
Δύο χρόνια μετά την απόκτηση της ελβετικής Panalpina, η δανέζικη εταιρεία μεταφορών και logistics DSV ανακοίνωσε ότι προέβη σε μια νέα μεγάλη εξαγορά. Αυτή τη φορά πρόκειται για την εταιρεία Global Integrated Logistics (GIL). Η τακτική των εξαγορών και των συγχωνεύσεων αποτελεί πάγια στρατηγική της εταιρείας, η οποία κατ’ εξακολούθηση έχει αποδείξει την ικανότητά της στο να εξαγοράζει και να ενσωματώνει επιτυχώς εταιρείες με παρόμοια επιχειρηματικά μοντέλα, όπως στην περίπτωση της Panalpina. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της DSV Panalpina, το κόστος εξαγοράς της GIL ανήλθε σε $4,2 δισ.
Η Global Integrated Logistics αποτελεί τμήμα της Agility και είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως στον τομέα του forwarding (διαμεταφοράς) και της παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών logistics (3PL). To 2020, το προσωπικό της εταιρείας ανερχόταν σε περίπου 17.000 υπαλλήλους, ενώ τα έσοδά της ανήλθαν σε $4 δισ., η πλειονότητα των οποίων προήλθε από τις εναέριες και τις θαλάσσιες εμπορευματικές μεταφορές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η DSV Panalpina, με την εν λόγω εξαγορά, θα αναδειχθεί στον τρίτο μεγαλύτερο πάροχο υπηρεσιών μεταφοράς και logistics παγκοσμίως, με συνδυαστικά pro forma έσοδα ύψους $22 δισ. (αύξηση της τάξης του 23% σε σχέση με το 2020) και εργατικό δυναμικό που υπερβαίνει τους 70.000 υπαλλήλους.
Με την εξαγορά της GIL, η DSV Panalpina εκτιμά ότι το τμήμα εναέριων και θαλάσσιων εμπορευματικών μεταφορών, που αποτελεί και το μεγαλύτερό της τμήμα, θα ενισχυθεί περαιτέρω, κατατάσσοντάς την ανάμεσα στους μεγαλύτερους παρόχους μεταφορικών υπηρεσιών παγκοσμίως. Επιπλέον, η GIL αναμένεται ότι θα προσφέρει στην DSV Panalpina επιπρόσθετη αποθηκευτική χωρητικότητα (πάνω από 1,4 εκατ. τ.μ.) κυρίως στις περιοχές Ασίας-Ειρηνικού (ΑPAC) και της Μέσης Ανατολής, ενώ θα ενισχύσει το δίκτυο της DSV στην Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή με υπηρεσίες οδικών εμπορευματικών μεταφορών.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η DSV αναμένει ότι η εξαγορά της GIL θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά της τόσο στις εναέριες και θαλάσσιες όσο και στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές, μέσα και από τον συνδυασμό των παγκόσμιων δικτύων των δύο εταιρειών, γεγονός που, με την σειρά του, θα επιτρέψει στην DSV να προσφέρει στους πελάτες της ένα ακόμα υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης.
Τέλος, DSV Panalpina και GIL εκτιμούν ότι η συναλλαγή θα ολοκληρωθεί κατά το γ΄ τρίμηνο του έτους, δεδομένου ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις και έχουν ληφθεί οι απαραίτητες εγκρίσεις. Έως τότε, οι δύο εταιρείες θα συνεχίσουν να λειτουργούν ξεχωριστά και ανεξάρτητα.
Φωτό: Cameron Venti/ Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ