
Η εταιρεία Mitsubishi Shipbuilding, μέλος του ομίλου Mitsubishi Heavy Industries (MHI), έχει ξεκινήσει μια μελέτη σκοπιμότητας σε συνεργασία με τη γαλλική πολυεθνική εταιρεία TotalEnergies για την ανάπτυξη ενός πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου CO2 (LCO2). Εστιάζοντας στην ανάπτυξη τεχνολογιών για τη μείωση του όγκου των εκπομπών CO2 στη βιομηχανία πετρελαίου και φυσικού αερίου, ο όμιλος MHI στοχεύει να ενισχύσει τις δραστηριότητές του, υποστηρίζοντας στρατηγικές προσπάθειες για την επίτευξη της ενεργειακής μετάβασης.
Ο όμιλος MHI επιδιώκει την ανάπτυξη μιας σειράς μέτρων για τη δημιουργία μιας κοινωνίας με καθαρές μηδενικές εκπομπές άνθρακα, και η οικοδόμηση ενός CO2 οικοσυστήματος αποτελεί σημαντικό μέρος αυτής της προσπάθειας. Η δέσμευση, η χρήση και η αποθήκευση του διοξειδίου του άνθρακα (CCUS) προσελκύουν πλέον το παγκόσμιο ενδιαφέρον, ως ένας αποτελεσματικός τρόπος για την επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών. Τα LCO2 carriers παίζουν σημαντικό ρόλο στο κομμάτι της μεταφοράς του CO2 από τις πηγές εκπομπών σε χώρους αποθήκευσης ή σε εγκαταστάσεις όπου αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί και ως εκ τούτου η ζήτηση για πλοία τέτοιου είδους αναμένεται να αυξηθεί στο μέλλον.
Συνδυάζοντας την τεχνογνωσία της Mitsubishi Shipbuilding στο κομμάτι των προηγμένων τεχνολογιών διαχείρισης αερίων που χρησιμοποιούνται για τη ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς LPG και LNG με τις τεχνολογίες δέσμευσης CO2 της Mitsubishi Heavy Industries Engineering, ο όμιλος MHI σκοπεύει να συμβάλει στη δημιουργία μιας αξιακής αλυσίδας για τη δέσμευση και την αποθήκευση του CO2, ενισχύοντας τις προσπάθειες για τη διαμόρφωση μιας κοινωνίας με καθαρές μηδενικές εκπομπές άνθρακα.
Φωτό: www.mhi.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στα χέρια της Δικαιοσύνης είναι η άμεση διερεύνηση ύποπτων υποθέσεων διασύνδεσης μελών ΜΚΟ με διακινητές προσφύγων- μεταναστών στο βόρειο Αιγαίο, επισήμανε ο Υπουργός Ναυτιλίας…
Καθώς η ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας παραμένει ύψιστη προτεραιότητα με ορίζοντα το 2050, οι πρωτοβουλίες με στόχο την αποανθρακοποίηση των αλυσίδων εφοδιασμού εντείνονται. Ειδικότερα,…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ αξίωσε το Σάββατο 26 Απριλίου να επιτρέπεται στα αμερικανικά πλοία – στρατιωτικά και εμπορικά – η δωρεάν διέλευση…
Πρωτοπόροι παραμένουν οι Έλληνες πλοιοκτήτες στο παγκόσμιο ναυτιλιακό γίγνεσθαι, με τον τομέα νέων τεχνολογιών και προηγμένων πλοίων να μην αποτελεί εξαίρεση. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Το λιμάνι του Πειραιά ενισχύει περαιτέρω τη στρατηγική θέση του ως κέντρου διαμετακόμισης αυτοκινήτων στην Ανατολική Μεσόγειο, με την πρώτη προσέγγιση του MV COSCO…
Τελευταία Ενημέρωση: Δευτέρα 28 Απριλίου – 18.20 Οι πυροσβέστες συνεχίζουν σήμερα τις προσπάθειες πλήρους κατάσβεσης της τεράστιας πυρκαγιάς που μαίνεται από το Σάββατο στο…
Βασικός πυλώνας της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης παραμένουν οι οικογενειακές επιχειρήσεις, με τις 500 μεγαλύτερες να παράγουν έσοδα 8,8 τρισ. δολ., σημειώνοντας αύξηση 10% σε…
Το Hinnøy, το νέο ferry μηδενικών εκπομπών που ναυπηγήθηκε από την Cemre Shipyard για λογαριασμό της Torghatten Nord, αποτελεί ένα από τα πιο προηγμένα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ