
Συνεχίζει να διατηρεί τη θετική εικόνα η Dorian LPG κατά το τρίμηνο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2020, όπως αποτυπώνεται στα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία.
Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε πρόγραμμα απόκτησης ιδίων μετοχών έως και 14,8% του μετοχικού κεφαλαίου, μέσω της απόκτησης ανώτατου αριθμού 7.407.407 μετοχών με τιμή αγοράς τα $13,50/μετοχή. Το πρόγραμμα θα διαρκέσει έως τις 3 Μαρτίου.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $88,5 εκατ. στο τρίμηνο, αυξημένος κατά 3,6% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα ($85,4 εκατ.). Στο σύνολο του εννεαμήνου (η εταιρεία εμφανίζει ετήσιο κλείσιμο τον Μάρτιο εκάστου έτους), τα συνολικά έσοδα έφτασαν τα $216,4 εκατ. έναντι $238,2 εκατ. το 2019.
Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε $35,8 εκατ. στο τρίμηνο και $48,5 εκατ. στο εννεάμηνο ($35,7 εκατ. και $82,4 εκατ. τα αντίστοιχα ποσά για το 2019).
Το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 96,2%, ενώ το time charter equivalent ανήλθε σε $42.298 ημερησίως το τρίμηνο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου.
Ο Ιωάννης Χατζηπατέρας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Dorian LPG, δήλωσε σχετικά: «Είμαι χαρούμενος και ευγνώμων που αναφέρω ότι οι ναυτικοί και το προσωπικό μας στην ξηρά συνεχίζουν να είναι ασφαλείς σε αυτές τις επικίνδυνες στιγμές. Επίσης, χάρη σε μια ισχυρή αγορά, η εταιρεία διατήρησε σταθερά αποτελέσματα το τελευταίο τρίμηνο. Με έναν σύγχρονο eco-friendly στόλο, αφοσιωμένους επαγγελματίες που υποστηρίζουν τους πελάτες μας, έναν υγιή ισολογισμό και ευνοϊκές συνθήκες στην αγορά, εστιάζουμε στην επιστροφή κεφαλαίου στους επενδυτές μας. Έχοντας εξετάσει διάφορες επιλογές, το συμβούλιό μας κατέληξε ότι η προσφορά για την αγορά ιδίων μετοχών παρέχει προαιρετικότητα και αντιπροσωπεύει έναν πολύ ανταγωνιστικό τρόπο επιστροφής κεφαλαίου [στους επενδυτές], μεγιστοποιώντας ταυτόχρονα την οικονομική αξία για τους μετόχους μας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Μπορεί οι γεωπολιτικές και εμπορικές μεταβολές να εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των πλοιοκτητών, εντούτοις η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων εξακολουθεί να καταγράφεται νωχελική. Υπό…
Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση στο orderbook των containerships, το οποίο πλέον έχει ξεπεράσει το φράγμα των 10 εκατ. TEUS. Αξίζει να σημειωθεί…
Οι λιμένες ανά την Ελλάδα εξυπηρετούν καθημερινά τις μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων, συνεισφέροντας σημαντικά στην οικονομία της χώρας. Πρόσφατα δεδομένα της ΕΛΣΤΑΤ αποτυπώνουν την…
Η αυστραλιανή κυβέρνηση ανακοίνωσε χθες 15 Σεπτεμβρίου πως θα επενδύσει 12 δισεκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας (6,8 δισεκ. ευρώ) για να εκσυγχρονίσει ένα από τα ναυπηγεία…
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ