
Οι A.P. Moller-Maersk και Hyundai Mipo Dockyards υπέγραψαν σύμβαση για τη ναυπήγηση ενός πλοίου τροφοδοσίας (feeder vessel), το οποίο θα διαθέτει κινητήρα διπλού καυσίμου και θα χρησιμοποιεί ως καύσιμα είτε μεθανόλη είτε πετρέλαιο πολύ χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο.
Το μήκους 172 μ. πλοίο θα επιχειρεί για λογαριασμό της Sealand Europe, θυγατρικής της Maersk, στη Βαλτική Θάλασσα, πραγματοποιώντας το δρομολόγιο μεταξύ Βόρειας Ευρώπης και Βοθνιακού Κόλπου. Τα συστήματα κατανάλωσης μεθανόλης του πλοίου πρόκειται να αναπτυχθούν από τις MAN Energy Solutions, Hyundai Engine and Machinery (κύρια μηχανή) και Hyundai HiMSEN (ηλεκτρομηχανές) σε συνεργασία με τις Hyundai Mipo και Maersk. Το πλοίο θα φέρει τη σημαία της Δανίας και θα είναι ταξινομημένο στον ABS.
Η Henriette Hallberg Thygesen, CEO of Fleet & Strategic Brands στην A.P. Moller-Maersk, ανέφερε σχετικά: «Το πρωτοποριακό αυτό containership δείχνει ότι οι κλιμακούμενες λύσεις για την αντιμετώπιση της πρόκλησης περί μείωσης των εκπομπών του ναυτιλιακού κλάδου είναι ήδη διαθέσιμες σήμερα. Από το 2023 θα διαθέτουμε πολύτιμη εμπειρία στο κομμάτι της διαχείρισης των containerships του μέλλοντος, προσφέροντας παράλληλα στους πελάτες μας υπηρεσίες μηδενικού ισοζυγίου άνθρακα και βοηθώντας έτσι στην απανθρακοποίηση των αλυσίδων εφοδιασμού τους».
Φωτό: WikimediaImages/ Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται…

Ο κυκλώνας Μελίσα αναβαθμίστηκε σήμερα στη μέγιστη κατηγορία 5 στην Καραϊβική, απειλώντας την Τζαμάικα, την Αϊτή και τη Δομινικανή Δημοκρατία με καταστροφικούς ανέμους και…

Ινδικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι η MSC βρίσκεται ένα βήμα μακριά από τη νηολόγηση ορισμένων από τα πλοία του στόλου της στο εθνικό νηολόγιο.…

Καθώς τα «σύννεφα» υπερπροσφοράς πετρελαίου πυκνώνουν, ασκώντας καθοδικές πιέσεις στις τιμές του αργού, η Ουάσιγκτον προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις με γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια…

Μια ομάδα κορυφαίων χρηματοπιστωτικών, ενεργειακών και βιομηχανικών εταιρειών ανακοίνωσε την ίδρυση της Carbon Measures, μιας νέας συμμαχίας με στόχο την προώθηση ενός πιο ακριβούς…

Στο επίκεντρο της πρόσφατης συνεδρίασης του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου βρέθηκε το θέμα της ανταγωνιστικής πράσινης μετάβασης, καθώς και η επιτακτική ανάγκη εντατικοποίησης των συλλογικών προσπαθειών…

Σε νέα εποχή εισέρχεται ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας HD Hyundai, μετά τη στρατηγική αναδιάρθρωση των θυγατρικών του. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου,…

Παρά τον εν εξελίξει εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ-Κίνας, η ανθεκτικότητα των κινεζικών εξαγωγών αποδεικνύει πόσο απαραίτητα παραμένουν πολλά από τα προϊόντα της Κίνας, ακόμα και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ