
Η Mediterranean Shipping Company (ΜSC) με πρόσφατη ανακοίνωσή της κάνει έκκληση για άμεση αλλαγή του πληρώματος του bulk carrier «Anastasia», το οποίο βρίσκεται στα ανοικτά των ακτών της βόρειας Κίνας και αποτελεί ένα από τα δώδεκα πλοία που αναμένουν να αγκυροβολήσουν στον λιμένα Caofeidian.
Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι η MSC έχει επανειλημμένως υπογραμμίσει, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, την ανάγκη οι ναυτικοί να επιστρέψουν στα σπίτια και στις οικογένειές τους. Ωστόσο, η έκκληση της MSC δεν έχει εισακουστεί από τους ναυλωτές του πλοίου, τονίζεται στην ανακοίνωση.
Η Κίνα έχει απαγορεύσει τις αλλαγές πληρωμάτων στα κινεζικά λιμάνια, λόγω των περιορισμών του Covid-19, και το αίτημα της MSC στα μέσα Δεκεμβρίου για αντικαταστάσεις ναυτικών στην Ιαπωνία έπεσε στο κενό. «Ως ο τεχνικός διαχειριστής του πλοίου, η MSC ανησυχεί ιδιαίτερα για την ευημερία των ναυτικών και βρίσκεται σε τακτική επικοινωνία μαζί τους και με τις οικογένειές τους στη στεριά», σημειώνεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση της εταιρείας. Παράλληλα αναφέρεται ότι, μετά την άρνηση των τοπικών αρχών στην προσπάθεια της MSC να στείλει γιατρό στο πλοίο, η εταιρεία επιδιώκει επί του παρόντος να διορθώσει την κατάσταση μέσω διπλωματικών οδών.
Υπενθυμίζεται ότι η MSC επιχείρησε για πρώτη φορά να αντικαταστήσει το πλήρωμα του «Anastasia» στο Χονγκ Κονγκ τον Ιούνιο του 2020. Εκ νέου προσπάθεια έγινε στο Χονγκ Κονγκ στις αρχές Αυγούστου, με τις τοπικές αρχές να απαγορεύουν τις αλλαγές πληρωμάτων. Συνολικά κατά το διάστημα Αυγούστου-Δεκεμβρίου έγιναν αρκετές προσπάθειες για να επιτραπούν οι αλλαγές πληρωμάτων σε Μανίλα, Χονγκ Κονγκ, Σιγκαπούρη, Μπουσάν, ενώ στις 17 Δεκεμβρίου η εταιρεία πρότεινε την παρέκκλιση του πλοίου για την αντικατάσταση των ναυτικών στην Ιαπωνία, σύμφωνα με όσα αναφέρει η MSC στην ανακοίνωση. Όλες οι παραπάνω προσπάθειες ωστόσο παρεμποδίστηκαν από τις τοπικές αρχές.
«Η MSC ήδη έχει μοιραστεί πληροφορίες με διάφορες αρχές και ενθαρρύνει τις κυβερνήσεις για την εξεύρεση λύσης σε αυτό το ανθρωπιστικό πρόβλημα, όχι μόνο για τους ναυτικούς εν πλω στο “Αnastasia” αλλά και για άλλα πλοία που βρίσκονται στην ίδια κατάσταση λόγω των εμπορικών ζητημάτων Κίνας-Αυστραλίας», καταλήγει η ανακοίνωση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…

Η τεχνολογία της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας, που θεωρείται ένας από τους πλέον κρίσιμους πυλώνες της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης, δέχεται ισχυρό πλήγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.…

Η τεχνολογία του υγρού υδρογόνου αναδεικνύεται ως ο πλέον υποσχόμενος πυλώνας για τη μετάβαση προς ένα καθαρότερο ενεργειακό μέλλον, και η Ευρώπη κάνει τώρα…

Καθώς η ναυπηγική βιομηχανία εξελίσσεται σε σημείο σύγκλισης Ουάσιγκτον και Σεούλ, οι συμπράξεις ανάμεσα σε κορυφαίες ναυπηγικές εταιρείες των δύο χωρών βαίνουν με ταχύτατους…

Αμείωτο παραμένει το ενδιαφέρον των Ελλήνων πλοιοκτητών για νεότευκτα πλοία, δείγμα της προσαρμοστικότητάς τους στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες του παγκόσμιου ναυτιλιακού στερεώματος. Υπό αυτό…

Σε έναν νέο κύκλο ανακατατάξεων και προσαρμογών εισέρχεται η αγορά των δεξαμενόπλοιων, υπό τη σκιά των τελευταίων γεωπολιτικών εξελίξεων και της κλιμάκωσης των κυρώσεων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ