
Τα Ιταλικά ναυπηγεία Fincantieri, σε δελτίο τύπου που εξέδωσαν, ανακοίνωσαν πως το κρουαζιερόπλοιο «Norwegian Prima» της Norwegian Cruise Lines (NCL) καθελκύσθηκε στη θάλασσα από τα ναυπηγεία της εταιρεία στη Marghera της Βενετίας. Το εν λόγω πλοίο αποτελεί το πρώτο εκ των έξι νέων κρουαζιεροπλοίων αυτής της κλάσης που έχει παραγγείλει η εταιρεία. Το Norwegian Prima” μαζί με τα υπόλοιπα έξι πλοία που αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ του 2022 και του 2027, θα αποτελέσουν τη ραχοκοκαλιά του μελλοντικού στόλου της NCL.
Η συγκεκριμένη κλάση πλοίου βασίζεται σε ένα πρωτότυπο σχέδιο το οποίο έχουν αναπτύξει τα ναυπηγεία Fincantieri, το οποίο μέσα από μία καινοτόμα διαμόρφωση αναμένεται να βελτιώσει την αίσθηση ελευθερίας και ευελιξίας που αποτελεί το σήμα κατατεθέν της NCL, αναβαθμίζοντας την εμπειρία των επιβατών. Επιπροσθέτως, σημαντική μέριμνα λήφθηκε για την ενεργειακή απόδοση του πλοίου, προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η κατανάλωση στη θάλασσα και να μειωθούν οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις, σύμφωνα με τους πιο πρόσφατους σχετικούς κανονισμούς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η NCL αποτελεί τμήμα της Norwegian Cruise Line Holdings η οποία εδρεύει στις ΗΠΑ, και αποτελεί μία εκ των μεγαλύτερων εταιρειών κρουαζιέρας στον κόσμο. Μάλιστα πέραν της NCL, η Norwegian Cruise Line Holdings διαχειρίζεται την εταιρεία κρουαζιέρας Regent Seven Seas Cruises, για την οποία τα ναυπηγεία Fincantieri παρέδωσαν τα πολυτελή κρουαζιερόπλοια “Seven Seas Explorer” το 2016 και το “Seven Seas Splendor” το 2020, αλλά και την εταιρεία Oceania Cruises, για την οποία τα Ιταλικά ναυπηγεία κατασκευάζουν δύο κρουαζιερόπλοια νέα γενιάς, αξίας άνω του 1 δισ. ευρώ.
Φωτό: Norwegian Cruise Lines
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Μπορεί οι γεωπολιτικές και εμπορικές μεταβολές να εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των πλοιοκτητών, εντούτοις η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων εξακολουθεί να καταγράφεται νωχελική. Υπό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ