
Η ναυτιλιακή Kawasaki Kisen Kaisha, Ltd. (“K” Line) υπέγραψε συμφωνία μακροχρόνιας ναύλωσης συνεχών ταξιδιών με την JFE Steel Corporation για ένα νεότευκτο Capesize φορτηγό πλοίο χωρητικότητας 210.000 dwt, το οποίο θα καταναλώνει ως καύσιμο LNG.
Η κατασκευή του πρώτου φορτηγού πλοίου της “K” Line που θα καταναλώνει καύσιμο LNG θα γίνει στο Nihon Shipyard Co. Ltd, με το πλοίο να είναι προγραμματισμένο για παράδοση στο πρώτο μισό του 2024.
Η χρήση καυσίμου LNG από το νέας γενιάς φορτηγό πλοίο της εταιρείας θα αποφέρει μείωση στις εκπομπές CO2 κατά 25-30%, στις εκπομπές SOx κατά σχεδόν 100% και στις εκπομπές NOx κατά περίπου 85% σε σχέση με τη χρήση μαζούτ. Επιπλέον, θα επιτυγχάνεται μείωση περισσότερο από 40% στις εκπομπές CO2 που υπολογίζονται στον EEDI του πλοίου, κάτι που εξασφαλίζει πλήρη συμμόρφωση με τους στόχους του ΙΜΟ περί μείωσης των εκπομπών. Η “K” Line πρόκειται να εγκαταστήσει επίσης στο πλοίο το «Seawing» της εταιρείας Airseas, ένα αυτοματοποιημένο σύστημα «χαρταετού», το οποίο αξιοποιεί την αιολική ενέργεια για περαιτέρω μείωση των εκπομπών του πλοίου.
Η “K” Line προωθεί μια εταιρική πολιτική «βιώσιμης διαχείρισης» σε ό,τι έχει να κάνει με το περιβάλλον, την κοινωνία και την οικονομία, προκειμένου να ικανοποιήσει τις παγκόσμιες ανάγκες που αφορούν την κλιματική αλλαγή αλλά και τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) του ΟΗΕ, και η απόκτηση του εν λόγω πλοίου αποτελεί ένα ακόμα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση.
Φωτό: www.kline.co.jp
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε 1,43 δισ. Ευρώ ανήλθε ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Aegean για το εννεάμηνο του 2025, αυξημένος κατά 4% σε σχέση με το αντίστοιχο…

Fast-track διαδικασίες κινεί η Γουινέα για την ανάπτυξη διυλιστηρίων αλουμίνας και εργοστασίων iron ore pellets, προκειμένου να τερματίσει δεκαετίες εξαγωγών ακατέργαστου μεταλλεύματος, δήλωσε ο…

Το κύμα δασμών του Προέδρου Τραμπ αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά τις τιμές προϊόντων για τους καταναλωτές πριν από τις γιορτές, αν και μέχρι στιγμής…

Η Lukoil βρίσκεται στο επίκεντρο ενός νέου κύκλου αναταράξεων, καθώς οι αμερικανικές κυρώσεις αρχίζουν να περιορίζουν ουσιαστικά τη διεθνή της δραστηριότητα, όπως αναφέρει το…

Η συνεργασία δύο εκ των μεγαλύτερων λιμανιών της Ευρώπης, του Ρότερνταμ και του Ντούισμπουργκ, εισέρχεται σε μια νέα εποχή τεχνολογικής και περιβαλλοντικής καινοτομίας. Μέσα…

Τις απόψεις τους σχετικά με τις περιβαλλοντικές ρυθμίσεις, την επιρροή της (γεω)πολιτικής στη ναυτιλιακή βιομηχανία, αλλά και το μέλλον των ελληνικών ναυπηγείων, εξέφρασαν τέσσερις…

Σε σταθερά επίπεδα, σε σχέση με πέρυσι, διατηρούνται οι παραγγελίες πλοίων καθαρότερων καυσίμων, παρά το γεγονός ότι φέτος οι συνολικές παραγγελίες κινούνται σε χαμηλότερα…

Εκρηκτική άνοδο σημείωσαν τα κέρδη των τριών κορυφαίων νοτιοκορεατικών ναυπηγείων για το γ΄ τρίμηνο, αν και ορισμένοι παράγοντες θα μπορούσαν να «εκτροχιάσουν» την αισιοδοξία…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ