
H εταιρεία τακτικών γραμμών A.P. Moller-Maersk (Maersk) ανακοίνωσε την υπογραφή συμφωνίας με την εταιρεία ένδυσης BESTSELLER, βάσει της οποίας η Maersk θα παρέχει υπηρεσίες θαλάσσιας μεταφοράς πλήρως ουδέτερου άνθρακα για τα προϊόντα της ΒΕSTSELLER. Μάλιστα, η συμφωνία, η οποία θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Σεπτεμβρίου, καλύπτει το σύνολο των παγκόσμιων μεταφορικών αναγκών της BESTSELLER, συμπεριλαμβανομένων των αναγκών για ενδοχώρια μεταφορά και αποθήκευση.
Ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Τμήματος Θαλάσσιας Μεταφοράς και Logistics της Maersk, κ. Clerc, δήλωσε πολύ ευχαριστημένος από το γεγονός ότι η BESTSELLER, μία εκ των κορυφαίων εταιρειών μόδας στον κόσμο, επέλεξε τα ειδικά δρομολόγια ΕCO Delivery της Μaersk προκειμένου να μειώσει το ανθρακικό αποτύπωμα των θαλάσσιων μεταφορών της. Η λύση που προσφέρει η Maersk μέσω του ECO Delivery, όπως επισήμανε, κάνει τη διαφορά, καθώς επιλεγμένα πλοία της εταιρείας θα τροφοδοτούνται με βιώσιμα βιοκαύσιμα, γεγονός που θα βοηθήσει την BESTSELLER να σημειώσει πρόοδο στην επίτευξη των φιλόδοξων στόχων βιωσιμότητας που έχει θέσει.
Η BESTSELLER έχει θέσει μια φιλόδοξη κλιματική στρατηγική με ξεκάθαρους στόχους, οι οποίοι συμβαδίζουν με τη Συμφωνία του Παρισιού και αποσκοπούν στο να καταστήσουν την εταιρεία κλιματικά επωφελή. Ειδικότερα, η εταιρεία ένδυσης έχει δεσμευτεί για τη μείωση των εκπομπών αερίου του θερμοκηπίου (GHG) τύπου 1 και 2 κατά 50% έως το 2030 όπως και των εκπομπών GHG τύπου 3 που προέρχονται από αγορασμένα αγαθά και υπηρεσίες καθώς και από τις μεταφορές των προϊόντων της κατά 30% εντός του ίδιου χρονικού πλαισίου.
Ο CFO και επικεφαλής του τμήματος Logistics της BESTSELLER δήλωσε, με αφορμή τη σύναψη της συμφωνίας, πως η εταιρεία διερευνά συνεχώς τρόπους προκειμένου να βελτιώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, και σε αυτό το πλαίσιο διαβλέπει πως η επιλογή αξιοποίησης των βιοκαυσίμων για τις ανάγκες των θαλάσσιων μεταφορών της αποτελεί σημαντική κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το Maersk ECO Delivery είναι ένα βιοκαύσιμο το οποίο είναι ανθρακικά ουδέτερο και παραγόμενο από ανακυκλωμένη, βιώσιμη βιομάζα, ενώ είναι πιστοποιημένο ως βιώσιμο καύσιμο από τον Οργανισμό Διεθνούς Βιωσιμότητας και Ανθρακικής Πιστοποίησης (Ιnternational Sustainability & Carbon Certification).
Φωτό: Ian Taylor/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Άνοδο 5,2% καταγράφει η επιβατική κίνηση, για το α΄ εξάμηνο του 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό…
Νέους σκοπέλους συναντά η Αίγυπτος στο μέτωπο της ενεργειακής ασφάλειας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός φορτίων LNG που αναμένονταν τον Ιούλιο επαναπρογραμματίζονται για τον Αύγουστο.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ