
Το λιμάνι του Λονγκ Μπιτς στη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ ανακοίνωσε την ολοκλήρωση των εργασιών κατασκευής του νέου τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων LBCT στο Middle Harbor. Το εν λόγω τερματικό διαθέτει σχεδόν εξ ολοκλήρου ηλεκτροκίνητο εξοπλισμό μηδενικών ρύπων, γεγονός που το καθιστά ένα από τα πιο τεχνολογικά προηγμένα τερματικά διαχείρισης του κόσμου. Μεταξύ των στόχων του σχεδιασμού του LBCT ήταν η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, η ενίσχυσή των εμπορευματικών ροών καθώς και η δραστική βελτίωση της ποιότητας του αέρα στο δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι των ΗΠΑ.
«Ως το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό και μηδενικών εκπομπών τερματικό στον κόσμο, το λιμάνι του Λονγκ Μπιτς αποτελεί παράδειγμα για το πώς επιτυγχάνεται η βιώσιμη μεταφορά εμπορευμάτων, ενώ διατηρούνται παράλληλα η ανταγωνιστικότητα του λιμένα και οι ζωτικές θέσεις εργασίας», δήλωσε ο Mario Cordero, εκτελεστικός διευθυντής του λιμένα του Λονγκ Μπιτς.
H κατασκευή του τερματικού, το κόστος του οποίου ανήλθε σε $1,493 δισ., ξεκίνησε τον Μάιο του 2011. Το πρώτο τμήμα του παραδόθηκε πέντε χρόνια αργότερα, με την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης των κατασκευαστικών εργασιών, επιτρέποντας στο τερματικό να ξεκινήσει τη λειτουργία του σε μια περιοχή 151 εκταρίων . Αντίστοιχα, η ολοκλήρωση της δεύτερης φάσης τον Οκτώβριο του 2017 πρόσθεσε άλλα 40 εκτάρια στο τερματικό.
Η τρίτη και τελευταία φάση των εργασιών ολοκληρώθηκε τον Ιούλιο, με τη συνολική έκταση του τερματικού να φτάνει τα 300 εκτάρια. Πλέον η εγκατάσταση διαθέτει μια ολοκληρωμένη περιοχή εναπόθεσης εμπορευματοκιβωτίων, ένα κτίριο διοίκησης καθώς και μια περιοχή στοιβασίας και φορτοεκφόρτωσης σιδηροδρομικών φορτίων, η οποία είναι σχεδιασμένη ούτως ώστε να διαχειρίζεται 1,1 εκατ. TEUs κατ’ έτος, ελαχιστοποιώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τις χερσαίες μεταφορές στους τοπικούς δρόμους και αυτοκινητόδρομους. Επιπροσθέτως, το τερματικό διαθέτει δεκατέσσερις από τις πιο προηγμένες γερανογέφυρες, οι οποίες μπορούν να εξυπηρετήσουν παράλληλα τρία γιγαντιαίων διαστάσεων containerships.
Με την ετήσια χωρητικότητα του τερματικού να φτάνει τα 3,3 εκατ. TEUs, το LBCT από μόνο του θα μπορούσε να είναι το έκτο μεγαλύτερο λιμάνι της Αμερικής. Μάλιστα η ολοκλήρωσή του τη δεδομένη χρονική στιγμή αναμένεται να παράσχει μια επιπλέον ανάσα χωρητικότητας στο λιμάνι, το οποίο, παρά την πανδημία, τον τελευταίο χρόνο καταγράφει ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το πρωί της Τετάρτης 22 Οκτωβρίου εντός του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΑΡΙΑΔΝΗ», κατά τον κατάπλου του στο λιμάνι των Χανίων, σημειώθηκε ένα απαράδεκτο περιστατικό βιαιοπραγίας.…

Η καινοτόμος τεχνολογία συμπιεστών MOPICO της Everllence ενισχύει το δίκτυο μεταφοράς φυσικού αερίου της Λιθουανίας, εισάγοντας μια νέα εποχή ηλεκτρικής συμπίεσης, χωρίς εκπομπές διοξειδίου…

Η τεχνολογική καινοτομία στη ρομποτική αυτοματοποίηση εισέρχεται δυναμικά στον ναυπηγικό κλάδο, καθώς η νοτιοκορεατική Rainbow Robotics ενώνει τις δυνάμεις της με τη Samsung Heavy…

Μια σημαντική ανακοίνωση έρχεται από τη Νότια Κορέα, όπου η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (HD KSOE) παρουσίασε ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 15.000…

Ένα ακόμα ορόσημο στην πορεία επέκτασης του υπό ναύλωση στόλου της σημείωσε πρόσφατα η QatarEnergy, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για τη θαλάσσια μεταφορά του καταριανού…

Την προηγούμενη εβδομάδα, η πίεση στη Ρωσία αυξήθηκε έντονα, γεγονός που μεταφράστηκε με ένα «ενιαίο μέτωπο» κυρώσεων, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή της η…

Συνεχίζεται μέχρι νεωτέρας η απεργία των εργαζομένων της Boeing Defense, καθώς δεν υπήρξε συμφωνία με την εταιρεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, οι…

Οι εμπορικές ροές προσαρμόστηκαν στις νέες γεωπολιτικές εξελίξεις την περασμένη εβδομάδα, με τις εξελίξεις στην Ερυθρά Θάλασσα να αποτελούν ρυθμιστή ζήτησης των πλοίων, όπως…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ