
Τα Ιταλικά ναυπηγεία Fincantieri, σε δελτίο τύπου που εξέδωσαν, ανακοίνωσαν πως το κρουαζιερόπλοιο «Norwegian Prima» της Norwegian Cruise Lines (NCL) καθελκύσθηκε στη θάλασσα από τα ναυπηγεία της εταιρεία στη Marghera της Βενετίας. Το εν λόγω πλοίο αποτελεί το πρώτο εκ των έξι νέων κρουαζιεροπλοίων αυτής της κλάσης που έχει παραγγείλει η εταιρεία. Το Norwegian Prima” μαζί με τα υπόλοιπα έξι πλοία που αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ του 2022 και του 2027, θα αποτελέσουν τη ραχοκοκαλιά του μελλοντικού στόλου της NCL.
Η συγκεκριμένη κλάση πλοίου βασίζεται σε ένα πρωτότυπο σχέδιο το οποίο έχουν αναπτύξει τα ναυπηγεία Fincantieri, το οποίο μέσα από μία καινοτόμα διαμόρφωση αναμένεται να βελτιώσει την αίσθηση ελευθερίας και ευελιξίας που αποτελεί το σήμα κατατεθέν της NCL, αναβαθμίζοντας την εμπειρία των επιβατών. Επιπροσθέτως, σημαντική μέριμνα λήφθηκε για την ενεργειακή απόδοση του πλοίου, προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η κατανάλωση στη θάλασσα και να μειωθούν οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις, σύμφωνα με τους πιο πρόσφατους σχετικούς κανονισμούς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η NCL αποτελεί τμήμα της Norwegian Cruise Line Holdings η οποία εδρεύει στις ΗΠΑ, και αποτελεί μία εκ των μεγαλύτερων εταιρειών κρουαζιέρας στον κόσμο. Μάλιστα πέραν της NCL, η Norwegian Cruise Line Holdings διαχειρίζεται την εταιρεία κρουαζιέρας Regent Seven Seas Cruises, για την οποία τα ναυπηγεία Fincantieri παρέδωσαν τα πολυτελή κρουαζιερόπλοια “Seven Seas Explorer” το 2016 και το “Seven Seas Splendor” το 2020, αλλά και την εταιρεία Oceania Cruises, για την οποία τα Ιταλικά ναυπηγεία κατασκευάζουν δύο κρουαζιερόπλοια νέα γενιάς, αξίας άνω του 1 δισ. ευρώ.
Φωτό: Norwegian Cruise Lines
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ