
Λίγες μόνο ημέρες μετά την ανακοίνωση για την παραγγελία δύο νέων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 24.000 TEUs, η Seaspan Corporation (Seaspan), μία εκ των μεγαλύτερων εταιρειών παγκοσμίως στις ναυλώσεις πλοίων στην αγορά τακτικών γραμμών, ανακοίνωσε μια νέα συμφωνία με μεγάλο ναυπηγείο της Νότιας Κορέας για την κατασκευή δέκα ακόμα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 15.000 TEUs.
Τα νέα αυτά υπερσύγχρονα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με μηχανές διπλού καυσίμου, καθιστώντας τα ικανά να κινούνται με καύσιμο LNG. Οι παραδόσεις των πλοίων αναμένεται να ξεκινήσουν κατά το α΄ εξάμηνο του 2023, ενώ, μετά την παράδοσή τους, τα πλοία αυτά, σύμφωνα με τον διεθνή Τύπο, θα ναυλωθούν έναντι $1 δισ. για δώδεκα χρόνια από την ισραηλινή εταιρεία τακτικών γραμμών ΖΙΜ.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Seaspan, Bing Chen, σχολίασε μετά την ανακοίνωση της παραγγελίας για τα δέκα νέα πλοία LNG πως αποτελεί μεγάλη τιμή για την εταιρεία η διευκόλυνση των περιβαλλοντικών πρωτοβουλιών των πελατών της. Μεταξύ άλλων συμπλήρωσε πως η δέσμευση της εταιρείας στην επενδυτική φιλοσοφία του ΕSG (υιοθέτηση κριτηρίων περιβαλλοντικών, κοινωνικών και εταιρικής διακυβέρνησης στην επενδυτική διαδικασία και στην επιλογή επενδυτικών τοποθετήσεων), στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και στην ανάπτυξη του στόλου της Seaspan μέσα από την αξιοποίηση ολοένα και πιο φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών ενισχύεται περαιτέρω μέσα από την πρώτη επένδυση της εταιρείας σε πλοία LNG.
Τα δέκα νέα πλοία αναμένεται να χρηματοδοτηθούν με διαθέσιμα κεφάλαια που θα καταβληθούν σε μετρητά καθώς και από πρόσθετη δανειοδότηση. Αξίζει να σημειωθεί ότι από τον Δεκέμβριο του 2020, πέρα από την παραγγελία των δέκα νέων LNG πλοίων, που αναμένεται να ενισχύσουν κατά 259.000 TEUs τη χωρητικότητα του στόλου της, η Seaspan έχει ανακοινώσει την παραγγελία άλλων επτά νέων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, μεταξύ των οποίων πέντε χωρητικότητας 12.200 TEUs και δύο χωρητικότητας 24.000 TEUs
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για τα δεξαμενόπλοια στον Καναδά, καθώς ένα σημαντικό λιμενικό έργο πρόκειται να αλλάξει τα δεδομένα φόρτωσης πετρελαίου στον λιμένα του Βανκούβερ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ