
Η εταιρεία Mitsubishi Shipbuilding, μέλος του ομίλου Mitsubishi Heavy Industries (MHI), έχει ξεκινήσει μια μελέτη σκοπιμότητας σε συνεργασία με τη γαλλική πολυεθνική εταιρεία TotalEnergies για την ανάπτυξη ενός πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου CO2 (LCO2). Εστιάζοντας στην ανάπτυξη τεχνολογιών για τη μείωση του όγκου των εκπομπών CO2 στη βιομηχανία πετρελαίου και φυσικού αερίου, ο όμιλος MHI στοχεύει να ενισχύσει τις δραστηριότητές του, υποστηρίζοντας στρατηγικές προσπάθειες για την επίτευξη της ενεργειακής μετάβασης.
Ο όμιλος MHI επιδιώκει την ανάπτυξη μιας σειράς μέτρων για τη δημιουργία μιας κοινωνίας με καθαρές μηδενικές εκπομπές άνθρακα, και η οικοδόμηση ενός CO2 οικοσυστήματος αποτελεί σημαντικό μέρος αυτής της προσπάθειας. Η δέσμευση, η χρήση και η αποθήκευση του διοξειδίου του άνθρακα (CCUS) προσελκύουν πλέον το παγκόσμιο ενδιαφέρον, ως ένας αποτελεσματικός τρόπος για την επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών. Τα LCO2 carriers παίζουν σημαντικό ρόλο στο κομμάτι της μεταφοράς του CO2 από τις πηγές εκπομπών σε χώρους αποθήκευσης ή σε εγκαταστάσεις όπου αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί και ως εκ τούτου η ζήτηση για πλοία τέτοιου είδους αναμένεται να αυξηθεί στο μέλλον.
Συνδυάζοντας την τεχνογνωσία της Mitsubishi Shipbuilding στο κομμάτι των προηγμένων τεχνολογιών διαχείρισης αερίων που χρησιμοποιούνται για τη ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς LPG και LNG με τις τεχνολογίες δέσμευσης CO2 της Mitsubishi Heavy Industries Engineering, ο όμιλος MHI σκοπεύει να συμβάλει στη δημιουργία μιας αξιακής αλυσίδας για τη δέσμευση και την αποθήκευση του CO2, ενισχύοντας τις προσπάθειες για τη διαμόρφωση μιας κοινωνίας με καθαρές μηδενικές εκπομπές άνθρακα.
Φωτό: www.mhi.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
33% ετήσια αύξηση στα περιστατικά εγκατάλειψης πλοίων δείχνουν τα στοιχεία της International Transport Workers’ Federation (ITF). Αναλυτικότερα, μέχρι τον Μάιο του τρέχοντος έτους, είχαν…
Η DryDel Shipping ανακοίνωσε την Παρασκευή 30 Μαΐου την επιτυχή ονοματοδοσία και παραλαβή του δεύτερου νεότευκτου για το τρέχον έτος. Ειδικότερα, πρόκειται για το…
Παραγγελίες για την κατασκευή 600 πλοίων έχουν τοποθετηθεί εντός του 2025. Ωστόσο, οι περισσότερες από αυτές (320) αφορούν πλοία άλλων τύπων και όχι bulk…
Η πρόοδος στην τεχνολογία καύσης της αμμωνίας αναβαθμίστηκε στον τετράχρονο κινητήρα Wärtsilä 25. Μετά την επίσημη παρουσίασή του τον Νοέμβριο του 2023, ακολούθησε μια…
Σε αιχμή του δόρατος της ευρωπαϊκής αποανθρακοποίησης εξελίσσεται ο λιμένας του Ρότερνταμ, καθώς η Αρχή του Λιμένα υπέγραψε πρόσφατα σημαντική συμφωνία με άρωμα Ινδίας.…
Στις 14 Απριλίου, μέλη της ναυτιλιακής κοινότητας που εστιάζουν στη διαχείριση Ro-Ro προχώρησαν σε ένα σημαντικό βήμα για την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα,…
H πρόσφατα καταγραφείσα ανοδική πορεία της ναυλαγοράς των containerships συνεχίστηκε για ακόμα μία εβδομάδα, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να σημειώνει άνοδο…
Η ενσωμάτωση τεχνολογιών ψηφιακού διδύμου και έξυπνων συστημάτων διασφάλισης ποιότητας στις γραμμές παραγωγής ναυπηγείων είναι πλέον πραγματικότητα. Η HD Hyundai MIPO Dockyard (HMD) και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ