
H Seanergy Maritime Holdings Corp. ανακοίνωσε την Πέμπτη 18 Μαρτίου νέα συμφωνία εξαγοράς δύο Capesizes. Mε τις προσθήκες αυτές, ο στόλος της εισηγμένης στο Nasdaq εταιρείας θα αριθμεί 14 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 2,5 εκατ. dwt.
To πρώτο πλοίο χτίστηκε το 2013 σε ναυπηγείο της Ιαπωνίας, έχει μεταφορική ικανότητα 176.000 dwt και θα μετονομαστεί σε «M/V Flagship». Το πλοίο θα ενταχθεί στον στόλο της Seanergy έως τα τέλη του ερχόμενου Απριλίου. Το δεύτερο πλοίο, επίσης χτισμένο στην Ιαπωνία το 2010, διαθέτει μεταφορική ικανότητα 182.000 dwt και θα μετονομαστεί σε «M/V Patriotship». Η Seanergy θα παραλάβει το εν λόγω πλοίο έως τα τέλη Μαΐου του 2021, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
Τόσο το special survey όσο και η εγκατάσταση συστημάτων θαλάσσιου έρματος έχουν ήδη πραγματοποιηθεί από τους υφιστάμενους ιδιοκτήτες, όπως ενημερώνει στην ανακοίνωσή της η Seanergy.
H αξία της συναλλαγής, για την οποία η Seanergy θα χρησιμοποιήσει ίδια κεφάλαια, ανέρχεται στα $55 εκατ.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, πρόεδρος και CEO της εταιρείας, ανέφερε: «Μετά την παράδοση των δύο πλοίων και την απόκτηση ενός ακόμα πλοίου που ανακοινώθηκε τον περασμένο μήνα, η μεταφορική ικανότητα του στόλου μας αυξάνεται κατά 28% από τις αρχές του έτους».
Ο ίδιος ανέφερε ότι ο Baltic Capesize Index για το τρέχον τρίμηνο είναι σε πολύ υψηλότερα επίπεδα από τις αντίστοιχες περιόδους των τελευταίων χρόνων, ενώ τα FFAs για τα Capesizes για το δεύτερο εξάμηνο του έτους τελούν υπό διαπραγμάτευση στα $23.000/ημέρα.
Ο κ. Τσαντάνης ανέφερε, τέλος, ότι η άμεση παράδοση των δύο πλοίων εν μέσω βελτιωμένης ναυλαγοράς αντιπροσωπεύει μια προστιθέμενη αξία για τη Seanergy.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εικοσιτετράωρη πανελλαδική απεργία για την Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025 προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ, αντιδρώντας στο νέο εργασιακό νομοσχέδιο. Η συγκέντρωση στην Αθήνα θα γίνει στις…
Η απεργία των λιμενεργατών στο λιμάνι του Ρότερνταμ, μετά το αίτημα τους για υψηλότερους μισθούς ανεστάλη προσωρινά σήμερα 13 Οκτωβρίου, μετά από νομικές ενέργειες,…
Ανάμεικτα είναι τα συναισθήματα που απορρέουν από την αναθεώρηση των προβλέψεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (ΠΟΕ) για την ανάπτυξη του παγκόσμιου εμπορίου. Συγκεκριμένα, βάσει…
Η εμπορική διαμάχη μεταξύ της Κίνας και του αυστραλιανού μεταλλευτικού κολοσσού BHP, σε συνδυασμό με τις δασμολογικές τριβές που θολώνουν τις πωλήσεις των αμερικανικών…
Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται στην…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας αναμένει με αγωνία τις αποφάσεις που θα ληφθούν το διάστημα 14-17 Οκτωβρίου στη συνεδρίαση της MEPC, αναφορικά με το…
Ως μοχλό ανάπτυξης που τροφοδοτεί το μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον για το λιμάνι του Λαυρίου, χαρακτήρισε ο Γιώργος Βακόνδιος, διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου…
Για το πρώτο της κλιματικά ουδέτερο ταξίδι με 100% προηγμένο βιοκαύσιμο ετοιμάζεται η νορβηγική εταιρεία Hurtigruten. Στις 29 Οκτωβρίου 2025, το υβριδικό πλοίο «MS…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ