
Σε μια προσπάθεια να παρακάμψει τις διαταραχές στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων μέσω θαλάσσης, καθώς και τις ακυρώσεις και τις μειώσεις εμπορικών πτήσεων από τον αερολιμένα της Σαγκάης, η ιαπωνική εταιρεία 3PL Nippon Express ανακοίνωσε την εκκίνηση νέου δρομολογίου για τη μεταφορά εμπορευμάτων από τη Σαγκάη στην Οσάκα και στο Κόμπε.
Αξιοσημείωτο στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι το γεγονός ότι για την εκτέλεση των δρομολογίων θα δρομολογηθούν δύο ταχύπλοα πλοία Ro-Ro, της Japan-China International Ferry (θυγατρική της COSCO), το καθένα εκ των οποίων μπορεί να μεταφέρει περίπου 200 TEUs.
Τα πλοία θα εναλλάσσονται μεταξύ Οσάκα και Κόμπε κάθε δεύτερη εβδομάδα, με τη διάρκεια του ταξιδιού από τη Σαγκάη να εκτιμάται στις πέντε ημέρες. Δεδομένου ότι υπάρχει ξεχωριστός τερματικός σταθμός για τα εν λόγω πλοία, η ιαπωνική εταιρεία αναμένεται ότι θα γλιτώσει τη συμφόρηση και τις καθυστερήσεις που πλήττουν τα πλοία στην αγορά των τακτικών γραμμών.
Όπως σημείωσε η εταιρεία, «τα ολοένα και πιο αυστηρά μέτρα βιοασφάλειας που επιβλήθηκαν στο αεροδρόμιο Shanghai Pudong οδήγησαν σε μια μεγάλη ακύρωση πτήσεων από πλευράς των αεροπορικών εταιρειών, ενώ η συμφόρηση στο λιμάνι της Σαγκάης έχει προκαλέσει σημαντικές καθυστερήσεις στα δρομολόγια των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Οι συνθήκες αυτές έχουν δημιουργήσει μεγαλύτερη ανάγκη για φορτία LCL (ενοποίηση μικρών παρτίδων), που προσφέρουν ταχύτητα και ακρίβεια. Για τον λόγο αυτόν, η Nippon Express ανέπτυξε την υπηρεσία μεταφοράς «Kansai Special Rapid Service», την οποία θα εκτελούν δύο ταχύπλοα Ro-Ro πλοία, που θα διασυνδέουν τη Σαγκάη με την Οσάκα και το Κόμπε.
Τέλος, σύμφωνα με την ανακοίνωση, η Nippon Express θα συνεχίσει να αξιοποιεί τις ολοκληρωμένες δυνατότητές της για την ανάπτυξη νέων μεταφορικών υπηρεσιών, προσαρμοσμένων στις αλλαγές του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, ούτως ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες μεταφοράς των πελατών της.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ