
Η Mediterranean Shipping Company (ΜSC) με πρόσφατη ανακοίνωσή της κάνει έκκληση για άμεση αλλαγή του πληρώματος του bulk carrier «Anastasia», το οποίο βρίσκεται στα ανοικτά των ακτών της βόρειας Κίνας και αποτελεί ένα από τα δώδεκα πλοία που αναμένουν να αγκυροβολήσουν στον λιμένα Caofeidian.
Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι η MSC έχει επανειλημμένως υπογραμμίσει, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, την ανάγκη οι ναυτικοί να επιστρέψουν στα σπίτια και στις οικογένειές τους. Ωστόσο, η έκκληση της MSC δεν έχει εισακουστεί από τους ναυλωτές του πλοίου, τονίζεται στην ανακοίνωση.
Η Κίνα έχει απαγορεύσει τις αλλαγές πληρωμάτων στα κινεζικά λιμάνια, λόγω των περιορισμών του Covid-19, και το αίτημα της MSC στα μέσα Δεκεμβρίου για αντικαταστάσεις ναυτικών στην Ιαπωνία έπεσε στο κενό. «Ως ο τεχνικός διαχειριστής του πλοίου, η MSC ανησυχεί ιδιαίτερα για την ευημερία των ναυτικών και βρίσκεται σε τακτική επικοινωνία μαζί τους και με τις οικογένειές τους στη στεριά», σημειώνεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση της εταιρείας. Παράλληλα αναφέρεται ότι, μετά την άρνηση των τοπικών αρχών στην προσπάθεια της MSC να στείλει γιατρό στο πλοίο, η εταιρεία επιδιώκει επί του παρόντος να διορθώσει την κατάσταση μέσω διπλωματικών οδών.
Υπενθυμίζεται ότι η MSC επιχείρησε για πρώτη φορά να αντικαταστήσει το πλήρωμα του «Anastasia» στο Χονγκ Κονγκ τον Ιούνιο του 2020. Εκ νέου προσπάθεια έγινε στο Χονγκ Κονγκ στις αρχές Αυγούστου, με τις τοπικές αρχές να απαγορεύουν τις αλλαγές πληρωμάτων. Συνολικά κατά το διάστημα Αυγούστου-Δεκεμβρίου έγιναν αρκετές προσπάθειες για να επιτραπούν οι αλλαγές πληρωμάτων σε Μανίλα, Χονγκ Κονγκ, Σιγκαπούρη, Μπουσάν, ενώ στις 17 Δεκεμβρίου η εταιρεία πρότεινε την παρέκκλιση του πλοίου για την αντικατάσταση των ναυτικών στην Ιαπωνία, σύμφωνα με όσα αναφέρει η MSC στην ανακοίνωση. Όλες οι παραπάνω προσπάθειες ωστόσο παρεμποδίστηκαν από τις τοπικές αρχές.
«Η MSC ήδη έχει μοιραστεί πληροφορίες με διάφορες αρχές και ενθαρρύνει τις κυβερνήσεις για την εξεύρεση λύσης σε αυτό το ανθρωπιστικό πρόβλημα, όχι μόνο για τους ναυτικούς εν πλω στο “Αnastasia” αλλά και για άλλα πλοία που βρίσκονται στην ίδια κατάσταση λόγω των εμπορικών ζητημάτων Κίνας-Αυστραλίας», καταλήγει η ανακοίνωση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ επιχειρεί την αποδυνάμωση της κινεζικής επιρροής στις παγκόσμιες λιμενικές υποδομές, με στόχο να θέσει περισσότερους τερματικούς σταθμούς υπό δυτικό…
Σημαντική οικονομική ώθηση αναμένεται να λάβει σύντομα ο ναυτιλιακός κλάδος του Ηνωμένου Βασιλείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα δημοσίευμα του Reuters, η βρετανική κυβέρνηση σε συνεργασία με…
Καθώς η παγκόσμια αγορά πετρελαίου «ακροβατεί» σε τεντωμένο σχοινί, το τοπίο στον κλάδο των διυλίσεων παραμένει ρευστό. Αν και η παραγωγή των διυλιστηρίων κατέγραψε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ