
Το Νοέμβριο, η Techcross, κατασκευαστής συστημάτων επεξεργασίας νερού έρματος, παρέδωσε δύο σετ ECS 6000B στα μεγαλύτερα πλοία ανύψωσης βαρέων φορτίων στην Ευρώπη. Έχει καθοριστεί η σύμβαση για την εγκατάσταση του Techcross ECS στα έξι ειδικά πλοία και φορτηγίδες της Heerema Marine Contractors, η οποία κατέχει τα μεγαλύτερα ημί-βυθιζόμενα γερανοφόρα πλοία στον κόσμο στον κλάδο της υπεράκτιας ενέργειας. Η Techcross ενισχύει τη παροχή προϊόντων της σε πλοία μεγάλης χωρητικότητας καθώς και τη θέση της στην Ευρώπη μέσω διαδοχικών παραγγελιών από τους τρεις μεγαλύτερους παγκόσμιους υπεράκτιους μεταφορείς, κυρίως στη Βόρεια Ευρώπη.
Τα συμβαλλόμενα σκάφη είναι δύο ημι-βυθιζόμενα γερανοφόρα πλοία και τέσσερις φορτηγίδες. Τα συγκεκριμένα πλοία έχουν σχεδιαστεί για τη μεταφορά, ανύψωση και εγκατάσταση βαρέων φορτίων καθώς και για τη διανομή τους σε ολόκληρο τον κόσμο. Τα προϊόντα Techcross που εγκαθίστανται εδώ είναι τα ECS 3000B, ECS 2000B, ECS 1000B σε ένα ως δυο σετ ή ως τέσσερα σετ σε κάθε σκάφος. Συγκεκριμένα ο συνδυασμός τους σε ένα σκάφος δημιουργούσε μέγιστη ικανότητα επεξεργασίας 12.000 τόνων, φανερώνοντας τις εξαιρετικές επιδόσεις των συστημάτων της Techcross σε μεγάλα πλοία. Συγκεκριμένα, το έργο εκτελέστηκε αρκετά προσεκτικά για να εξετάσει τους διαφορετικούς κατασκευαστές από τις αρχές του τρέχοντος έτους, αλλά το γεγονός ότι η Techcross ECS επιλέχθηκε ως ο τελικός κατασκευαστής σημαίνει ότι οι επιδόσεις και η τεχνολογία εγκατάστασης παρουσιάζουν υπεροχή στις περιπτώσεις τεράστιας χωρητικότητας και επίσης πως υπάρχει δυνατότητα για κατάλληλη εξυπηρέτηση οποτεδήποτε και οπουδήποτε. Αξίζει να σημειωθεί πως αξιολογήθηκε ιδιαίτερα θετικά το δίκτυο εξυπηρέτησης μετά την πώληση. Τα προϊόντα που έχουν συναφθεί σε αυτή τη φάση θα παραδοθούν διαδοχικά από τον Φεβρουάριο του επόμενου έτους και θα ολοκληρωθούν το Νοέμβριο του 2021.
“Βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε κερδίσει μεγάλες παραγγελίες πριν από το τέλος του 2020. Αυτό το έργο αναμένεται να προωθήσει ιδιαίτερα τις ναυτιλιακές εταιρείες που προβαίνουν σε παρόμοιες επενδύσεις στην Ευρώπη στο μέλλον, δεδομένου του ότι ο μεγαλύτερος ειδικός μεταφορέας στη Βόρεια Ευρώπη επέλεξε την Techcross,” ανέφερε εκπρόσωπος πωλήσεων της Techcross.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ