Ενίσχυση της παρουσίας των LNGC στο orderbook

Ενίσχυση της παρουσίας των LNGC στο orderbook

67
Ενίσχυση της παρουσίας των LNGC στο orderbook

Με το «δεξί» μπήκε ο Δεκέμβριος για το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME), βάσει δημοσιεύματος του πρακτορείου ειδήσεων Yonhap. Συγκεκριμένα, η DSME εξασφάλισε συμβόλαια για τη ναυπήγηση έξι LNG carriers, αξίας $1,3 δισ. Τα εν λόγω πλοία θα διαθέτουν μεταφορική ικανότητα 174.000 κυβικών μέτρων και αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το β’ εξάμηνο του 2025.

Με τις νέες αυτές παραγγελίες, η αξία των συνολικών παραγγελιών που έχει εξασφαλίσει η DSME μέσα στο 2021 αγγίζει τα $10,44 δισ. Έτσι, το 2021 συνιστά το πρώτο έτος από το 2014 που η αξία των ετήσιων παραγγελιών του ναυπηγείου σπάει το φράγμα των $10 δισ.

Άξιο αναφοράς είναι πως την 1η Δεκεμβρίου η GasLog Ltd. ανακοίνωσε την παραγγελία τεσσάρων LNG carriers, μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ., στην DSME, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν εντός του 2024 και του 2025.

Παράλληλα, η DSME δεν αποτελεί το μοναδικό ναυπηγείο που ξεκινά τον τελευταίο μήνα του έτους χαμογελώντας. Το μεσαίου μεγέθους νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο K Shipbuilding έλαβε έγκριση επί της αρχής (Approval in Principle –AIP) από τον νηογνώμονα ABS για την ανάπτυξη βασικών σχεδιασμών δεξαμενόπλοιων κατανάλωσης μεθανόλης . Ο βασικός σχεδιασμός αναφέρεται στο δεύτερο στάδιο του σχεδιασμού ενός πλοίου, όπου καθορίζονται οι προδιαγραφές και οι τεχνολογίες που καθίστανται απαραίτητες για την κατασκευή του.

Το ενδιαφέρον για πλοία μεταφοράς LNG συνεχίζει την ανοδική του πορεία, με τις παραγγελίες τέτοιων πλοίων να κατέχουν ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό στο orderbook. Την ίδια ώρα, τα εναλλακτικά ναυτιλιακά καύσιμα κερδίζουν έδαφος, καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία ανεβάζει στροφές στις απαραίτητες διαδικασίες με επίκεντρο την απανθρακοποίησή της.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.