
Ο OPEC+ θα διατηρήσει τη στρατηγική του για αύξηση της παραγωγής πετρελαίου κατά 400.000 βαρέλια/ημέρα και τον Ιανουάριο, παρά τις ενδείξεις για μεγαλύτερο του αναμενομένου πλεόνασμα στις αρχές του επόμενου έτους.
Στη συνεδρίαση της Πέμπτης 2 Δεκεμβρίου, οι υπουργοί των κρατών-μελών του OPEC+ αποφάσισαν σχεδόν ομόφωνα για την επέκταση της αύξησης της παραγωγής τον Ιανουάριο. Πριν από την υπουργική συνεδρίαση, έλαβε χώρα η Κοινή Υπουργική Επιτροπή Παρακολούθησης του Οργανισμού, χωρίς να υπάρχει πρόταση «ανανέωσης» αύξησης της παραγωγής. Μάλιστα, πριν από την Κοινή Υπουργική Επιτροπή Παρακολούθησης, δημοσιεύματα του διεθνούς Τύπου έκαναν λόγο για ειλημμένη απόφαση αύξησης της παραγωγής κατά 200.000 βαρέλια/ημέρα αντί κατά 400.000 βαρέλια/ημέρα τον Ιανουάριο.
Αναλυτές ανέμεναν ότι ο OPEC+ θα προχωρούσε σε πάγωμα της αύξησης, με δεδομένες τις εκτιμήσεις για σημαντικό πλεόνασμα πετρελαίου από το επόμενο έτος, τις ανησυχίες για σφοδρό αντίκτυπο της παραλλαγής Όμικρον στις διεθνείς αγορές και, τέλος, την αποδέσμευση ποσοτήτων πετρελαίου ενός σημαντικού αριθμού χωρών από τα στρατηγικά τους αποθέματα.
Νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, Ρωσία και Σαουδική Αραβία είχαν διαμηνύσει ότι η παραλλαγή Όμικρον δεν θα πρέπει να αποτελέσει λόγο για βιαστικές κινήσεις. «Θα ελέγξουμε προσεκτικά την κατάσταση, αλλά δεν υπάρχει ανάγκη για βιαστικές αποφάσεις», τόνισε ο αντιπρόεδρος της ρωσικής κυβέρνησης Alexander Novak.
Φωτό: Peter Gonzalez/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ