
Οι διαρκώς αυξημένες εισαγωγές LNG της Κίνας ενδέχεται να καταστήσουν την ασιατική χώρα τον κορυφαίο εισαγωγέα του κόσμου, ξεπερνώντας την Ιαπωνία, σημειώνει η εταιρεία ICIS Edge.
Η αλλαγή αυτή πρωτοκαθεδρίας, την οποία αναλυτές δεν ανέμεναν πριν από το 2022, ίσως πραγματοποιηθεί νωρίτερα σε ένα κυλιόμενο διάστημα δώδεκα μηνών, λόγω της ραγδαίας οικονομικής ανάπτυξης της Κίνας, των χαμηλών θερμοκρασιών και των δεσμεύσεων του Πεκίνου για περιορισμό της ατμοσφαιρικής ρύπανσης τα επόμενα έτη.
Για δεκαετίες, η Ιαπωνία υπήρξε ο κορυφαίος εισαγωγέας LNG, ωστόσο τα τελευταία χρόνια οι αγορές του Τόκιο βαίνουν μειούμενες, δίνοντας τη σκυτάλη στην αναδυόμενη ενεργειακή αγορά της Κίνας. Σύμφωνα με στοιχεία της ICIS Edge, το δωδεκάμηνο μεταξύ Ιουνίου 2020 και Μαΐου 2021, η Κίνα εισήγαγε 76,27 εκατ. τόνους LNG, ενώ η Ιαπωνία 76,32 εκατ. τόνους. Η εταιρεία εκτιμά ότι φέτος οι κινεζικές εισαγωγές θα αγγίξουν τους 81,2 εκατ. τόνους, ενώ οι αντίστοιχες ιαπωνικές τους 75,2 εκατ. τόνους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Αισθητά μειωμένες εμφανίστηκαν το α΄ οκτάμηνο οι παραγγελίες product tankers, δείγμα της αβεβαιότητας που επικρατεί στην αγορά. Στο διάστημα που μεσολάβησε από τον Ιανουάριο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ