
Προσχέδιο με στόχο την ανταγωνιστικότητα των ναυπηγείων της αποκάλυψε η Νότια Κορέα την Πέμπτη 9 Αυγούστου, όπως αναφέρει το νοτιοκορεατικό πρακτορείο ειδήσεων Yonhap. Ειδικότερα, υπό το πρίσμα του προσχεδίου, η Νότια Κορέα φιλοδοξεί να καταλάβει έως και το 75% της αγοράς ναυπηγήσεων πλοίων μειωμένων ή μηδενικών εκπομπών έως το 2030.
Υπενθυμίζεται ότι την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουλίου του 2021 τοποθετήθηκαν συνολικά παραγγελίες για 30,2 εκατ. compensated gross tons (CGTs), εκ των οποίων το 42% αφορούσε τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας. Ακόμη, από τις παραγγελίες που αφορούσαν φιλικά προς το περιβάλλον πλοία, η ασιατική χώρα ανέλαβε το 66%, βάσει του Υπουργείου Εμπορίου, Βιομηχανίας και Ενέργειας.
Παράλληλα, το υπουργείο ανακοίνωσε την πρόθεσή του να ενισχύσει και τις σχετικές υποδομές της ασιατικής χώρας για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, με την κατασκευή δύο πλοίων ανεφοδιασμού LNG έως το 2022, όπως και με την κατασκευή τερματικού σταθμού προμήθειας στη νοτιοανατολική πόλη Ουλσάν έως το 2024.
Υπενθυμίζεται πως νωρίτερα μέσα στο έτος η κυβέρνηση στη Σεούλ ανακοίνωσε πως προσβλέπει στην επένδυση κεφαλαίων της τάξεως των 254 δισ. γουόν (περίπου $217 εκατ.), από το 2022 έως το 2031, προκειμένου να αναπτυχθούν τεχνολογίες για πλοία κατανάλωσης καθαρής ενέργειας.
Τέλος, οι φιλοδοξίες της Νότιας Κορέας δεν περιορίζονται μόνο σε περιβαλλοντικά θέματα. Άλλωστε, η χώρα στοχεύει σε μερίδιο έως και 50% επί της παγκόσμιας αγοράς αυτόνομων πλοίων έως το 2030, με τη Σεούλ να χαράζει σαφείς πολιτικές προς την κατεύθυνση αυτή έως το 2025.
Φωτό: Sung Jin Cho/ Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Επίσημη επίσκεψη στην Τήνο πραγματοποίησε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας, στο πλαίσιο της οποίας ανακοίνωσε τη δημοπράτηση ενός έργου ύψους 2,5…
Ένας δύτης έχασε τη ζωή του σήμερα, κατά τις προκαταρκτικές εργασίες για την ανέλκυση του γιοτ του Βρετανού μεγιστάνα Μάικ Λιντς, το οποίο βυθίστηκε…
Tην ενεργοποίηση δικαιωμάτων προαίρεσης για την επαναγορά καθενός από τα VLCC πλοία «Nissos Kea», «Nissos Nikouria» και «Nissos Anafi», από τον τρέχοντα χρηματοδότη πώλησης…
Σε συμφωνία για τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών σε Ηράκλειο και Ηγουμενίτσα κατέληξαν ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας και ο επικεφαλής του…
Στο αμερικανικό αργό στρέφει τα «πλοκάμια» της η Ινδία, αυξάνοντας σημαντικά τις εισαγωγές. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε πρόσφατη έκθεσή της η ναυλομεσιτική Braemar, οι…
Οι κλιμακούμενες εντάσεις μεταξύ Ινδίας και Πακιστάν έχουν προκαλέσει εμπορικούς τριγμούς, με τις δύο χώρες μάλιστα να έχουν προβεί και σε εφαρμογή λιμενικών περιορισμών,…
Η στενή συνεργασία Ρωσίας και Κίνας στο εμπόριο συνεχίζει να ενισχύεται, καθώς οι δύο χώρες βρίσκονται στο στάδιο των συνομιλιών αναφορικά με την κατασκευή…
Η ηλεκτρική πρόωση από συστοιχίες μπαταριών λαμβάνει κύρια θέση στη ναυτιλία, με πρόσφατο παράδειγμα το Hull 096 της Incat, το μεγαλύτερο φέριμποτ παγκοσμίως που…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ