
Σε μια απόφαση που αποτελεί μεγάλη νίκη για την πολιτεία της Αλάσκας, η Βουλή των Αντιπροσώπων στις ΗΠΑ ψήφισε ομόφωνα στις 20 Μαΐου 2021 το Alaska Tourism Restoration Act, ανοίγοντας τον δρόμο για τις μεγάλες εταιρείες κρουαζιέρας να δραστηριοποιηθούν σε λίγους μήνες.
Η απόφαση που ελήφθη θεωρούνταν μέχρι πρότινος πολύ δύσκολο να υπερψηφιστεί από το αμερικανικό Κογκρέσο, τώρα όμως πρόκειται να υπογραφεί από τον πρόεδρο Μπάιντεν, επισφραγίζοντας έτσι την έναρξη μιας μικρής θερινής σεζόν για την ακτοπλοΐα της Αλάσκας.
Εκπρόσωποι της βιομηχανίας της κρουαζιέρας χαιρέτισαν με ενθουσιασμό την εξέλιξη αυτή, με την Carnival Corporation να ανακοινώνει ότι τρία από τα εμπορικά της σήματα θα ξεκινήσουν να δραστηριοποιούνται από τα τέλη Ιουλίου στην Αλάσκα μέσω Σιάτλ. Η σεζόν, η οποία θα διαρκέσει από τον Ιούλιο μέχρι τον Σεπτέμβριο, πιθανώς να αποτελέσει την πρώτη επιστροφή κρουαζιέρας στα αμερικανικά ύδατα από λιμάνια των ΗΠΑ, μετά τη διεθνή αναστολή κρουαζιερών τον Μάρτιο του 2020.
Η αντιπροσωπεία της Αλάσκας στο Κογκρέσο πρότεινε το συγκεκριμένο Act τον Μάρτιο του 2021 ως απάντηση στην απόφαση του Καναδά να κλείσει τους λιμένες του σε κρουαζιερόπλοια καθ’ όλη τη διάρκεια του τρέχοντος έτους. Αν και το Κογκρέσο ιστορικά αντιτάσσεται στις προσπάθειες τροποποίησης των κανονισμών του καμποτάζ στις ΗΠΑ, οι εκπρόσωποι της πολιτείας της Αλάσκας εστίασαν στον κίνδυνο απώλειας εσόδων από τον τουρισμό για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Οι συνέπειες θα ήταν καταστροφικές για την οικονομία της περιοχής και τις μικρές επιχειρήσεις που εξαρτώνται σχεδόν εξ ολοκλήρου από τον τουρισμό και πιο συγκεκριμένα από τους επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2019 περίπου 1,2 εκατ. επιβάτες κρουαζιέρας επισκέφθηκαν την Αλάσκα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Η ανάγκη για αποδοτική χρήση καυσίμου, αυστηρή συμμόρφωση και διαφάνεια στη λειτουργία των πλοίων εγκαινιάζει μια νέα εποχή, όπου η τεχνολογία γίνεται καταλύτης της…
Καθώς η σύγκρουση ΗΠΑ-Κίνας στο ναυτιλιακό στερέωμα κλιμακώνεται ραγδαία, με τις δύο υπερδυνάμεις να επιβάλλουν αμοιβαία λιμενικά τέλη, το Πεκίνο εξαπολύει πυρά ακόμα και…
Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη εξήγγειλε τα εγκαίνια του Κέντρου Νεοελληνικού Πολιτισμού «Μαριλένα Λασκαρίδη», στο Πανεπιστήμιο Διεθνών Σπουδών της Σαγκάης (Shanghai International Studies University –…
Οι παραλαβές σύγχρονων και τεχνολογικά προηγμένων δεξαμενόπλοιων συνεχίζονται για τις ελληνικών συμφερόντων εταιρείες, με τη Pantheon Tankers Management LTD, συμφερόντων της κ. Άννας Αγγελικούση…
Η ταχεία πρόοδος της θαλάσσιας ρομποτικής και των αυτόνομων πλοίων αλλάζει ριζικά το μέλλον της ναυτιλίας, συνδυάζοντας τεχνητή νοημοσύνη, απομακρυσμένο έλεγχο και ενεργειακή αποδοτικότητα.…
Πάνω από έναν χρόνο μετά την έναρξη της νέας θητείας της ΕΕ, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν δει ελάχιστες ενέργειες για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας,…
Ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας 2% τόσο για εφέτος όσο και για το 2026, έναντι 2,3% το 2024, προβλέπει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ