
Η Brave Maritime, συμφερόντων της οικογένειας Βαφειά έχει δαπανήσει πάνω από $325 εκατ. για την απόκτηση υγραεριοφόρων, bulkers και δεξαμενόπλοιων τους τελευταίους πέντε μήνες.
Στο ίδιο πλαίσιο συνεχίζει τη σταδιακή αύξηση των παραγγελιών gas carriers στα ναυπηγεία Hyundai Mipo. Σύμφωνα με πηγές από την Αθήνα αυτή την εβδομάδα πρόσθεσε μια ακόμη για ένα LPG πλοίο μεταφορικής ικανότητας 40.000 κ.μ. στο νοτιοκορεατικό ναυπηγείο. Συνολικά το orderbook της Brave Maritime στα Hyundai Mipo ανέρχεται πλέον στα πέντε gas carriers. Η Brave Maritime παρήγγειλε το πρώτο από αυτά τον περασμένο Φεβρουάριο και έκτοτε η αξία των πλοίων αυτών παρουσιάζει αυξητική τάση.
Δημοσιεύματα του διεθνούς ναυτιλιακού Τύπου κάνουν λόγο για μια στροφή του Νικόλαου Βαφειά στα σύγχρονα υγραεριοφόρα και στον ρόλο που θα διαδραματίσουν για τη μετάβαση σε μια μηδενικού ανθρακικού αποτυπώματος ναυτιλία. Τα δύο μάλιστα από τα πέντε υγραεριοφόρα που έχει παραγγείλει είναι διπλού καυσίμου.
Στα τέλη Ιουνίου η εταιρεία απέκτησε το μοναδικό για φέτος δεξαμενόπλοιο με το όνομα Capricorn Voyager. Πρόκειται για Aframax ναυπηγημένο το 2007 και μεταφορική ικανότητα 104.600 dwt. Την ίδια ώρα πηγές και κύκλοι της βιομηχανίας αναφέρουν ότι η Brave Maritime απέκτησε πρόσφατα το handysize Grace Ocean το οποίο ναυπηγήθηκε το 2013 και διαθέτει χωρητικότητα 33.300 dwt.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ