
Προσχέδιο με στόχο την ανταγωνιστικότητα των ναυπηγείων της αποκάλυψε η Νότια Κορέα την Πέμπτη 9 Αυγούστου, όπως αναφέρει το νοτιοκορεατικό πρακτορείο ειδήσεων Yonhap. Ειδικότερα, υπό το πρίσμα του προσχεδίου, η Νότια Κορέα φιλοδοξεί να καταλάβει έως και το 75% της αγοράς ναυπηγήσεων πλοίων μειωμένων ή μηδενικών εκπομπών έως το 2030.
Υπενθυμίζεται ότι την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουλίου του 2021 τοποθετήθηκαν συνολικά παραγγελίες για 30,2 εκατ. compensated gross tons (CGTs), εκ των οποίων το 42% αφορούσε τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας. Ακόμη, από τις παραγγελίες που αφορούσαν φιλικά προς το περιβάλλον πλοία, η ασιατική χώρα ανέλαβε το 66%, βάσει του Υπουργείου Εμπορίου, Βιομηχανίας και Ενέργειας.
Παράλληλα, το υπουργείο ανακοίνωσε την πρόθεσή του να ενισχύσει και τις σχετικές υποδομές της ασιατικής χώρας για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, με την κατασκευή δύο πλοίων ανεφοδιασμού LNG έως το 2022, όπως και με την κατασκευή τερματικού σταθμού προμήθειας στη νοτιοανατολική πόλη Ουλσάν έως το 2024.
Υπενθυμίζεται πως νωρίτερα μέσα στο έτος η κυβέρνηση στη Σεούλ ανακοίνωσε πως προσβλέπει στην επένδυση κεφαλαίων της τάξεως των 254 δισ. γουόν (περίπου $217 εκατ.), από το 2022 έως το 2031, προκειμένου να αναπτυχθούν τεχνολογίες για πλοία κατανάλωσης καθαρής ενέργειας.
Τέλος, οι φιλοδοξίες της Νότιας Κορέας δεν περιορίζονται μόνο σε περιβαλλοντικά θέματα. Άλλωστε, η χώρα στοχεύει σε μερίδιο έως και 50% επί της παγκόσμιας αγοράς αυτόνομων πλοίων έως το 2030, με τη Σεούλ να χαράζει σαφείς πολιτικές προς την κατεύθυνση αυτή έως το 2025.
Φωτό: Sung Jin Cho/ Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Η ανάγκη για αποδοτική χρήση καυσίμου, αυστηρή συμμόρφωση και διαφάνεια στη λειτουργία των πλοίων εγκαινιάζει μια νέα εποχή, όπου η τεχνολογία γίνεται καταλύτης της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ