
Τη φιλόδοξη στρατηγική του για τις εξαγωγές εμπορευμάτων ανακοίνωσε το αρμόδιο υπουργείο του Ηνωμένου Βασιλείου (Department of International Trade – DIT) στις 16 Νοεμβρίου. Συγκεκριμένα, η εν λόγω στρατηγική, που ονομάζεται «Made in the UK. Sold to the World», προσβλέπει στην αύξηση της αξίας των εξαγωγών της χώρας στο £1 τρισ. και περιέχει δώδεκα σημεία-κλειδιά, με φόντο την παροχή υποστήριξης σε επιχειρήσεις προκειμένου να επιτευχθεί αυτός ο στόχος.
Ειδικότερα, μεταξύ άλλων, το project περιλαμβάνει μια υπηρεσία παροχής συμβουλών σε επιχειρήσεις, με στόχο την αύξηση των εξαγωγών τους, η οποία φέρει την ονομασία «Export Support Service». Την ίδια ώρα, στη στρατηγική του Ηνωμένου Βασιλείου περιλαμβάνεται η εκκίνηση του νέου UK Tradeshow Programme, το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο ώστε να προσφέρει υποστήριξη στις επιχειρήσεις, ιδιαίτερα σε αυτές εκτός Λονδίνου, με επίκεντρο την προώθηση των προϊόντων τους σε όλο τον κόσμο.
Επιπλέον, το αρμόδιο υπουργείο αποσκοπεί στην επέκταση της Export Academy, της πρωτοβουλίας για την εξωστρέφεια μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, συμπεριλαμβανομένης της Σκωτίας, της Ουαλίας και της Βόρειας Ιρλανδίας. Η εν λόγω πρωτοβουλία διοργανώνει εκδηλώσεις, μέσω των οποίων ένας σημαντικός αριθμός επιχειρήσεων λαμβάνουν την απαραίτητη υποστήριξη και την τεχνογνωσία προκειμένου να ξεπεράσουν τις κύριες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν κατά την απόπειρά τους να εξαγάγουν τα προϊόντα τους.
Σημειώνεται πως οι εξαγωγές του Ηνωμένου Βασιλείου ανέρχονται στα £600 δισ. ανά έτος. Ωστόσο, υπολογίζεται πως μόλις μία στις δέκα επιχειρήσεις του Ηνωμένου Βασιλείου εξάγει προϊόντα επί του παρόντος, γεγονός που καταδεικνύει πως υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Ενδεικτικά, το Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκεται πίσω από τη Γερμανία, τη Δανία και την Ολλανδία, οι οποίες συνιστούν ανταγωνίστριές του στον τομέα των εξαγωγών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η μέση αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη αναμένεται να ξεπεράσει τον 1,5° Κελσίου σε σύγκριση με την προβιομηχανική εποχή κατά την περίοδο 2025-2029, προβλέπει…
Για ακόμα ένα έτος, παρότι επιβραδυνόμενες, οι παραγγελίες containerships συνεχίζονται, καθώς εταιρείες-κολοσσοί της ναυτιλίας τακτικών γραμμών επενδύουν στρατηγικά στην επέκταση και στην ανανέωση των…
Σιδηροδρομική γέφυρα κατέρρευσε τη νύχτα του Σαββάτου 31 Μαΐου 2025 προς Κυριακή 1η Ιουνίου, στη ρωσική περιφέρεια Κουρσκ (νοτιοδυτικά), η οποία γειτονεύει με την…
Οριακές είναι οι μεταβολές που καταγράφονται στη ναυλαγορά των LNG carriers, με την ψαλίδα Ανατολής και Δύσης να επιμένει. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της…
Το κινεζικό ναυπηγείο Zhoushan Changhong International παρέδωσε στην MSC, την προηγούμενη εβδομάδα, το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «MSC LEILA», μεταφορικής ικανότητας 11.480 TEUs. Το…
Με πλήρη επιτυχία ολοκλήρωσε τις θαλάσσιες δοκιμές του το πρώτο Aframax δεξαμενόπλοιο αιολικής πρόωσης. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης…
Με ταχύτατους ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση του στόλου των πλοίων διπλού καυσίμου της Cosco, καθώς ο κινεζικός κολοσσός γιόρτασε πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμα…
Η ιαπωνική ναυτιλιακή κοινότητα συνεχίζει στον δρόμο της καινοτομίας, καταγράφοντας ένα νέο ορόσημο. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Mitsui O.S.K. Lines, η εταιρεία τοποθέτησε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ