
Το λιμάνι του Λονγκ Μπιτς στη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ ανακοίνωσε την ολοκλήρωση των εργασιών κατασκευής του νέου τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων LBCT στο Middle Harbor. Το εν λόγω τερματικό διαθέτει σχεδόν εξ ολοκλήρου ηλεκτροκίνητο εξοπλισμό μηδενικών ρύπων, γεγονός που το καθιστά ένα από τα πιο τεχνολογικά προηγμένα τερματικά διαχείρισης του κόσμου. Μεταξύ των στόχων του σχεδιασμού του LBCT ήταν η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, η ενίσχυσή των εμπορευματικών ροών καθώς και η δραστική βελτίωση της ποιότητας του αέρα στο δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι των ΗΠΑ.
«Ως το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό και μηδενικών εκπομπών τερματικό στον κόσμο, το λιμάνι του Λονγκ Μπιτς αποτελεί παράδειγμα για το πώς επιτυγχάνεται η βιώσιμη μεταφορά εμπορευμάτων, ενώ διατηρούνται παράλληλα η ανταγωνιστικότητα του λιμένα και οι ζωτικές θέσεις εργασίας», δήλωσε ο Mario Cordero, εκτελεστικός διευθυντής του λιμένα του Λονγκ Μπιτς.
H κατασκευή του τερματικού, το κόστος του οποίου ανήλθε σε $1,493 δισ., ξεκίνησε τον Μάιο του 2011. Το πρώτο τμήμα του παραδόθηκε πέντε χρόνια αργότερα, με την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης των κατασκευαστικών εργασιών, επιτρέποντας στο τερματικό να ξεκινήσει τη λειτουργία του σε μια περιοχή 151 εκταρίων . Αντίστοιχα, η ολοκλήρωση της δεύτερης φάσης τον Οκτώβριο του 2017 πρόσθεσε άλλα 40 εκτάρια στο τερματικό.
Η τρίτη και τελευταία φάση των εργασιών ολοκληρώθηκε τον Ιούλιο, με τη συνολική έκταση του τερματικού να φτάνει τα 300 εκτάρια. Πλέον η εγκατάσταση διαθέτει μια ολοκληρωμένη περιοχή εναπόθεσης εμπορευματοκιβωτίων, ένα κτίριο διοίκησης καθώς και μια περιοχή στοιβασίας και φορτοεκφόρτωσης σιδηροδρομικών φορτίων, η οποία είναι σχεδιασμένη ούτως ώστε να διαχειρίζεται 1,1 εκατ. TEUs κατ’ έτος, ελαχιστοποιώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τις χερσαίες μεταφορές στους τοπικούς δρόμους και αυτοκινητόδρομους. Επιπροσθέτως, το τερματικό διαθέτει δεκατέσσερις από τις πιο προηγμένες γερανογέφυρες, οι οποίες μπορούν να εξυπηρετήσουν παράλληλα τρία γιγαντιαίων διαστάσεων containerships.
Με την ετήσια χωρητικότητα του τερματικού να φτάνει τα 3,3 εκατ. TEUs, το LBCT από μόνο του θα μπορούσε να είναι το έκτο μεγαλύτερο λιμάνι της Αμερικής. Μάλιστα η ολοκλήρωσή του τη δεδομένη χρονική στιγμή αναμένεται να παράσχει μια επιπλέον ανάσα χωρητικότητας στο λιμάνι, το οποίο, παρά την πανδημία, τον τελευταίο χρόνο καταγράφει ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ανθυπολοχαγός (ΠΖ) του Πολεμικού Ναυτικού έχασε σήμερα, Tρίτη 29 Απριλίου, τη ζωή του κατά την διάρκεια εκπαίδευσης στην Διοίκηση Υποβρυχίων Καταστροφών. Όπως ανακοινώθηκε από…
Τις προοπτικές της Metlen παρουσίασε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ευάγγελος Μυτιληναίος, σε συνέντευξη στην πρωινή εκπομπή “Europe Early Edition” του…
Πιστή στη δέσμευσή της περί εκπαίδευσης υψηλής ποιότητας για το πλήρωμά της, η Capital Group, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη ήρθε σε συμφωνία…
Καθώς οι παραγγελίες πλοίων απομακρύνονται από τα συμβατικά ναυτιλιακά καύσιμα, η Alphaliner εξετάζει τα συστήματα πρόωσης με τα οποία είναι εξοπλισμένα τα containerships του…
Προς τη σύσταση κοινοπραξίας προχωρούν οι κολοσσοί ενέργειας Sinopec της Κίνας και Saudi Aramco της Σαουδικής Αραβίας. H συμφωνία, αξίας περίπου $4 δισ., υπεγράφη…
Το ράλι των παραγγελιών containerships φθίνει, όμως δεν σταματά, με τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία να εξασφαλίζουν παραγγελίες για την κατασκευή συνολικά 24 πλοίων τις τελευταίες…
Οι στρατιωτικές δαπάνες αυξήθηκαν ταχύτατα το περασμένο έτος, με ρυθμό της τάξεως του 9,4% έναντι του 2023 και διαμορφώθηκαν στα $2,72 τρισ. Ειδικότερα, ένα…
Το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο «KEDROS» παραλαμβάνει η Oceangold Tankers, CEO της οποίας είναι ο κ. Γιάννης Δράγνης. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του κινεζικού ναυπηγείου Shanghai…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ