
Προσχέδιο με στόχο την ανταγωνιστικότητα των ναυπηγείων της αποκάλυψε η Νότια Κορέα την Πέμπτη 9 Αυγούστου, όπως αναφέρει το νοτιοκορεατικό πρακτορείο ειδήσεων Yonhap. Ειδικότερα, υπό το πρίσμα του προσχεδίου, η Νότια Κορέα φιλοδοξεί να καταλάβει έως και το 75% της αγοράς ναυπηγήσεων πλοίων μειωμένων ή μηδενικών εκπομπών έως το 2030.
Υπενθυμίζεται ότι την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουλίου του 2021 τοποθετήθηκαν συνολικά παραγγελίες για 30,2 εκατ. compensated gross tons (CGTs), εκ των οποίων το 42% αφορούσε τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας. Ακόμη, από τις παραγγελίες που αφορούσαν φιλικά προς το περιβάλλον πλοία, η ασιατική χώρα ανέλαβε το 66%, βάσει του Υπουργείου Εμπορίου, Βιομηχανίας και Ενέργειας.
Παράλληλα, το υπουργείο ανακοίνωσε την πρόθεσή του να ενισχύσει και τις σχετικές υποδομές της ασιατικής χώρας για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, με την κατασκευή δύο πλοίων ανεφοδιασμού LNG έως το 2022, όπως και με την κατασκευή τερματικού σταθμού προμήθειας στη νοτιοανατολική πόλη Ουλσάν έως το 2024.
Υπενθυμίζεται πως νωρίτερα μέσα στο έτος η κυβέρνηση στη Σεούλ ανακοίνωσε πως προσβλέπει στην επένδυση κεφαλαίων της τάξεως των 254 δισ. γουόν (περίπου $217 εκατ.), από το 2022 έως το 2031, προκειμένου να αναπτυχθούν τεχνολογίες για πλοία κατανάλωσης καθαρής ενέργειας.
Τέλος, οι φιλοδοξίες της Νότιας Κορέας δεν περιορίζονται μόνο σε περιβαλλοντικά θέματα. Άλλωστε, η χώρα στοχεύει σε μερίδιο έως και 50% επί της παγκόσμιας αγοράς αυτόνομων πλοίων έως το 2030, με τη Σεούλ να χαράζει σαφείς πολιτικές προς την κατεύθυνση αυτή έως το 2025.
Φωτό: Sung Jin Cho/ Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Αισθητά μειωμένες εμφανίστηκαν το α΄ οκτάμηνο οι παραγγελίες product tankers, δείγμα της αβεβαιότητας που επικρατεί στην αγορά. Στο διάστημα που μεσολάβησε από τον Ιανουάριο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ