
H εταιρεία τακτικών γραμμών A.P. Moller-Maersk (Maersk) ανακοίνωσε την υπογραφή συμφωνίας με την εταιρεία ένδυσης BESTSELLER, βάσει της οποίας η Maersk θα παρέχει υπηρεσίες θαλάσσιας μεταφοράς πλήρως ουδέτερου άνθρακα για τα προϊόντα της ΒΕSTSELLER. Μάλιστα, η συμφωνία, η οποία θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Σεπτεμβρίου, καλύπτει το σύνολο των παγκόσμιων μεταφορικών αναγκών της BESTSELLER, συμπεριλαμβανομένων των αναγκών για ενδοχώρια μεταφορά και αποθήκευση.
Ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Τμήματος Θαλάσσιας Μεταφοράς και Logistics της Maersk, κ. Clerc, δήλωσε πολύ ευχαριστημένος από το γεγονός ότι η BESTSELLER, μία εκ των κορυφαίων εταιρειών μόδας στον κόσμο, επέλεξε τα ειδικά δρομολόγια ΕCO Delivery της Μaersk προκειμένου να μειώσει το ανθρακικό αποτύπωμα των θαλάσσιων μεταφορών της. Η λύση που προσφέρει η Maersk μέσω του ECO Delivery, όπως επισήμανε, κάνει τη διαφορά, καθώς επιλεγμένα πλοία της εταιρείας θα τροφοδοτούνται με βιώσιμα βιοκαύσιμα, γεγονός που θα βοηθήσει την BESTSELLER να σημειώσει πρόοδο στην επίτευξη των φιλόδοξων στόχων βιωσιμότητας που έχει θέσει.
Η BESTSELLER έχει θέσει μια φιλόδοξη κλιματική στρατηγική με ξεκάθαρους στόχους, οι οποίοι συμβαδίζουν με τη Συμφωνία του Παρισιού και αποσκοπούν στο να καταστήσουν την εταιρεία κλιματικά επωφελή. Ειδικότερα, η εταιρεία ένδυσης έχει δεσμευτεί για τη μείωση των εκπομπών αερίου του θερμοκηπίου (GHG) τύπου 1 και 2 κατά 50% έως το 2030 όπως και των εκπομπών GHG τύπου 3 που προέρχονται από αγορασμένα αγαθά και υπηρεσίες καθώς και από τις μεταφορές των προϊόντων της κατά 30% εντός του ίδιου χρονικού πλαισίου.
Ο CFO και επικεφαλής του τμήματος Logistics της BESTSELLER δήλωσε, με αφορμή τη σύναψη της συμφωνίας, πως η εταιρεία διερευνά συνεχώς τρόπους προκειμένου να βελτιώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, και σε αυτό το πλαίσιο διαβλέπει πως η επιλογή αξιοποίησης των βιοκαυσίμων για τις ανάγκες των θαλάσσιων μεταφορών της αποτελεί σημαντική κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το Maersk ECO Delivery είναι ένα βιοκαύσιμο το οποίο είναι ανθρακικά ουδέτερο και παραγόμενο από ανακυκλωμένη, βιώσιμη βιομάζα, ενώ είναι πιστοποιημένο ως βιώσιμο καύσιμο από τον Οργανισμό Διεθνούς Βιωσιμότητας και Ανθρακικής Πιστοποίησης (Ιnternational Sustainability & Carbon Certification).
Φωτό: Ian Taylor/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ