
Σε μια προσπάθεια να παρακάμψει τις διαταραχές στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων μέσω θαλάσσης, καθώς και τις ακυρώσεις και τις μειώσεις εμπορικών πτήσεων από τον αερολιμένα της Σαγκάης, η ιαπωνική εταιρεία 3PL Nippon Express ανακοίνωσε την εκκίνηση νέου δρομολογίου για τη μεταφορά εμπορευμάτων από τη Σαγκάη στην Οσάκα και στο Κόμπε.
Αξιοσημείωτο στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι το γεγονός ότι για την εκτέλεση των δρομολογίων θα δρομολογηθούν δύο ταχύπλοα πλοία Ro-Ro, της Japan-China International Ferry (θυγατρική της COSCO), το καθένα εκ των οποίων μπορεί να μεταφέρει περίπου 200 TEUs.
Τα πλοία θα εναλλάσσονται μεταξύ Οσάκα και Κόμπε κάθε δεύτερη εβδομάδα, με τη διάρκεια του ταξιδιού από τη Σαγκάη να εκτιμάται στις πέντε ημέρες. Δεδομένου ότι υπάρχει ξεχωριστός τερματικός σταθμός για τα εν λόγω πλοία, η ιαπωνική εταιρεία αναμένεται ότι θα γλιτώσει τη συμφόρηση και τις καθυστερήσεις που πλήττουν τα πλοία στην αγορά των τακτικών γραμμών.
Όπως σημείωσε η εταιρεία, «τα ολοένα και πιο αυστηρά μέτρα βιοασφάλειας που επιβλήθηκαν στο αεροδρόμιο Shanghai Pudong οδήγησαν σε μια μεγάλη ακύρωση πτήσεων από πλευράς των αεροπορικών εταιρειών, ενώ η συμφόρηση στο λιμάνι της Σαγκάης έχει προκαλέσει σημαντικές καθυστερήσεις στα δρομολόγια των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Οι συνθήκες αυτές έχουν δημιουργήσει μεγαλύτερη ανάγκη για φορτία LCL (ενοποίηση μικρών παρτίδων), που προσφέρουν ταχύτητα και ακρίβεια. Για τον λόγο αυτόν, η Nippon Express ανέπτυξε την υπηρεσία μεταφοράς «Kansai Special Rapid Service», την οποία θα εκτελούν δύο ταχύπλοα Ro-Ro πλοία, που θα διασυνδέουν τη Σαγκάη με την Οσάκα και το Κόμπε.
Τέλος, σύμφωνα με την ανακοίνωση, η Nippon Express θα συνεχίσει να αξιοποιεί τις ολοκληρωμένες δυνατότητές της για την ανάπτυξη νέων μεταφορικών υπηρεσιών, προσαρμοσμένων στις αλλαγές του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, ούτως ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες μεταφοράς των πελατών της.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η οικογένεια του αείμνηστου Κωνσταντίνου Ι. Λύρα προέβη σε δύο σημαντικές δωρεές προς τον Δήμο Οινουσσών. Συγκεκριμένα, οι δωρητές διαθέτουν δύο ακίνητα σε κεντρικά…
Την ευκαιρία να συμμετάσχει στην 83η συνεδρίαση της Marine Environment Protection Committee (MEPC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO), είχε η Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος…
Το Κίεβο είναι έτοιμο να υπογράψει συμφωνία για τα ορυκτά με την Ουάσινγκον και αυτό ενδέχεται να γίνει αργότερα σήμερα, σύμφωνα με πηγές. «Νομίζω…
Το φράγμα των 6.500 πλοίων έσπασε ο στόλος των containerships, με τη μεταφορική του ικανότητα να ξεπερνά τα 31,1 εκατ. TEUs. Tην ίδια ώρα,…
Με την εστίαση του Ντόναλντ Τραμπ στα ορυκτά καύσιμα, και δη στο πετρέλαιο, οι κολοσσοί ενέργειας των ΗΠΑ δρομολογούν νέες επενδύσεις διεθνούς κλίμακας. Ειδικότερα,…
Η πρόωση υποβοηθούμενη από τον άνεμο, σε συνδυασμό με 100% βιοκαύσιμο, μειώνει σημαντικά το ανθρακικό αποτύπωμα. Χάρη στην εφαρμογή αυτών των τεχνολογιών αιχμής, το…
Η εποχικότητα συχνά επιδρά ποικιλοτρόπως στις επιδόσεις της ναυλαγοράς των bulk carriers. Ειδικότερα, το διάστημα Απριλίου-Μαΐου συνιστά μια μεταβατική περίοδο για την αγορά, η…
Πτώση 12% στις τιμές βασικών εμπορευμάτων το 2025 και ένα επιπλέον 5% για το 2026 βλέπει η Παγκόσμια Τράπεζα εν μέσω εξασθένησης της οικονομικής…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ