
H επικρατούσα αυξημένη ζήτηση για θαλάσσια μεταφορά εμπορευμάτων σε containers ενδέχεται να σταθεροποιηθεί το β΄ τρίμηνο ή στις αρχές του γ΄ τριμήνου του έτους, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Rolf Habben Jansen, CEO της Hapag-Lloyd.
Σε ενημέρωση προς δημοσιογράφους, ο επικεφαλής της γερμανικής διαχειρίστριας εταιρείας containerships ανέφερε ότι θα επέλθει η κανονικότητα μεταξύ δευτέρου και τρίτου τριμήνου.
Τους τελευταίους μήνες, στα διεθνή λιμάνια παρατηρούνται σημαντικές καθυστερήσεις στις φορτοεκφορτώσεις containers, ως απόρροια του μειωμένου εργατικού δυναμικού και της αυξημένης ζήτησης από καταναλωτές, οι οποίοι, λόγω των περιοριστικών μέτρων, περνούν αρκετές ώρες στα σπίτια τους.
Την ίδια ώρα, οι διαχειριστές πλοίων επαναπρογραμματίζουν τα δρομολόγιά τους και μειώνουν τις στάσεις, καθώς η διαθεσιμότητα εμπορευματοκιβωτίων και εργατικού δυναμικού έχει μειωθεί αισθητά. Δεδομένων των παραπάνω, δεν αποτελεί έκπληξη η σημαντική αύξηση των ναύλων για τα containerships το τελευταίο διάστημα.
H Hapag-Lloyd μάλιστα εκτιμά ότι φέτος τα κέρδη της θα ξεπεράσουν τα κέρδη του 2020. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων της εταιρείας ανήλθαν πέρυσι σε $3,3 δισ. και ήταν με τη σειρά τους αυξημένα κατά παραπάνω από 1/3 σε σχέση με το 2019.
Φωτό: Sujithsidharth/Pexels
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ