
Τα οικονομικά αποτελέσματα του γ’ τριμήνου του 2021, καθώς και τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα της περιόδου Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου του έτους, ανακοίνωσε η Safe Bulkers την Τετάρτη 3 Νοεμβρίου. Η πορεία της ναυτιλιακής εταιρείας μέσα στο 2021 ήταν βελτιωμένη σε σύγκριση με εκείνη τις αντίστοιχες περιόδους το 2020.
Ειδικότερα, η Safe Bulkers σημείωσε σημαντική αύξηση στα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (Adjusted EBITDA), τόσο σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο του 2021 όσο και με το γ’ τρίμηνο του 2020. Τα Adjusted EBITDA του γ’ τριμήνου του 2021 ανήλθαν σε $67,7 εκατ. Συνολικά, την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου του έτους, το ποσό διαμορφώθηκε στα $156,4 εκατ. Αξίζει να σημειωθεί πως την αντίστοιχη περίοδο το 2020 είχε διαμορφωθεί στα $38,1 εκατ.
Επιπλέον, τα κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε $55,4 εκατ. το γ’ τρίμηνο του έτους, καταγράφοντας σημαντική άνοδο σε σύγκριση με το γ’ τρίμηνο του 2020, οπότε και είχαν ανέλθει σε $3,3 εκατ. Ακόμη, ενώ τους πρώτους εννέα μήνες του 2020, η εταιρεία είχε σημειώσει ζημία ίση με $20,5 εκατ., την αντίστοιχη περίοδο το 2021 παρουσίασε κέρδη $109,1 εκατ.
Παράλληλα, το orderbook της Safe Bulkers αριθμεί οκτώ πλοία, πέντε εκ των οποίων είναι Kamsarmax, με τα υπόλοιπα τρία να ανήκουν στην κατηγορία Post-Panamax. Δύο εκ των παραπάνω θα παραδοθούν μέσα στο 2022, τέσσερα εντός του 2023 και τα δύο τελευταία μέσα στο 2024.
Σημειώνεται πως μέσα στο 2021 η Safe Bulkers προέβη σε συμφωνίες για την απόκτηση τεσσάρων second-hand πλοίων, τρία εκ των οποίων έχουν ήδη παραδοθεί σε αυτήν. Τέλος, η εταιρεία εισήλθε σε συμφωνίες για την πώληση επτά πλοίων μέσα στο έτος, πέντε εκ των οποίων έχουν ήδη παραδοθεί στους νέους ιδιοκτήτες τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Η ανάγκη για αποδοτική χρήση καυσίμου, αυστηρή συμμόρφωση και διαφάνεια στη λειτουργία των πλοίων εγκαινιάζει μια νέα εποχή, όπου η τεχνολογία γίνεται καταλύτης της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ