
															H πανδημία του κορονοϊού, πέραν όλων των άλλων, ήρθε να επιβραδύνει και την εφαρμογή του εκσυγχρονισμού των διαδικασιών στα διαλυτήρια και τις μονάδες ανακύκλωσης πλοίων του Μπανγκλαντές, σύμφωνα με όσα αναφέρουν αξιωματούχοι, μετά από πρόσφατα ατυχή γεγονότα.
Η πανδημία είχε ως αποτέλεσμα πολλές γιάρδες ανακύκλωσης πλοίων να αναστείλουν τη λειτουργία τους, με αποτέλεσμα οι όποιες μεταρρυθμίσεις που απαιτούνται από διεθνείς και εθνικές νομοθεσίες για τον εκσυγχρονισμό στις εγκαταστάσεις τους να μην προχωρούν.
«Πολλές γιάρδες αναγκάστηκαν να κλείσουν λόγω του Covid για μερικούς μήνες, καταγράφοντας σημαντικές απώλειες», σχολίασε στο Reuters κυβερνητικός εκπρόσωπος στην Ντάκα, χωρίς να κατονομαστεί.
Η πλειονότητα των πλοίων στο τέλος της ωφέλιμης ζωής τους οδηγούνται σε διαλυτήρια της Νότιας Ασίας (Πακιστάν, Ινδία, Μπανγκλαντές), των οποίων οι προδιαγραφές ασφαλείας για τους εργαζομένους και το περιβάλλον είναι στο στόχαστρο της Κομισιόν αλλά και πολλών ΜΚΟ της Δύσης.
To Μπανγκλαντές έχει θέσει ως καταληκτικό έτος το 2023 προκειμένου και τα 70 σε ενεργεία διαλυτήριά του να εφαρμόσουν τις σχετικές ρυθμίσεις ασφάλειας, πριν τελικά επικυρώσει τη Σύμβαση του Χονγκ Κονγκ.
Φωτό:Tom Fisk/Pexels
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…

Οκτώ χώρες του ΟPEC+ συμφώνησαν να αυξήσουν την παραγωγή πετρελαίου τον Δεκέμβριο κατά 137.000 βαρέλια ημερησίως και στη συνέχεια να σταματήσουν τις αυξήσεις της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ