
Τα οικονομικά αποτελέσματα του γ’ τριμήνου του 2021, καθώς και τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα της περιόδου Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου του έτους, ανακοίνωσε η Safe Bulkers την Τετάρτη 3 Νοεμβρίου. Η πορεία της ναυτιλιακής εταιρείας μέσα στο 2021 ήταν βελτιωμένη σε σύγκριση με εκείνη τις αντίστοιχες περιόδους το 2020.
Ειδικότερα, η Safe Bulkers σημείωσε σημαντική αύξηση στα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (Adjusted EBITDA), τόσο σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο του 2021 όσο και με το γ’ τρίμηνο του 2020. Τα Adjusted EBITDA του γ’ τριμήνου του 2021 ανήλθαν σε $67,7 εκατ. Συνολικά, την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου του έτους, το ποσό διαμορφώθηκε στα $156,4 εκατ. Αξίζει να σημειωθεί πως την αντίστοιχη περίοδο το 2020 είχε διαμορφωθεί στα $38,1 εκατ.
Επιπλέον, τα κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε $55,4 εκατ. το γ’ τρίμηνο του έτους, καταγράφοντας σημαντική άνοδο σε σύγκριση με το γ’ τρίμηνο του 2020, οπότε και είχαν ανέλθει σε $3,3 εκατ. Ακόμη, ενώ τους πρώτους εννέα μήνες του 2020, η εταιρεία είχε σημειώσει ζημία ίση με $20,5 εκατ., την αντίστοιχη περίοδο το 2021 παρουσίασε κέρδη $109,1 εκατ.
Παράλληλα, το orderbook της Safe Bulkers αριθμεί οκτώ πλοία, πέντε εκ των οποίων είναι Kamsarmax, με τα υπόλοιπα τρία να ανήκουν στην κατηγορία Post-Panamax. Δύο εκ των παραπάνω θα παραδοθούν μέσα στο 2022, τέσσερα εντός του 2023 και τα δύο τελευταία μέσα στο 2024.
Σημειώνεται πως μέσα στο 2021 η Safe Bulkers προέβη σε συμφωνίες για την απόκτηση τεσσάρων second-hand πλοίων, τρία εκ των οποίων έχουν ήδη παραδοθεί σε αυτήν. Τέλος, η εταιρεία εισήλθε σε συμφωνίες για την πώληση επτά πλοίων μέσα στο έτος, πέντε εκ των οποίων έχουν ήδη παραδοθεί στους νέους ιδιοκτήτες τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Davie Defense Inc. εξήγγειλε τα σχέδια για την ανακαίνιση του ιστορικού ναυπηγείου Gulf Copper στο Galveston του Τέξας, ύψους $1 δισ., με στόχο…
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ