
Η ναυτιλιακή βιομηχανία συμβάλει σημαντικά στην ευημερία των κοινωνιών παγκοσμίως, καθώς μέσω θαλάσσης μεταφέρεται περίπου το 90% του παγκόσμιου εμπορίου.
Ειδικότερα τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου (Dry Bulk Carriers) συμβάλλουν σημαντικά στο παγκόσμιο εμπόριο, καθώς μεταφέρουν απαραίτητα αγαθά, όπως βασικά είδη διατροφής και πρώτες ύλες.
Στο πλαίσιο αυτό, η Διεθνής Ένωση Πλοιοκτητών Ξηρού Φορτίου (INTERCARGO) δημιούργησε ένα σύντομο βίντεο, το οποίο παρουσιάζει τη μεγάλη συμβολή της dry bulk ναυτιλίας στην παγκόσμια οικονομία.
Σύμφωνα με το βίντεο και με φόντο τις σφοδρές και παρατεταμένες συνέπειες της Covid-19 στην εφοδιαστική αλυσίδα, ένα από τα κύρια μελήματα της INTERCARGO για το 2021 είναι η καθολική αναγνώριση των ναυτικών ως key workers. Οι ναυτικοί, ειδικά σε αυτές τις κρίσιμες στιγμές, αποτελούν τη ραχοκοκαλιά που στηρίζει το διεθνές θαλάσσιο εμπόριο.
Παράλληλα, η INTERCARGO προωθεί την ασφάλεια και τη βιωσιμότητα στη ναυτιλία, στηρίζοντας τις δράσεις που θα φέρουν τη ναυτιλία πιο κοντά στην απανθρακοποίηση. Σημειώνεται πως η INTERCARGO αποτελεί αρωγό του R&D προγράμματος, ύψους $5 δισ., το οποίο ερευνά τους τρόπους μέσω των οποίων η ναυτιλία μπορεί να συμβαδίσει με τους περιβαλλοντικούς στόχους των Ηνωμένων Εθνών.
Υπενθυμίζεται πως η ναυτιλία ξηρού φορτίου διαδραματίζει πρωτεύοντα ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία και στο διεθνές εμπόριο, καθώς τα bulkers αντιπροσωπεύουν περίπου το 43% του παγκόσμιου στόλου σε όρους tonnage και είναι υπεύθυνα για το 55% περίπου του παγκόσμιου μεταφορικού έργου. Ως εκ τούτου, καθίσταται απαραίτητη για την παγκόσμια οικονομία, αλλά και για την επίτευξη των στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών (UN Sustainable Development Goals).
Η INTERCARGO (International Association of Dry Cargo Shipowners) αποτελείται από περισσότερες από 220 εταιρείες διαχείρισης πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, οι οποίες δραστηριοποιούνται σε τριάντα χώρες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στα χέρια της Δικαιοσύνης είναι η άμεση διερεύνηση ύποπτων υποθέσεων διασύνδεσης μελών ΜΚΟ με διακινητές προσφύγων- μεταναστών στο βόρειο Αιγαίο, επισήμανε ο Υπουργός Ναυτιλίας…
Καθώς η ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας παραμένει ύψιστη προτεραιότητα με ορίζοντα το 2050, οι πρωτοβουλίες με στόχο την αποανθρακοποίηση των αλυσίδων εφοδιασμού εντείνονται. Ειδικότερα,…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ αξίωσε το Σάββατο 26 Απριλίου να επιτρέπεται στα αμερικανικά πλοία – στρατιωτικά και εμπορικά – η δωρεάν διέλευση…
Πρωτοπόροι παραμένουν οι Έλληνες πλοιοκτήτες στο παγκόσμιο ναυτιλιακό γίγνεσθαι, με τον τομέα νέων τεχνολογιών και προηγμένων πλοίων να μην αποτελεί εξαίρεση. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Το λιμάνι του Πειραιά ενισχύει περαιτέρω τη στρατηγική θέση του ως κέντρου διαμετακόμισης αυτοκινήτων στην Ανατολική Μεσόγειο, με την πρώτη προσέγγιση του MV COSCO…
Τελευταία Ενημέρωση: Δευτέρα 28 Απριλίου – 18.20 Οι πυροσβέστες συνεχίζουν σήμερα τις προσπάθειες πλήρους κατάσβεσης της τεράστιας πυρκαγιάς που μαίνεται από το Σάββατο στο…
Βασικός πυλώνας της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης παραμένουν οι οικογενειακές επιχειρήσεις, με τις 500 μεγαλύτερες να παράγουν έσοδα 8,8 τρισ. δολ., σημειώνοντας αύξηση 10% σε…
Το Hinnøy, το νέο ferry μηδενικών εκπομπών που ναυπηγήθηκε από την Cemre Shipyard για λογαριασμό της Torghatten Nord, αποτελεί ένα από τα πιο προηγμένα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ