
Τη φιλόδοξη στρατηγική του για τις εξαγωγές εμπορευμάτων ανακοίνωσε το αρμόδιο υπουργείο του Ηνωμένου Βασιλείου (Department of International Trade – DIT) στις 16 Νοεμβρίου. Συγκεκριμένα, η εν λόγω στρατηγική, που ονομάζεται «Made in the UK. Sold to the World», προσβλέπει στην αύξηση της αξίας των εξαγωγών της χώρας στο £1 τρισ. και περιέχει δώδεκα σημεία-κλειδιά, με φόντο την παροχή υποστήριξης σε επιχειρήσεις προκειμένου να επιτευχθεί αυτός ο στόχος.
Ειδικότερα, μεταξύ άλλων, το project περιλαμβάνει μια υπηρεσία παροχής συμβουλών σε επιχειρήσεις, με στόχο την αύξηση των εξαγωγών τους, η οποία φέρει την ονομασία «Export Support Service». Την ίδια ώρα, στη στρατηγική του Ηνωμένου Βασιλείου περιλαμβάνεται η εκκίνηση του νέου UK Tradeshow Programme, το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο ώστε να προσφέρει υποστήριξη στις επιχειρήσεις, ιδιαίτερα σε αυτές εκτός Λονδίνου, με επίκεντρο την προώθηση των προϊόντων τους σε όλο τον κόσμο.
Επιπλέον, το αρμόδιο υπουργείο αποσκοπεί στην επέκταση της Export Academy, της πρωτοβουλίας για την εξωστρέφεια μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, συμπεριλαμβανομένης της Σκωτίας, της Ουαλίας και της Βόρειας Ιρλανδίας. Η εν λόγω πρωτοβουλία διοργανώνει εκδηλώσεις, μέσω των οποίων ένας σημαντικός αριθμός επιχειρήσεων λαμβάνουν την απαραίτητη υποστήριξη και την τεχνογνωσία προκειμένου να ξεπεράσουν τις κύριες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν κατά την απόπειρά τους να εξαγάγουν τα προϊόντα τους.
Σημειώνεται πως οι εξαγωγές του Ηνωμένου Βασιλείου ανέρχονται στα £600 δισ. ανά έτος. Ωστόσο, υπολογίζεται πως μόλις μία στις δέκα επιχειρήσεις του Ηνωμένου Βασιλείου εξάγει προϊόντα επί του παρόντος, γεγονός που καταδεικνύει πως υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Ενδεικτικά, το Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκεται πίσω από τη Γερμανία, τη Δανία και την Ολλανδία, οι οποίες συνιστούν ανταγωνίστριές του στον τομέα των εξαγωγών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στρατηγικές αμερικανικές επενδύσεις σε ελληνικά λιμάνια και ναυπηγεία δρομολογούνται, μέσα από τις επαφές της Αθήνας με την Ουάσινγκτον, όπως προανήγγειλε ο Υπουργός Ναυτιλίας και…

H Ετήσια Γενική Συνέλευση και οι Εξαμηνιαίες Συνεδριάσεις της INTERCARGO έλαβαν χώρα στην Αθήνα μεταξύ 3 και 4 Νοεμβρίου, σηματοδοτώντας τη διαρκή ανάπτυξη και…

Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία περνά μία από τις πιο δύσκολες καμπές των τελευταίων ετών. Πίσω από τη βιτρίνα των φιλόδοξων αμυντικών προγραμμάτων και την…

Η QatarEnergy συνεχίζει να ενισχύει τη διεθνή παρουσία της, εστιάζοντας στρατηγικά στην αναπτυσσόμενη αγορά ενέργειας της Ινδίας. Πρόσφατα, μάλιστα, ο καταριανός κολοσσός εξασφάλισε ένα…

Η Saronic Ferries, μία εταιρεία με ισχυρή και εδραιωμένη παρουσία στον Σαρονικό Κόλπο επί δεκαετίες, καλωσορίζει το νεότερο απόκτημα του στόλου της, το πορθμείο…

Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ