
Η ναυτιλία χρειάζεται «μια φωνή» να την αντιπροσωπεύει διεθνώς και να διευκολύνει την κοινότητα να επικοινωνεί περισσότερο αποτελεσματικά με τους νομοθέτες, τόνισε ο Mark O’Neil, πρόεδρος της InterΜanager και CEO της Columbia Shipmanagement σε πρόσφατο συνέδριο στο πλαίσιο του London International Shipping Week (LISW21).
Ενόψει των συνομιλιών για το περιβάλλον στο CO26 τον ερχόμενο Νοέμβριο, ο κ. O’Neil ανέφερε ότι η συλλογική δράση της ναυτιλίας προς την αντιμετώπιση της Covid-19 θα πρέπει να αξιοποιηθεί, προκειμένου να επιλυθούν άλλα σημαντικά θέματα που απασχολούν τον κλάδο.
Ο πρόεδρος της InterManager πρότεινε επίσης τη δημιουργία ενός «International Maritime Committee», το οποίο θα αντιπροσωπεύει όλους τους κλάδους της ναυτιλίας, με την προεδρία να ανανεώνεται μεταξύ των μελών του. Μέσω του «International Maritime Committee», όλα τα μέρη του κλάδου μπορούν να ανταλλάσσουν απόψεις, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα των συνομιλιών στις κυβερνήσεις και εν τέλει διαμορφώνοντας σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργήσει η ναυτιλία τα επόμενα έτη.
«Θεωρώ ότι, ως βιομηχανία, υπάρχει έντονη ανάγκη για μεγαλύτερη συνεργασία μεταξύ των φορέων που την απαρτίζουν», ήταν τα λόγια του κ. O’Neil. Αναφερόμενος στον ρόλο του ΙΜΟ, υπογράμμισε ότι «κάνει πολύ καλά τη δουλειά του, αλλά δεν είναι η φωνή της ναυτιλίας ούτε προοριζόταν ποτέ να γίνει».
Τέλος, ο ίδιος έκανε λόγο για ανάγκη άμεσης δράσης, καθώς η ναυτιλία κινδυνεύει να χάσει το σημαντικό status που διαθέτει όλα αυτά τα χρόνια στο σύνολο της εφοδιαστικής αλυσίδας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη αεροσκάφος εντάχθηκε στόλο της Olympic Air, σύμφωνα με ανάρτηση της τελευταίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ειδικότερα, η AEGEAN Airlines, μέσω της θυγατρικής…
Αντίρροπες μεταβολές σημείωσαν κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2025 οι εισαγωγές πετρελαίου και φυσικού αερίου της Κίνας. Σύμφωνα με στοιχεία των κινεζικών τελωνείων,…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Οκτωβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Η απαγόρευση εισαγωγής ρωσικού φυσικού αερίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), η οποία θα εφαρμοσθεί μέχρι το τέλος του 2027, εγκρίθηκε σήμερα Δευτέρα 20 Οκτωβρίου…
Η κυματική ενέργεια αποτελεί μία από τις ακόμη αναξιοποίητες πηγές θαλάσσιας ανανεώσιμης ενέργειας, ικανή να προσφέρει σταθερή, χαμηλών εκπομπών ηλεκτροπαραγωγή. Η γαλλική νεοφυής επιχείρηση…
O Lloyd’s Register (LR) παρουσίασε τον Οκτώβριο 2025 τον πρώτο ολοκληρωμένο οδηγό πλοήγησης προς την πυρηνική πρόωση στη ναυτιλία, υπό τον τίτλο «Navigating Nuclear Energy in Maritime». Η νέα καθοδήγηση του LR,…
Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Τουρκία πρόκειται να εισέλθουν σύντομα σε τρίτο γύρο διαπραγματεύσεων για την εξασφάλιση μιας νέας και «ολοκληρωμένης» συμφωνίας ελεύθερου εμπορίου…
Εκτός Ρωσίας φαίνεται να ωθούν το ρωσικό πετρέλαιο οι αυξανόμενες ουκρανικές επιθέσεις στα διυλιστήρια της χώρας, οι οποίες καθιστούν αναγκαστική την εκτροπή των φορτίων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ