
Τα οικονομικά αποτελέσματα του γ’ τριμήνου του 2021, καθώς και τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα της περιόδου Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου του έτους, ανακοίνωσε η Safe Bulkers την Τετάρτη 3 Νοεμβρίου. Η πορεία της ναυτιλιακής εταιρείας μέσα στο 2021 ήταν βελτιωμένη σε σύγκριση με εκείνη τις αντίστοιχες περιόδους το 2020.
Ειδικότερα, η Safe Bulkers σημείωσε σημαντική αύξηση στα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (Adjusted EBITDA), τόσο σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο του 2021 όσο και με το γ’ τρίμηνο του 2020. Τα Adjusted EBITDA του γ’ τριμήνου του 2021 ανήλθαν σε $67,7 εκατ. Συνολικά, την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου του έτους, το ποσό διαμορφώθηκε στα $156,4 εκατ. Αξίζει να σημειωθεί πως την αντίστοιχη περίοδο το 2020 είχε διαμορφωθεί στα $38,1 εκατ.
Επιπλέον, τα κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε $55,4 εκατ. το γ’ τρίμηνο του έτους, καταγράφοντας σημαντική άνοδο σε σύγκριση με το γ’ τρίμηνο του 2020, οπότε και είχαν ανέλθει σε $3,3 εκατ. Ακόμη, ενώ τους πρώτους εννέα μήνες του 2020, η εταιρεία είχε σημειώσει ζημία ίση με $20,5 εκατ., την αντίστοιχη περίοδο το 2021 παρουσίασε κέρδη $109,1 εκατ.
Παράλληλα, το orderbook της Safe Bulkers αριθμεί οκτώ πλοία, πέντε εκ των οποίων είναι Kamsarmax, με τα υπόλοιπα τρία να ανήκουν στην κατηγορία Post-Panamax. Δύο εκ των παραπάνω θα παραδοθούν μέσα στο 2022, τέσσερα εντός του 2023 και τα δύο τελευταία μέσα στο 2024.
Σημειώνεται πως μέσα στο 2021 η Safe Bulkers προέβη σε συμφωνίες για την απόκτηση τεσσάρων second-hand πλοίων, τρία εκ των οποίων έχουν ήδη παραδοθεί σε αυτήν. Τέλος, η εταιρεία εισήλθε σε συμφωνίες για την πώληση επτά πλοίων μέσα στο έτος, πέντε εκ των οποίων έχουν ήδη παραδοθεί στους νέους ιδιοκτήτες τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…

Την περαιτέρω εμβάθυνση του αποτυπώματός της στην ινδική αγορά δρομολογεί η Amazon, ανακοινώνοντας νέο επενδυτικό πλάνο ύψους άνω των $35 δισ. με ορίζοντα το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ