
Υπό τον φόβο εξάπλωσης του νέου στελέχους του κορονοϊού, η Λιμενική Αρχή των Φιλιππίνων προχώρησε σε απαγόρευση αλλαγών πληρωμάτων πλοίων που προέρχονται από μια λίστα 21 χωρών έως τις 15 Ιανουαρίου. Η εν λόγω απαγόρευση ισχύει για τα λιμάνια της Μανίλα, Capinpin, Bataan, Sasa και Batangas.
Συνεπώς, μέχρι τις 15 Ιανουαρίου θα απαγορεύεται η είσοδος σε ναυτικούς ξένης εθνικότητας οι οποίοι βρίσκονταν σε οποιαδήποτε από τις 21 αυτές χώρες έως και 14 ημέρες πριν αφιχθούν στις Φιλιππίνες. Οι χώρες αυτές είναι οι εξής: Αυστραλία, Καναδάς, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Χονγκ Κονγκ, Ισλανδία, Ιρλανδία, Ισραήλ, Ιταλία, Ιαπωνία, Λίβανος, Ολλανδία, Σιγκαπούρη, Νότια Αφρική, Νότια Κορέα, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ.
Την ίδια ώρα, περιορισμοί ισχύουν και για τους Φιλιππινέζους ναυτικούς οι οποίοι βρέθηκαν σε κάποια από αυτές τις χώρες 14 ημέρες πριν μεταβούν στις Φιλιππίνες. Πιο συγκεκριμένα, θα μπορούν να μεταβαίνουν στη Μανίλα, ωστόσο θα μπαίνουν σε καραντίνα 14 ημερών σε ειδικά διαμορφωμένες εγκαταστάσεις ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα του μοριακού τεστ.
Φιλιππινέζοι ναυτικοί ή ναυτικοί ξένης εθνικότητας που δεν βρέθηκαν σε κάποια από τις 21 προαναφερθείσες χώρες θα μπορούν να εισέρχονται κανονικά στη χώρα.
Αναμφίβολα, η κίνηση της Μανίλα επιδεινώνει το μεγάλο πρόβλημα της αδυναμίας αλλαγών πληρωμάτων ελέω της πανδημίας, το οποίο έχει οδηγήσει σε μια άνευ προηγουμένου ανθρωπιστική κρίση κυρίως για τους ναυτικούς και τις οικογένειές τους, αλλά και για τις πλοιοκτήτριες και διαχειρίστριες εταιρείες πλοίων.
Φωτό: Abir Sultan/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Η ανάγκη για αποδοτική χρήση καυσίμου, αυστηρή συμμόρφωση και διαφάνεια στη λειτουργία των πλοίων εγκαινιάζει μια νέα εποχή, όπου η τεχνολογία γίνεται καταλύτης της…
Καθώς η σύγκρουση ΗΠΑ-Κίνας στο ναυτιλιακό στερέωμα κλιμακώνεται ραγδαία, με τις δύο υπερδυνάμεις να επιβάλλουν αμοιβαία λιμενικά τέλη, το Πεκίνο εξαπολύει πυρά ακόμα και…
Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη εξήγγειλε τα εγκαίνια του Κέντρου Νεοελληνικού Πολιτισμού «Μαριλένα Λασκαρίδη», στο Πανεπιστήμιο Διεθνών Σπουδών της Σαγκάης (Shanghai International Studies University –…
Οι παραλαβές σύγχρονων και τεχνολογικά προηγμένων δεξαμενόπλοιων συνεχίζονται για τις ελληνικών συμφερόντων εταιρείες, με τη Pantheon Tankers Management LTD, συμφερόντων της κ. Άννας Αγγελικούση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ