
Τις σκέψεις τους και τις απόψεις τους αναφορικά με τις προοπτικές της αγοράς των πλοίων μεταφοράς LPG εξέφρασαν σε διαδικτυακή συζήτηση στο πλαίσιο του Marine Money Week 2021 oι κ. Γιάννης Λυκούρης, CEO της Dorian LPG (USA) LLC, και ο κ. Κristian Sorensen, CEO της Avance Gas.
Αρχικά, ο κ. Sorensen ανέφερε ότι η εν λόγω αγορά παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία δέκα χρόνια, ιδιαίτερα από τη στιγμή που αυξάνονται οι κοινωνικές πιέσεις για τον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής. Παράλληλα, ανέφερε ότι η εταιρεία του επενδύει σε νέα πλοία εν μέσω της σημαντικής αυτής ανάπτυξης και πρόσθεσε ότι το LPG ως εμπόρευμα είναι καλά τοποθετημένο για την επόμενη μέρα της ναυτιλίας. Εκτίμησε δε ότι, σε μια περίοδο 5-10 ετών, ο συγκεκριμένος κλάδος θα παρουσιάζει ακόμα μεγαλύτερες ευκαιρίες για τους επενδυτές. Ερωτηθείς για την αύξηση των παραγγελιών που παρατηρείται το 2021, ο επικεφαλής της Avance Gas τόνισε ότι οι πολλές παραγγελίες αποτελούν το κλασικό λάθος στις ναυτιλιακές αγορές, ωστόσο επισήμανε ότι, καθώς λαμβάνει χώρα μια μεγάλης κλίμακας τεχνολογική μετάβαση για τη ναυτιλία, ως απόρροια των αυστηρότερων περιβαλλοντικών κανονισμών, ένας σημαντικός αριθμός παλαιότερων πλοίων θα εξέλθουν της αγοράς. Εν κατακλείδι, ο κ. Sorensen σχολίασε ότι είναι ιδιαίτερα ευχάριστο το γεγονός πως υπάρχει ένας ολόκληρος κλάδος που συμβάλλει για μια πιο πράσινη ναυτιλία, ενώ τόνισε ότι οι προοπτικές για το LPG ως commodity είναι ιδιαίτερα θετικές.
Από την πλευρά του, ο κ. Γιάννης Λυκούρης ανέφερε ότι, τα τελευταία δέκα χρόνια, οι εξαγωγές LPG ως ναυτιλιακού καυσίμου έχουν διπλασιαστεί και συνεπώς έχει αυξηθεί η ζήτηση για θαλάσσια μεταφορά. Την ίδια ώρα δήλωσε υπερήφανος για το γεγονός ότι η Dorian LPG ήταν από τις πρώτες εταιρείες που επένδυσε σε eco gas πλοία και φάνηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος για τις προοπτικές της αγοράς, δεδομένου ότι το LPG έχει αποδείξει τον σημαντικό του ρόλο στις αγορές φυσικού αερίου. «Έχουμε εκπαιδεύσει τους επενδυτές και τις αγορές ότι το LPG είναι το ίδιο ή και καλύτερο από το φυσικό αέριο για οικιακή χρήση», ανέφερε ο κ. Λυκούρης, ο οποίος πρόσθεσε ότι το LPG θα αποτελέσει ένα πολύ καλό μεταβατικό καύσιμο για τη ναυτιλία τα επόμενα δέκα έτη. Τέλος, επισήμανε ότι, ενώ οι υποδομές LPG αυξάνονται διαρκώς, μεσοπρόθεσμα θα υπάρξουν κάποιοι περιορισμοί.
Φωτό: Mohamed Aly/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Οι εταιρείες Airbus, Leonardo και Thales ανακοίνωσαν την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου ότι θα συνενώσουν τις δορυφορικές και διαστημικές δραστηριότητές τους, με στόχο να δημιουργήσουν…

Η σπορά των χειμερινών σιτηρών στην Ευρώπη προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς, με κινητήριο μοχλό το ξηρότερο κλίμα και τις λιγότερες βροχοπτώσεις συγκριτικά με τα…

Με ταχύτατους ρυθμούς και γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το πρόγραμμα επέκτασης του στόλου της Royal Caribbean. Βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο όμιλος…

Υπό πίεση φαίνεται πως βρίσκονται οι πολιτείες της Δυτικής Ακτής των ΗΠΑ σε ό,τι αφορά τις προμήθειες καυσίμων, μετά την αναστάτωση που έχουν προκαλέσει…

Οι εισαγωγές σόγιας της Κίνας αντιπροσωπεύουν το 60% του παγκόσμιου εμπορίου, επισκιάζοντας όλες τις άλλες αγορές μαζί, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της ναυλομεσιτικής…

Το νησί Σαπιέντζα, στα ανοικτά της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, και κατ’ ακρίβεια ο βυθός περιμετρικά της, αποτελεί εστία συσσώρευσης διχτυών ψαρέματος, τα οποία κανείς δεν…

Η επενδυτική εταιρεία KKR ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της Galaxy Container Solutions, μιας πλατφόρμας μίσθωσης εμπορευματοκιβωτίων, η οποία υποστηρίζεται από κεφάλαια ύψους 500 εκατ.…

Η Union Pacific ανακοίνωσε ότι αναμένει να υποβάλει τα έγγραφα για τη συγχώνευσή της με τη Norfolk Southern, αξίας $85 δισ., στις αρμόδιες ρυθμιστικές…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ