
Υπό τον φόβο εξάπλωσης του νέου στελέχους του κορονοϊού, η Λιμενική Αρχή των Φιλιππίνων προχώρησε σε απαγόρευση αλλαγών πληρωμάτων πλοίων που προέρχονται από μια λίστα 21 χωρών έως τις 15 Ιανουαρίου. Η εν λόγω απαγόρευση ισχύει για τα λιμάνια της Μανίλα, Capinpin, Bataan, Sasa και Batangas.
Συνεπώς, μέχρι τις 15 Ιανουαρίου θα απαγορεύεται η είσοδος σε ναυτικούς ξένης εθνικότητας οι οποίοι βρίσκονταν σε οποιαδήποτε από τις 21 αυτές χώρες έως και 14 ημέρες πριν αφιχθούν στις Φιλιππίνες. Οι χώρες αυτές είναι οι εξής: Αυστραλία, Καναδάς, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Χονγκ Κονγκ, Ισλανδία, Ιρλανδία, Ισραήλ, Ιταλία, Ιαπωνία, Λίβανος, Ολλανδία, Σιγκαπούρη, Νότια Αφρική, Νότια Κορέα, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ.
Την ίδια ώρα, περιορισμοί ισχύουν και για τους Φιλιππινέζους ναυτικούς οι οποίοι βρέθηκαν σε κάποια από αυτές τις χώρες 14 ημέρες πριν μεταβούν στις Φιλιππίνες. Πιο συγκεκριμένα, θα μπορούν να μεταβαίνουν στη Μανίλα, ωστόσο θα μπαίνουν σε καραντίνα 14 ημερών σε ειδικά διαμορφωμένες εγκαταστάσεις ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα του μοριακού τεστ.
Φιλιππινέζοι ναυτικοί ή ναυτικοί ξένης εθνικότητας που δεν βρέθηκαν σε κάποια από τις 21 προαναφερθείσες χώρες θα μπορούν να εισέρχονται κανονικά στη χώρα.
Αναμφίβολα, η κίνηση της Μανίλα επιδεινώνει το μεγάλο πρόβλημα της αδυναμίας αλλαγών πληρωμάτων ελέω της πανδημίας, το οποίο έχει οδηγήσει σε μια άνευ προηγουμένου ανθρωπιστική κρίση κυρίως για τους ναυτικούς και τις οικογένειές τους, αλλά και για τις πλοιοκτήτριες και διαχειρίστριες εταιρείες πλοίων.
Φωτό: Abir Sultan/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Αισθητά μειωμένες εμφανίστηκαν το α΄ οκτάμηνο οι παραγγελίες product tankers, δείγμα της αβεβαιότητας που επικρατεί στην αγορά. Στο διάστημα που μεσολάβησε από τον Ιανουάριο…
Το 2025 αποτέλεσε κομβικό έτος για τις συμμαχίες της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, καθώς φέτος διήλθαν μια περίοδο αναδιάρθρωσης. Σε πρόσφατη ανάλυση της Sea-Intelligence, αναδεικνύεται…
Σε νέες στρατηγικές κινήσεις στο πεδίο της ενέργειας προχωρά η Μόσχα, η οποία φαίνεται να «πατά φρένο» στις εξαγωγές πετρελαίου. Συγκεκριμένα, η Ρωσία σχεδιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ