
Η ναυτιλιακή Kawasaki Kisen Kaisha, Ltd. (“K” Line) υπέγραψε συμφωνία μακροχρόνιας ναύλωσης συνεχών ταξιδιών με την JFE Steel Corporation για ένα νεότευκτο Capesize φορτηγό πλοίο χωρητικότητας 210.000 dwt, το οποίο θα καταναλώνει ως καύσιμο LNG.
Η κατασκευή του πρώτου φορτηγού πλοίου της “K” Line που θα καταναλώνει καύσιμο LNG θα γίνει στο Nihon Shipyard Co. Ltd, με το πλοίο να είναι προγραμματισμένο για παράδοση στο πρώτο μισό του 2024.
Η χρήση καυσίμου LNG από το νέας γενιάς φορτηγό πλοίο της εταιρείας θα αποφέρει μείωση στις εκπομπές CO2 κατά 25-30%, στις εκπομπές SOx κατά σχεδόν 100% και στις εκπομπές NOx κατά περίπου 85% σε σχέση με τη χρήση μαζούτ. Επιπλέον, θα επιτυγχάνεται μείωση περισσότερο από 40% στις εκπομπές CO2 που υπολογίζονται στον EEDI του πλοίου, κάτι που εξασφαλίζει πλήρη συμμόρφωση με τους στόχους του ΙΜΟ περί μείωσης των εκπομπών. Η “K” Line πρόκειται να εγκαταστήσει επίσης στο πλοίο το «Seawing» της εταιρείας Airseas, ένα αυτοματοποιημένο σύστημα «χαρταετού», το οποίο αξιοποιεί την αιολική ενέργεια για περαιτέρω μείωση των εκπομπών του πλοίου.
Η “K” Line προωθεί μια εταιρική πολιτική «βιώσιμης διαχείρισης» σε ό,τι έχει να κάνει με το περιβάλλον, την κοινωνία και την οικονομία, προκειμένου να ικανοποιήσει τις παγκόσμιες ανάγκες που αφορούν την κλιματική αλλαγή αλλά και τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) του ΟΗΕ, και η απόκτηση του εν λόγω πλοίου αποτελεί ένα ακόμα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση.
Φωτό: www.kline.co.jp
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ακυβερνησία λόγω μηχανικής βλάβης φορτηγού πλοίου σημαίας Λιβερίας με 27 μέλη πληρώματος στη θαλάσσια περιοχή 2,8 ναυτικά μίλια βορειοανατολικά του Ακρωτηρίου Μαλέα. Στην περιοχή…
Ανθυπολοχαγός (ΠΖ) του Πολεμικού Ναυτικού έχασε σήμερα, Tρίτη 29 Απριλίου, τη ζωή του κατά την διάρκεια εκπαίδευσης στην Διοίκηση Υποβρυχίων Καταστροφών. Όπως ανακοινώθηκε από…
Τις προοπτικές της Metlen παρουσίασε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ευάγγελος Μυτιληναίος, σε συνέντευξη στην πρωινή εκπομπή “Europe Early Edition” του…
Πιστή στη δέσμευσή της περί εκπαίδευσης υψηλής ποιότητας για το πλήρωμά της, η Capital Group, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη ήρθε σε συμφωνία…
Οι πυροσβέστες κατάφεραν αργά χθες, Δευτέρα 28 Απριλίου, το βράδυ να θέσουν υπό έλεγχο την πυρκαγιά που μαινόταν από το Σάββατο στο κύριο λιμάνι…
Καθώς οι παραγγελίες πλοίων απομακρύνονται από τα συμβατικά ναυτιλιακά καύσιμα, η Alphaliner εξετάζει τα συστήματα πρόωσης με τα οποία είναι εξοπλισμένα τα containerships του…
Προς τη σύσταση κοινοπραξίας προχωρούν οι κολοσσοί ενέργειας Sinopec της Κίνας και Saudi Aramco της Σαουδικής Αραβίας. H συμφωνία, αξίας περίπου $4 δισ., υπεγράφη…
Το ράλι των παραγγελιών containerships φθίνει, όμως δεν σταματά, με τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία να εξασφαλίζουν παραγγελίες για την κατασκευή συνολικά 24 πλοίων τις τελευταίες…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ