
Ο παγκόσμιος διαχειριστής τερματικών και πάροχος υπηρεσιών logistics, DP Wοrld, ανακοίνωσε ένα σημαντικό πρόγραμμα επενδύσεων που θα λάβει χώρα εντός του 2021 στο λιμάνι του Σαουθάμπτον, που αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο τερματικό της Βρετανίας.
Η DP World Southampton συνιστά μέρος του παγκόσμιου δικτύου τερματικών της DP World καθώς και το ένα από τα δύο λιμάνια με σιδηροδρομικό τερματικό που κατέχει η εταιρεία στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα οποία έχουν χαρακτηριστεί από την κυβέρνηση ως ελεύθεροι λιμένες (Freeports). H νέα επένδυση αναμένεται να φτάσει τις £40 εκατ. και ως στόχο έχει να παράσχει στους πελάτες της εταιρείας ταχύτητα, ασφάλεια, αξιοπιστία και ευελιξία.
Ειδικότερα, η επένδυση περιλαμβάνει την εκβάθυνση και τη διαπλάτυνση των αποβαθρών, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι το τερματικό DP World Southampton θα μπορεί να διαχειρίζεται τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του κόσμου. Επιπροσθέτως, £10 εκατ. θα επενδυθούν για την αγορά έντεκα υβριδικών οχημάτων straddle carriers νέας γενιάς. Τα οχήματα αυτά καταναλώνουν 40% λιγότερο καύσιμο και αποτελούν από τις πιο βιώσιμες επιλογές ενδο-τερματικής μεταφοράς στον κόσμο.
Ακόμα £3 εκατ. θα επενδυθούν για την αναδιαμόρφωση της περιοχής στοιβασίας, την αποθήκευση και την παράδοση των άδειων εμπορευματοκιβωτίων. Με το πέρας της επένδυσης, αναμένεται ότι η χωρητικότητα του τερματικού θα αυξηθεί κατά 25%, γεγονός που θα προσδώσει μεγαλύτερη ευελιξία στους λιμενικούς χρήστες. Τέλος, για την επέκταση της σιδηροδρομικής γραμμής κατά μήκος της αποβάθρας κατά 120 μ., προκειμένου να διασφαλιστεί ότι οι μεγαλύτερες γερανογέφυρες του τερματικού θα μπορούν να μετακινηθούν σε όλο της το μήκος, θα δαπανηθούν £1,5 εκατ.
Στόχος αυτών των επενδύσεων, σύμφωνα με την DP World, είναι η προσέλκυση περισσότερων πελατών που θέλουν να επωφεληθούν από το προνομιακό καθεστώς των ελεύθερων λιμένων καθώς και η περαιτέρω αναβάθμιση του λιμένα ως διεθνούς κέντρου μεταφοράς εμπορευμάτων και υπηρεσιών logistics.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ