
Το Νοέμβριο, η Techcross, κατασκευαστής συστημάτων επεξεργασίας νερού έρματος, παρέδωσε δύο σετ ECS 6000B στα μεγαλύτερα πλοία ανύψωσης βαρέων φορτίων στην Ευρώπη. Έχει καθοριστεί η σύμβαση για την εγκατάσταση του Techcross ECS στα έξι ειδικά πλοία και φορτηγίδες της Heerema Marine Contractors, η οποία κατέχει τα μεγαλύτερα ημί-βυθιζόμενα γερανοφόρα πλοία στον κόσμο στον κλάδο της υπεράκτιας ενέργειας. Η Techcross ενισχύει τη παροχή προϊόντων της σε πλοία μεγάλης χωρητικότητας καθώς και τη θέση της στην Ευρώπη μέσω διαδοχικών παραγγελιών από τους τρεις μεγαλύτερους παγκόσμιους υπεράκτιους μεταφορείς, κυρίως στη Βόρεια Ευρώπη.
Τα συμβαλλόμενα σκάφη είναι δύο ημι-βυθιζόμενα γερανοφόρα πλοία και τέσσερις φορτηγίδες. Τα συγκεκριμένα πλοία έχουν σχεδιαστεί για τη μεταφορά, ανύψωση και εγκατάσταση βαρέων φορτίων καθώς και για τη διανομή τους σε ολόκληρο τον κόσμο. Τα προϊόντα Techcross που εγκαθίστανται εδώ είναι τα ECS 3000B, ECS 2000B, ECS 1000B σε ένα ως δυο σετ ή ως τέσσερα σετ σε κάθε σκάφος. Συγκεκριμένα ο συνδυασμός τους σε ένα σκάφος δημιουργούσε μέγιστη ικανότητα επεξεργασίας 12.000 τόνων, φανερώνοντας τις εξαιρετικές επιδόσεις των συστημάτων της Techcross σε μεγάλα πλοία. Συγκεκριμένα, το έργο εκτελέστηκε αρκετά προσεκτικά για να εξετάσει τους διαφορετικούς κατασκευαστές από τις αρχές του τρέχοντος έτους, αλλά το γεγονός ότι η Techcross ECS επιλέχθηκε ως ο τελικός κατασκευαστής σημαίνει ότι οι επιδόσεις και η τεχνολογία εγκατάστασης παρουσιάζουν υπεροχή στις περιπτώσεις τεράστιας χωρητικότητας και επίσης πως υπάρχει δυνατότητα για κατάλληλη εξυπηρέτηση οποτεδήποτε και οπουδήποτε. Αξίζει να σημειωθεί πως αξιολογήθηκε ιδιαίτερα θετικά το δίκτυο εξυπηρέτησης μετά την πώληση. Τα προϊόντα που έχουν συναφθεί σε αυτή τη φάση θα παραδοθούν διαδοχικά από τον Φεβρουάριο του επόμενου έτους και θα ολοκληρωθούν το Νοέμβριο του 2021.
“Βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε κερδίσει μεγάλες παραγγελίες πριν από το τέλος του 2020. Αυτό το έργο αναμένεται να προωθήσει ιδιαίτερα τις ναυτιλιακές εταιρείες που προβαίνουν σε παρόμοιες επενδύσεις στην Ευρώπη στο μέλλον, δεδομένου του ότι ο μεγαλύτερος ειδικός μεταφορέας στη Βόρεια Ευρώπη επέλεξε την Techcross,” ανέφερε εκπρόσωπος πωλήσεων της Techcross.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ