
Λίγες μόνο ημέρες μετά την ανακοίνωση για την παραγγελία δύο νέων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 24.000 TEUs, η Seaspan Corporation (Seaspan), μία εκ των μεγαλύτερων εταιρειών παγκοσμίως στις ναυλώσεις πλοίων στην αγορά τακτικών γραμμών, ανακοίνωσε μια νέα συμφωνία με μεγάλο ναυπηγείο της Νότιας Κορέας για την κατασκευή δέκα ακόμα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 15.000 TEUs.
Τα νέα αυτά υπερσύγχρονα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με μηχανές διπλού καυσίμου, καθιστώντας τα ικανά να κινούνται με καύσιμο LNG. Οι παραδόσεις των πλοίων αναμένεται να ξεκινήσουν κατά το α΄ εξάμηνο του 2023, ενώ, μετά την παράδοσή τους, τα πλοία αυτά, σύμφωνα με τον διεθνή Τύπο, θα ναυλωθούν έναντι $1 δισ. για δώδεκα χρόνια από την ισραηλινή εταιρεία τακτικών γραμμών ΖΙΜ.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Seaspan, Bing Chen, σχολίασε μετά την ανακοίνωση της παραγγελίας για τα δέκα νέα πλοία LNG πως αποτελεί μεγάλη τιμή για την εταιρεία η διευκόλυνση των περιβαλλοντικών πρωτοβουλιών των πελατών της. Μεταξύ άλλων συμπλήρωσε πως η δέσμευση της εταιρείας στην επενδυτική φιλοσοφία του ΕSG (υιοθέτηση κριτηρίων περιβαλλοντικών, κοινωνικών και εταιρικής διακυβέρνησης στην επενδυτική διαδικασία και στην επιλογή επενδυτικών τοποθετήσεων), στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και στην ανάπτυξη του στόλου της Seaspan μέσα από την αξιοποίηση ολοένα και πιο φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών ενισχύεται περαιτέρω μέσα από την πρώτη επένδυση της εταιρείας σε πλοία LNG.
Τα δέκα νέα πλοία αναμένεται να χρηματοδοτηθούν με διαθέσιμα κεφάλαια που θα καταβληθούν σε μετρητά καθώς και από πρόσθετη δανειοδότηση. Αξίζει να σημειωθεί ότι από τον Δεκέμβριο του 2020, πέρα από την παραγγελία των δέκα νέων LNG πλοίων, που αναμένεται να ενισχύσουν κατά 259.000 TEUs τη χωρητικότητα του στόλου της, η Seaspan έχει ανακοινώσει την παραγγελία άλλων επτά νέων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, μεταξύ των οποίων πέντε χωρητικότητας 12.200 TEUs και δύο χωρητικότητας 24.000 TEUs
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Το «Κοινό Σχέδιο Δράσης Ελλάδος-Κύπρου-Ισραήλ» και το «Πρόγραμμα Αμυντικής Συνεργασίας Ελλάδος-Ισραήλ» για το έτος 2026 υπεγράφησαν χθες, Δευτέρα 22 και σήμερα, Τρίτη 23 Δεκεμβρίου,…

Ο Ντόναλντ Τραμπ ανήγγειλε χθες Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου την προσεχή ναυπήγηση νέας κλάσης πολεμικών πλοίων μεγάλου μεγέθους με το όνομά του, κάτι εξαιρετικά ασυνήθιστο…

Το Ίδρυμα Ευγενίδου τιμήθηκε σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο, στο πλαίσιο της οποίας η Επιτροπή Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων απένειμε στο Ίδρυμα…

Η αγορά πετρελαίου επιδεικνύει τάσεις σταθεροποίησης, με τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης του Brent να διαμορφώνονται σήμερα στα $62,14 και του WTI στα $58,05/βαρέλι, διατηρώντας…

Την οριστική ολοκλήρωση της στρατηγικής κίνησης για την απόκτηση ισχυρού μειοψηφικού ποσοστού στην TORM ανακοίνωσε η Hafnia Limited, επισφραγίζοντας και τυπικά τη συμφωνία αγοραπωλησίας…

Η επιστροφή στη θαλάσσια αρτηρία της Ερυθράς Θάλασσας σε σύντομο σχετικά χρονικό διάστημα διαφαίνεται πιο πιθανή μέρα με τη μέρα, σύμφωνα με την ΒΙΜCO,…

Κάλεσμα προς τα εγχώρια ναυπηγεία να καταθέσουν προτάσεις για τη ναυπήγηση έως τεσσάρων product tankers διπλού καυσίμου απηύθυνε πρόσφατα η Shipping Corporation of India…

Η εντυπωσιακή αύξηση των ροών ρωσικού αερίου μέσω αγωγών προς την Κίνα αδυνατεί να μεταφραστεί σε ισοδύναμο οικονομικό όφελος για τη Μόσχα –σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ