
Τις σκέψεις τους και τις απόψεις τους αναφορικά με τις προοπτικές της αγοράς των πλοίων μεταφοράς LPG εξέφρασαν σε διαδικτυακή συζήτηση στο πλαίσιο του Marine Money Week 2021 oι κ. Γιάννης Λυκούρης, CEO της Dorian LPG (USA) LLC, και ο κ. Κristian Sorensen, CEO της Avance Gas.
Αρχικά, ο κ. Sorensen ανέφερε ότι η εν λόγω αγορά παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία δέκα χρόνια, ιδιαίτερα από τη στιγμή που αυξάνονται οι κοινωνικές πιέσεις για τον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής. Παράλληλα, ανέφερε ότι η εταιρεία του επενδύει σε νέα πλοία εν μέσω της σημαντικής αυτής ανάπτυξης και πρόσθεσε ότι το LPG ως εμπόρευμα είναι καλά τοποθετημένο για την επόμενη μέρα της ναυτιλίας. Εκτίμησε δε ότι, σε μια περίοδο 5-10 ετών, ο συγκεκριμένος κλάδος θα παρουσιάζει ακόμα μεγαλύτερες ευκαιρίες για τους επενδυτές. Ερωτηθείς για την αύξηση των παραγγελιών που παρατηρείται το 2021, ο επικεφαλής της Avance Gas τόνισε ότι οι πολλές παραγγελίες αποτελούν το κλασικό λάθος στις ναυτιλιακές αγορές, ωστόσο επισήμανε ότι, καθώς λαμβάνει χώρα μια μεγάλης κλίμακας τεχνολογική μετάβαση για τη ναυτιλία, ως απόρροια των αυστηρότερων περιβαλλοντικών κανονισμών, ένας σημαντικός αριθμός παλαιότερων πλοίων θα εξέλθουν της αγοράς. Εν κατακλείδι, ο κ. Sorensen σχολίασε ότι είναι ιδιαίτερα ευχάριστο το γεγονός πως υπάρχει ένας ολόκληρος κλάδος που συμβάλλει για μια πιο πράσινη ναυτιλία, ενώ τόνισε ότι οι προοπτικές για το LPG ως commodity είναι ιδιαίτερα θετικές.
Από την πλευρά του, ο κ. Γιάννης Λυκούρης ανέφερε ότι, τα τελευταία δέκα χρόνια, οι εξαγωγές LPG ως ναυτιλιακού καυσίμου έχουν διπλασιαστεί και συνεπώς έχει αυξηθεί η ζήτηση για θαλάσσια μεταφορά. Την ίδια ώρα δήλωσε υπερήφανος για το γεγονός ότι η Dorian LPG ήταν από τις πρώτες εταιρείες που επένδυσε σε eco gas πλοία και φάνηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος για τις προοπτικές της αγοράς, δεδομένου ότι το LPG έχει αποδείξει τον σημαντικό του ρόλο στις αγορές φυσικού αερίου. «Έχουμε εκπαιδεύσει τους επενδυτές και τις αγορές ότι το LPG είναι το ίδιο ή και καλύτερο από το φυσικό αέριο για οικιακή χρήση», ανέφερε ο κ. Λυκούρης, ο οποίος πρόσθεσε ότι το LPG θα αποτελέσει ένα πολύ καλό μεταβατικό καύσιμο για τη ναυτιλία τα επόμενα δέκα έτη. Τέλος, επισήμανε ότι, ενώ οι υποδομές LPG αυξάνονται διαρκώς, μεσοπρόθεσμα θα υπάρξουν κάποιοι περιορισμοί.
Φωτό: Mohamed Aly/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ