
Η κινεζική εταιρεία Global Shipping Business Network (GSBN) ανακοίνωσε την υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας (MoU) με οκτώ σημαντικούς Λιμενικούς Ομίλους της Κίνας προκειμένου να επιταχυνθεί ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ναυτιλιακής βιομηχανίας αλλά και του κλάδου των logistics.
Μεταξύ των λιμένων που υπέγραψαν το ΜοU συγκαταλέγονται αυτά της Guangzhou, της Fujian, της Zhejiang, της Jiangsu της Anhui, της Shandong, του Tianjin και της Hainan. Μάλιστα, όπως σημειώνει η GSBN, η υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας από τους εν λόγω λιμένες αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για την επίτευξη μεγαλύτερης συνεργασίας μεταξύ των Κινεζικών λιμένων αλλά και για την ψηφιακή τους ολοκλήρωση μέσω της υιοθέτησης της πλατφόρμας blockchain της GSBN, Cargo Release. Η εφαρμογή Cargo Release αξιοποιεί την τεχνολογία blockchain προκειμένου να παρέχει στους χρήστες ένα αξιόπιστο και αποτελεσματικό «λειτουργικό σύστημα», το οποίο επιδιώκει να επιταχύνει τόσο την ανάπτυξη λιμένων παγκόσμιας κλάσης όσο και ενός παγκόσμιου δικτύου ναυτιλιακών μεταφορών.
Όπως πολλά κράτη, έτσι και η Κίνα προσπαθεί να ενισχύσει τη χρήση της τεχνολογίας στον εμπορικό της τομέα. Στα πλαίσια του προγράμματος «Chang Xing» του Υπουργείου Μεταφορών, η ψηφιοποίηση όλων των λιμένων της χώρας, καθώς και της ναυτιλιακής βιομηχανίας, λαμβάνει χώρα με γοργούς ρυθμούς. Μάλιστα, το πρόγραμμα, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα Cargo Release της GSBN, επιδιώκει να μειώσει σημαντικά τον χρόνο διαχείρισης των εμπορευμάτων από δύο ημέρες σε μόλις τέσσερις ώρες.
Όπως σημειώνει η GSBN, η υπογραφή του MοU αποτελεί μία συναρπαστική στιγμή, ωστόσο είναι μόνο η αρχή. Στόχο της GSBN και του λειτουργικού συστήματος που έχει αναπτύξει αποτελεί ο επαναπροσδιορισμός του παγκόσμιου εμπορίου, η αύξηση της αποτελεσματικότητας, η βελτίωση της ανθεκτικότητας και η δημιουργία προστιθέμενης αξίας. Ως μία μη κερδοσκοπική κοινοπραξία, η GSBN επιδιώκει τη συνεργασία τόσο με τα μέλη του ΜoU όσο και με το ευρύτερο μεταφορικό οικοσύστημα προκειμένου να καθοδηγήσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της ναυτιλιακής βιομηχανίας αλλά και να επεκτείνει τις περιπτώσεις εφαρμογής της τεχνολογίας που έχει αναπτύξει. Για τον λόγο αυτό η κινεζική εταιρεία ευελπιστεί ότι τα οφέλη της κοινοπραξίας και του λειτουργικού της συστήματος θα αξιοποιηθούν και από άλλα λιμάνια ανά τον κόσμο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ