
Η ναυτιλιακή Kawasaki Kisen Kaisha, Ltd. (“K” Line) υπέγραψε συμφωνία μακροχρόνιας ναύλωσης συνεχών ταξιδιών με την JFE Steel Corporation για ένα νεότευκτο Capesize φορτηγό πλοίο χωρητικότητας 210.000 dwt, το οποίο θα καταναλώνει ως καύσιμο LNG.
Η κατασκευή του πρώτου φορτηγού πλοίου της “K” Line που θα καταναλώνει καύσιμο LNG θα γίνει στο Nihon Shipyard Co. Ltd, με το πλοίο να είναι προγραμματισμένο για παράδοση στο πρώτο μισό του 2024.
Η χρήση καυσίμου LNG από το νέας γενιάς φορτηγό πλοίο της εταιρείας θα αποφέρει μείωση στις εκπομπές CO2 κατά 25-30%, στις εκπομπές SOx κατά σχεδόν 100% και στις εκπομπές NOx κατά περίπου 85% σε σχέση με τη χρήση μαζούτ. Επιπλέον, θα επιτυγχάνεται μείωση περισσότερο από 40% στις εκπομπές CO2 που υπολογίζονται στον EEDI του πλοίου, κάτι που εξασφαλίζει πλήρη συμμόρφωση με τους στόχους του ΙΜΟ περί μείωσης των εκπομπών. Η “K” Line πρόκειται να εγκαταστήσει επίσης στο πλοίο το «Seawing» της εταιρείας Airseas, ένα αυτοματοποιημένο σύστημα «χαρταετού», το οποίο αξιοποιεί την αιολική ενέργεια για περαιτέρω μείωση των εκπομπών του πλοίου.
Η “K” Line προωθεί μια εταιρική πολιτική «βιώσιμης διαχείρισης» σε ό,τι έχει να κάνει με το περιβάλλον, την κοινωνία και την οικονομία, προκειμένου να ικανοποιήσει τις παγκόσμιες ανάγκες που αφορούν την κλιματική αλλαγή αλλά και τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) του ΟΗΕ, και η απόκτηση του εν λόγω πλοίου αποτελεί ένα ακόμα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση.
Φωτό: www.kline.co.jp
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Ένωση ενέκρινε το 17ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας που θέτει ως στόχο τα νέα δεξαμενόπλοια-φαντάσματα του «σκιώδους» στόλου της Ρωσίας, τα…
Τον στόλο της συνεχίζει να ενισχύει η Thenamaris, η οποία σύντομα αναμένεται να παραλάβει το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο «SEAWISH». Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του κινεζικού…
Τη δέσμευση της γερμανικής κυβέρνησης για έξοδο της χώρας από την πυρηνική ενέργεια υπογράμμισε πρόσφατα ο Υπουργός Περιβάλλοντος Κάρστεν Σνάιντερ, μετά την ψήφο των…
Σε σημαντικές αναδιαρθρώσεις του στόλου της πρόκειται να προχωρήσει η CMA CGM, με στόχο την αποφυγή των λιμενικών τελών των ΗΠΑ σε κινεζικά πλοία,…
Την εκκίνηση των επίσημων λειτουργιών της Seascale Energy ανακοίνωσε η Hafnia τη Δευτέρα 19 Μαΐου. Πρόκειται για μια κοινοπραξία που συνδυάζει την τεχνογνωσία των…
«Ρωσία και Ουκρανία θα ξεκινήσουν αμέσως διαπραγματεύσεις για μια εκεχειρία με σκοπό να τερματίσουν τον πόλεμο », δήλωσε ο Ντόναλντ Τραμπ μετά την τηλεφωνική…
Ανάκαμψη στις τιμές των εισιτηρίων βλέπει στο προσεχές μέλλον ο αερομεταφορέας Ryanair. Ειδικότερα, όπως σημειώνει το Reuters, η ζήτηση για αερομεταφορές σημειώνει άνοδο, γεγονός…
Η ζήτηση για containerships σημειώνει ανοδική πορεία, μετά την πρόσφατη «εκεχειρία» μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στο εμπόριο. Ειδικότερα, οι ημερήσιες κρατήσεις για εμπορεύματα σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ