
Η ινδονησιακή κυβέρνηση εντείνει τις προσπάθειες αύξησης της παραγωγής ζάχαρης, προκειμένου να προσελκύσει επενδύσεις στον κλάδο, να αποφύγει τις ελλείψεις στην προσφορά και ενδεχόμενες αυξήσεις στις τιμές, καθώς η χώρα επιχειρεί να ανακάμψει από τις ολέθριες συνέπειες της πανδημίας.
Το Υπουργείο Γεωργίας συνεργάζεται με ιδιωτικές επιχειρήσεις και εντατικοποιεί τις εργασίες του για την εκμετάλλευση 200.000 εκταρίων στο νησί Java, με σκοπό την καλλιέργεια ζαχαρότευτλων. Στόχος της ινδονησιακής κυβέρνησης είναι η αύξηση της παραγωγής ζάχαρης κατά 670.000 τόνους έως το 2023 και η μείωση των εισαγωγών.
Νωρίτερα μέσα στον χρόνο καταγράφηκε έλλειμμα στην αγορά, με αποτέλεσμα η τιμή να αυξηθεί και να ξεπεράσει τα $1,42/κιλό, ενώ οι όποιες στρεβλώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, απόρροια του Covid, οδήγησαν την εγχώρια τιμή στο αποκορύφωμά της τον Απρίλιο. Μπροστά στις ελλείψεις που σημειώθηκαν σε περίπου τριάντα επαρχίες της χώρας, η κυβέρνηση προώθησε μέτρα, όπως η χαλάρωση των εισαγωγών, για τη διασφάλιση των απαραίτητων προμηθειών τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Υπουργείου Γεωργίας, η παραγωγή ζάχαρης θα αγγίξει τους 2,2 εκατ. τόνους, αριθμός ο οποίος είναι μικρότερος από το 50% της εκτιμώμενης ζήτησης. Ως εκ τούτου, η Ινδονησία βασίζει πολλά στις εισαγωγές της για την κάλυψη των αναγκών του πληθυσμού της. Το 2019 εισήγαγε 4 εκατ. τόνους ζάχαρης, με τις Ταϊλάνδη, Βραζιλία, Αυστραλία, Νότια Κορέα, Μαλαισία και Σιγκαπούρη να αποτελούν τους κορυφαίους εξαγωγείς.
Φωτό: Alejandro Bolivar/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ