
Οι διαρκώς αυξημένες εισαγωγές LNG της Κίνας ενδέχεται να καταστήσουν την ασιατική χώρα τον κορυφαίο εισαγωγέα του κόσμου, ξεπερνώντας την Ιαπωνία, σημειώνει η εταιρεία ICIS Edge.
Η αλλαγή αυτή πρωτοκαθεδρίας, την οποία αναλυτές δεν ανέμεναν πριν από το 2022, ίσως πραγματοποιηθεί νωρίτερα σε ένα κυλιόμενο διάστημα δώδεκα μηνών, λόγω της ραγδαίας οικονομικής ανάπτυξης της Κίνας, των χαμηλών θερμοκρασιών και των δεσμεύσεων του Πεκίνου για περιορισμό της ατμοσφαιρικής ρύπανσης τα επόμενα έτη.
Για δεκαετίες, η Ιαπωνία υπήρξε ο κορυφαίος εισαγωγέας LNG, ωστόσο τα τελευταία χρόνια οι αγορές του Τόκιο βαίνουν μειούμενες, δίνοντας τη σκυτάλη στην αναδυόμενη ενεργειακή αγορά της Κίνας. Σύμφωνα με στοιχεία της ICIS Edge, το δωδεκάμηνο μεταξύ Ιουνίου 2020 και Μαΐου 2021, η Κίνα εισήγαγε 76,27 εκατ. τόνους LNG, ενώ η Ιαπωνία 76,32 εκατ. τόνους. Η εταιρεία εκτιμά ότι φέτος οι κινεζικές εισαγωγές θα αγγίξουν τους 81,2 εκατ. τόνους, ενώ οι αντίστοιχες ιαπωνικές τους 75,2 εκατ. τόνους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Η ανάγκη για αποδοτική χρήση καυσίμου, αυστηρή συμμόρφωση και διαφάνεια στη λειτουργία των πλοίων εγκαινιάζει μια νέα εποχή, όπου η τεχνολογία γίνεται καταλύτης της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ