
Τα Ιταλικά ναυπηγεία Fincantieri, σε δελτίο τύπου που εξέδωσαν, ανακοίνωσαν πως το κρουαζιερόπλοιο «Norwegian Prima» της Norwegian Cruise Lines (NCL) καθελκύσθηκε στη θάλασσα από τα ναυπηγεία της εταιρεία στη Marghera της Βενετίας. Το εν λόγω πλοίο αποτελεί το πρώτο εκ των έξι νέων κρουαζιεροπλοίων αυτής της κλάσης που έχει παραγγείλει η εταιρεία. Το Norwegian Prima” μαζί με τα υπόλοιπα έξι πλοία που αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ του 2022 και του 2027, θα αποτελέσουν τη ραχοκοκαλιά του μελλοντικού στόλου της NCL.
Η συγκεκριμένη κλάση πλοίου βασίζεται σε ένα πρωτότυπο σχέδιο το οποίο έχουν αναπτύξει τα ναυπηγεία Fincantieri, το οποίο μέσα από μία καινοτόμα διαμόρφωση αναμένεται να βελτιώσει την αίσθηση ελευθερίας και ευελιξίας που αποτελεί το σήμα κατατεθέν της NCL, αναβαθμίζοντας την εμπειρία των επιβατών. Επιπροσθέτως, σημαντική μέριμνα λήφθηκε για την ενεργειακή απόδοση του πλοίου, προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η κατανάλωση στη θάλασσα και να μειωθούν οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις, σύμφωνα με τους πιο πρόσφατους σχετικούς κανονισμούς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η NCL αποτελεί τμήμα της Norwegian Cruise Line Holdings η οποία εδρεύει στις ΗΠΑ, και αποτελεί μία εκ των μεγαλύτερων εταιρειών κρουαζιέρας στον κόσμο. Μάλιστα πέραν της NCL, η Norwegian Cruise Line Holdings διαχειρίζεται την εταιρεία κρουαζιέρας Regent Seven Seas Cruises, για την οποία τα ναυπηγεία Fincantieri παρέδωσαν τα πολυτελή κρουαζιερόπλοια “Seven Seas Explorer” το 2016 και το “Seven Seas Splendor” το 2020, αλλά και την εταιρεία Oceania Cruises, για την οποία τα Ιταλικά ναυπηγεία κατασκευάζουν δύο κρουαζιερόπλοια νέα γενιάς, αξίας άνω του 1 δισ. ευρώ.
Φωτό: Norwegian Cruise Lines
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2,2% τον Απρίλιο του 2025, σταθερός σε σύγκριση με τον Μάρτιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική…
Η Ελλάδα παραμένει ισχυρά ελκυστικός προορισμός για την αγορά της κρουαζιέρας, η οποία συνεχίζει να παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη. Σύμφωνα με την Ένωση Λιμένων Ελλάδος…
Σε μια εποχή που η ναυτιλία αντιμετωπίζει πιέσεις για μείωση εκπομπών και βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης, η ιαπωνική Mitsubishi Shipbuilding παρουσιάζει το νέο φεριμπότ…
Η απόφαση επιβολής λιμενικών τελών σε πλοία που πραγματοποιούν port calls στις ΗΠΑ, εφόσον έχουν κατασκευαστεί στην Κίνα ή βρίσκονται υπό κινεζική διαχείριση, έχει…
«Θετικές παραμένουν οι προβλέψεις για το καλοκαίρι του 2025 παρά τις γενικότερες οικονομικές, πολιτικές και γεωπολιτικές αβεβαιότητες. Η Ελλάδα συνεχίζει να αποτελεί έναν ιδιαίτερα…
Η μετάβαση της ναυτιλίας σε μηδενικές εκπομπές βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην υιοθέτηση συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας, με πρόσφατο παράδειγμα την ανακοίνωση της Wasaline για…
Η συμμαχία Κίνας και Ρωσίας στο εμπόριο αναμένεται να ανθίσει ακόμα περισσότερο, ή τουλάχιστον αυτό ονειρεύονται οι Ρώσοι εξαγωγείς. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα…
Η τεχνολογία δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (carbon capture and storage ‒ CCS) έχει εξελιχθεί σε έναν από τους πιο σημαντικούς πυλώνες της ενεργειακής μετάβασης,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ