
Το Υπουργείο Γεωργίας της Κίνας ξεκίνησε πρόσφατα μια νέα καμπάνια για τη μείωση της περιεκτικότητας καλαμποκιού και σόγιας στις ζωοτροφές, εξέλιξη που πιθανώς να επηρεάσει το εμπόριο σιτηρών.
Έγγραφο που απεστάλη από το υπουργείο σε παραγωγούς ζωοτροφών παρουσιάζει ένα πλάνο με κατευθυντήριες γραμμές για το πώς θα μπορούσαν να αντικατασταθούν το καλαμπόκι και η σόγια στις ζωοτροφές με εναλλακτικά σιτηρά.
Το πλάνο του Πεκίνου έρχεται εν μέσω σημαντικού ελλείμματος καλαμποκιού που παρατηρείται στην εγχώρια αγορά, το οποίο έχει οδηγήσει τις τιμές σε επίπεδα-ρεκόρ και έχει αυξήσει σημαντικά τις εισαγωγές.
Σύμφωνα με τελωνειακά στοιχεία, οι εισαγωγές καλαμποκιού τους πρώτους δύο μήνες του έτους αυξήθηκαν κατά 400%, στους 4,8 εκατ. τόνους.
Φωτό: Nyein Chan Naing/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Δεκατρείς είναι πλέον οι εβδομάδες διαδοχικών απωλειών για τη ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους σε κορυφαίες εμπορικές γραμμές να ακολουθούν αντίρροπες τάσεις…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ