
Ιδιαίτερα ομαλή χαρακτηρίζει ο ΙΜΟ τη μετάβαση της ναυτιλίας στα καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, έναν χρόνο μετά την εφαρμογή του sulphur cap.
Σύμφωνα μάλιστα με ανακοίνωση του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού, μόλις 55 περιπτώσεις μη διαθεσιμότητας VLSFO κατεγράφησαν στο Global Integrated Shipping Information System (GISIS).
«Δεδομένου ότι περισσότερα από 60.000 πλοία βρίσκονταν στους ωκεανούς το περασμένο έτος, πρόκειται για ένα πολύ μικρό ποσοστό πλοίων που αντιμετώπισαν δυσκολίες να αποκτήσουν τα συμμορφούμενα καύσιμα. Όλα τα εμπλεκόμενα μέρη προετοιμαστήκαμε καλά το 2019 και πιο πριν και όλες οι ενδείξεις είναι ότι δεν έχουν υπάρξει σημαντικά ζητήματα με την προμήθεια LSFO», ανέφερε ο Roel Hoenders, Head of Air Pollution and Energy Efficiency. Να σημειωθεί ότι συμμορφούμενα με τον κανονισμό του sulphur cap καύσιμα είναι το low sulphur fuel oil (VLSFO) και το marine gas oil (MGO).
Παράλληλα, στην ανακοίνωση του ΙΜΟ τονίζεται ότι το 2020 και μέχρι στιγμής το 2021 δεν έχουν υπάρξει αναφορές για θέματα ασφάλειας των πλοίων που να συνδέονται με το VLSFO.
Φωτό: Nic Bothma/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ