
Η εταιρεία Mitsubishi Shipbuilding, μέλος του ομίλου Mitsubishi Heavy Industries (MHI), έχει ξεκινήσει μια μελέτη σκοπιμότητας σε συνεργασία με τη γαλλική πολυεθνική εταιρεία TotalEnergies για την ανάπτυξη ενός πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου CO2 (LCO2). Εστιάζοντας στην ανάπτυξη τεχνολογιών για τη μείωση του όγκου των εκπομπών CO2 στη βιομηχανία πετρελαίου και φυσικού αερίου, ο όμιλος MHI στοχεύει να ενισχύσει τις δραστηριότητές του, υποστηρίζοντας στρατηγικές προσπάθειες για την επίτευξη της ενεργειακής μετάβασης.
Ο όμιλος MHI επιδιώκει την ανάπτυξη μιας σειράς μέτρων για τη δημιουργία μιας κοινωνίας με καθαρές μηδενικές εκπομπές άνθρακα, και η οικοδόμηση ενός CO2 οικοσυστήματος αποτελεί σημαντικό μέρος αυτής της προσπάθειας. Η δέσμευση, η χρήση και η αποθήκευση του διοξειδίου του άνθρακα (CCUS) προσελκύουν πλέον το παγκόσμιο ενδιαφέρον, ως ένας αποτελεσματικός τρόπος για την επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών. Τα LCO2 carriers παίζουν σημαντικό ρόλο στο κομμάτι της μεταφοράς του CO2 από τις πηγές εκπομπών σε χώρους αποθήκευσης ή σε εγκαταστάσεις όπου αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί και ως εκ τούτου η ζήτηση για πλοία τέτοιου είδους αναμένεται να αυξηθεί στο μέλλον.
Συνδυάζοντας την τεχνογνωσία της Mitsubishi Shipbuilding στο κομμάτι των προηγμένων τεχνολογιών διαχείρισης αερίων που χρησιμοποιούνται για τη ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς LPG και LNG με τις τεχνολογίες δέσμευσης CO2 της Mitsubishi Heavy Industries Engineering, ο όμιλος MHI σκοπεύει να συμβάλει στη δημιουργία μιας αξιακής αλυσίδας για τη δέσμευση και την αποθήκευση του CO2, ενισχύοντας τις προσπάθειες για τη διαμόρφωση μιας κοινωνίας με καθαρές μηδενικές εκπομπές άνθρακα.
Φωτό: www.mhi.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ επιχειρεί την αποδυνάμωση της κινεζικής επιρροής στις παγκόσμιες λιμενικές υποδομές, με στόχο να θέσει περισσότερους τερματικούς σταθμούς υπό δυτικό…
Σημαντική οικονομική ώθηση αναμένεται να λάβει σύντομα ο ναυτιλιακός κλάδος του Ηνωμένου Βασιλείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα δημοσίευμα του Reuters, η βρετανική κυβέρνηση σε συνεργασία με…
Καθώς η παγκόσμια αγορά πετρελαίου «ακροβατεί» σε τεντωμένο σχοινί, το τοπίο στον κλάδο των διυλίσεων παραμένει ρευστό. Αν και η παραγωγή των διυλιστηρίων κατέγραψε…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, προχωρά στην επόμενη φάση της καμπάνιας της «All Aboard Greece», αναδεικνύοντας…
Την έναρξη της διαδικασίας για την οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης κήρυξαν ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργος Γεραπετρίτης και…
Οι γεωπολιτικές ζυμώσεις ανά τον κόσμο, με καταλυτικό παράγοντα τη δασμολογική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ, διαμορφώθηκαν με τρόπο τέτοιο ώστε οι εταιρείες της ναυτιλίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ