
Στη δημιουργία ενός νέου κρατικών/δημοσίων συμφερόντων ομίλου logistics προέβη η Κίνα, βάσει κινεζικών MME. Συγκεκριμένα, ο νέος όμιλος δημιουργήθηκε μέσω συγχωνεύσεων, μεταξύ άλλων, της China Railway Materials Group και τεσσάρων διευθύνσεων της China Chengtong Holdings Group.
Επιπλέον, η κρατική Assets Supervision and Administration Commission of the State Council ελέγχει το 38,91% των μετοχών του νεοσύστατου ομίλου. Ίδιο ποσοστό κατέχει και η China Chengtong Holdings Group. Ακόμη, μετοχές κατέχουν και τρεις στρατηγικοί επενδυτές, συγκεκριμένα η China Eastern Airlines (10%), η COSCO (7,3%) και η China Merchants Group (4,9%).
Συνεπώς, ο όμιλος συγκεντρώνει επενδυτές κατά μήκος των εφοδιαστικών αλυσίδων, καλύπτοντας το φάσμα τόσο των θαλάσσιων όσο και των εναέριων και των σιδηροδρομικών μεταφορών. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός πως οι στρατηγικές κινήσεις του Πεκίνου με στόχο την αναβάθμιση των εφοδιαστικών αλυσίδων του λαμβάνουν χώρα εν μέσω μιας συνεχιζόμενης κρίσης στις διεθνείς εφοδιαστικές αλυσίδες.
Τέλος, θολές παραμένουν οι όποιες επιδράσεις της εν λόγω κινεζικής στρατηγικής στον υπόλοιπο κόσμο, ωστόσο το απέραντο επενδυτικό χαρτοφυλάκιο της Κίνας απλώνεται κατά μήκος του πλανήτη και το ενδεχόμενο φαινομένων «spillover» παραμένει πάντα πιθανό.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Αισθητά μειωμένες εμφανίστηκαν το α΄ οκτάμηνο οι παραγγελίες product tankers, δείγμα της αβεβαιότητας που επικρατεί στην αγορά. Στο διάστημα που μεσολάβησε από τον Ιανουάριο…
Αναντίρρητα, η τεχνολογία και τα επιτεύγματά της έχουν σταθεί αρωγοί στην ενίσχυση της ασφάλειας στη ναυτιλία και στις μεταφορές, μέσω των διευκολύνσεων που παρέχουν.…
Το 2025 αποτέλεσε κομβικό έτος για τις συμμαχίες της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, καθώς φέτος διήλθαν μια περίοδο αναδιάρθρωσης. Σε πρόσφατη ανάλυση της Sea-Intelligence, αναδεικνύεται…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ