
Σημαντικές μετοχικές ανακατατάξεις στην ΟΛΘ Α.Ε. Με ανακοίνωσή της η «Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε.» ενημέρωσε ότι η εταιρεία «Belterra Investments Ltd.» με έδρα την Κύπρο, συμφώνησε να αποκτήσει, υπό την αίρεση έγκρισης της συναλλαγής από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, από την Πωλήτρια εταιρία «Helanor Holdings Ltd.» (Helanor), με έδρα την Κύπρο, το εναπομείναν 70% των μετοχών της εταιρείας «Melbery Investments Ltd.»
Εφ’ όσον υπάρξει έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, τότε θα πραγματοποιηθεί η μεταβίβαση. Η Melbery είναι κατά 66,67% μέτοχος της SEGT, με έδρα την Κύπρο, η οποία κατέχει το 67% των μετοχών της εισηγμένης ΟΛΘ Α.Ε.
Στην SEGT συμμετέχει με το εναπομείναν 33,33%, η «Terminal Link Grèce SAS» (η οποία ανήκει κατά 100% στην «Terminal Link SAS»). Η Αγοράστρια Belterra, η Πωλήτρια Helanor και η Melbery δεν κατέχουν, ούτε κατείχαν άμεσα μετοχές της ΟΛΘ Α.Ε.
Σε περίπτωση έγκρισης του Συμφωνητικού από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, η Belterra, συμφερόντων της οικογένειας Ι. Σαββίδη καθίσταται ο μοναδικός μέτοχος της Melbery (θα κατέχει το 100% των μετοχών) και καθίσταται ταυτόχρονα ο μεγαλύτερος και ελέγχων μέτοχος της SEGT με άμεσο ποσοστό 66,67% (δεν κατέχει έμμεσα μετοχές στην SEGT). Ως εκ τούτου καθίσταται και ο μεγαλύτερος μέτοχος της OΛΘ Α.Ε.
Παράλληλα στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι η Helanor, καθώς και οι μέτοχοι αυτής, «Deutsche Invest Equity Partners GmbH» (DIEP) και «Transconnect AG», έλαβαν την απόφαση αποεπένδυσης από την Melbery και συνεπώς από την ΟΛΘ Α.Ε., δεδομένων των ευρύτερων συνθηκών στο ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επενδυτικό περιβάλλον, βάσει και της επενδυτικής τους πολιτικής.
Πηγή: ΟΛΘ Α.Ε.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μια εις βάθος έρευνα προκειμένου να αξιολογήσει, σύμφωνα με τους κανονισμούς της ΕΕ για τις συγχωνεύσεις, την προτεινόμενη απόκτηση του κοινού ελέγχου της Terminal…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Η πρόοδος στους ευέλικτους, χαμηλών εκπομπών, κινητήρες μικρής διαμέτρου φέρνει πιο κοντά τη ναυτιλία σε ένα καθεστώς πραγματικής αποανθρακοποίησης, και η Everllence καταγράφει ένα…

Η ταχεία εξέλιξη των ναυτιλιακών ενεργειακών τεχνολογιών στρέφει πλέον το ενδιαφέρον στην επόμενη γενιά συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας, με επίκεντρο τις προηγμένες μπαταρίες λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού (LFP).…

Εν μέσω εντατικοποίησης των διπλωματικών συζητήσεων για το τέλος του πολέμου στην Ουκρανία, ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα δεδομένα για τις εξαγωγές σιταριού της Ρωσίας. Σύμφωνα…

Σε μια σημαντική πρωτοβουλία για τις μεταφορές προχώρησαν πρόσφατα τα Ηνωμένα Έθνη. Συγκεκριμένα, παρουσίασαν την πρώτη στο είδος της πρωτοβουλία με τίτλο «Decade of…

Σε μια σπάνια για τα δεδομένα της εποχής άνοδο οδηγούνται οι ναύλοι για τις κύριες κατηγορίες πλοίων στην εκπνοή του 2025. Συνήθως, στο τέλος…

Την επιτυχή ολοκλήρωση του πρώτου έτους εφαρμογής του προγράμματος «She Sails» ανακοίνωσε η CMA CGM, καταγράφοντας διπλασιασμό του γυναικείου ναυτεργατικού δυναμικού στον στόλο της.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ