
Προσχέδιο με στόχο την ανταγωνιστικότητα των ναυπηγείων της αποκάλυψε η Νότια Κορέα την Πέμπτη 9 Αυγούστου, όπως αναφέρει το νοτιοκορεατικό πρακτορείο ειδήσεων Yonhap. Ειδικότερα, υπό το πρίσμα του προσχεδίου, η Νότια Κορέα φιλοδοξεί να καταλάβει έως και το 75% της αγοράς ναυπηγήσεων πλοίων μειωμένων ή μηδενικών εκπομπών έως το 2030.
Υπενθυμίζεται ότι την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουλίου του 2021 τοποθετήθηκαν συνολικά παραγγελίες για 30,2 εκατ. compensated gross tons (CGTs), εκ των οποίων το 42% αφορούσε τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας. Ακόμη, από τις παραγγελίες που αφορούσαν φιλικά προς το περιβάλλον πλοία, η ασιατική χώρα ανέλαβε το 66%, βάσει του Υπουργείου Εμπορίου, Βιομηχανίας και Ενέργειας.
Παράλληλα, το υπουργείο ανακοίνωσε την πρόθεσή του να ενισχύσει και τις σχετικές υποδομές της ασιατικής χώρας για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, με την κατασκευή δύο πλοίων ανεφοδιασμού LNG έως το 2022, όπως και με την κατασκευή τερματικού σταθμού προμήθειας στη νοτιοανατολική πόλη Ουλσάν έως το 2024.
Υπενθυμίζεται πως νωρίτερα μέσα στο έτος η κυβέρνηση στη Σεούλ ανακοίνωσε πως προσβλέπει στην επένδυση κεφαλαίων της τάξεως των 254 δισ. γουόν (περίπου $217 εκατ.), από το 2022 έως το 2031, προκειμένου να αναπτυχθούν τεχνολογίες για πλοία κατανάλωσης καθαρής ενέργειας.
Τέλος, οι φιλοδοξίες της Νότιας Κορέας δεν περιορίζονται μόνο σε περιβαλλοντικά θέματα. Άλλωστε, η χώρα στοχεύει σε μερίδιο έως και 50% επί της παγκόσμιας αγοράς αυτόνομων πλοίων έως το 2030, με τη Σεούλ να χαράζει σαφείς πολιτικές προς την κατεύθυνση αυτή έως το 2025.
Φωτό: Sung Jin Cho/ Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η δευτερογενής αγορά δεξαμενόπλοιων το 2025 εμφανίζει εξαιρετικά υψηλή κινητικότητα, τροφοδοτούμενη από τις ισχυρές αποδόσεις των ναύλων ως αποτέλεσμα της αύξησης των τονομιλίων λόγω…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…

Την περαιτέρω εμβάθυνση του αποτυπώματός της στην ινδική αγορά δρομολογεί η Amazon, ανακοινώνοντας νέο επενδυτικό πλάνο ύψους άνω των $35 δισ. με ορίζοντα το…

Η Ελλάδα δημιουργεί τον δικό της στόλο μικροδορυφόρων. Η χώρα κάνει το επόμενο βήμα στη διαστημική τεχνολογία, υλοποιώντας ένα πρόγραμμα μικροδορυφόρων που προβλέπει την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ