
Στις 16 Νοεμβρίου 2020, το νέο υβριδικό Ro-Ro πλοίο «ECO Valencia» κατέφθασε στον λιμένα του Λιβόρνο, στη βορειοδυτική Ιταλία, για λογαριασμό της ιδιοκτήτριας εταιρείας Grimaldi Group. Η εταιρεία θα παραλάβει συνολικά δώδεκα υβριδικά Ro-Ro από τα κινεζικά ναυπηγεία Jinling, με το «ECO Valencia» να αποτελεί το πρώτο της παραγγελίας.
Το νεότευκτο πλοίο μπορεί να μεταφέρει τροχοφόρα οχήματα, των οποίων η μεταφορική ικανότητα ισοδυναμεί με τη μεταφορά 500 ρυμουλκούμενων trailer φορτηγών. Συγκριτικά με υφιστάμενα Ro-Ro του στόλου της Grimaldi Group, το νέο υβριδικό «ECO Valencia» έχει τη διπλάσια μεταφορική ικανότητα, ενώ διατηρεί κατανάλωση καυσίμου παρόμοια με αυτή μικρότερων πλοίων σε αντίστοιχες συνθήκες, χάρη σε σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες στη σχεδίασή του. Στην ουσία, με κριτήριο την κατανάλωση καυσίμου ανά όγκο μεταφερόμενου φορτίου, το «ECO Valencia» είναι δύο φορές πιο αποδοτικό σε σχέση με τα παλαιότερα Ro-Ro του στόλου.
Επίσης, άξια αναφοράς είναι η εγκατάσταση στο πλοίο προηγμένων και «πράσινων», φιλικών προς το περιβάλλον, τεχνολογιών, για τις οποίες ο ιταλικός νηογνώμονας του απέδωσε έναν νέο, επιπρόσθετο χαρακτηρισμό κλάσης, «Green Plus». Το πλοίο εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενες μηχανές νέας γενιάς και φέρει συστήματα μπαταριών, τεχνολογίας ιόντων λιθίου, με δυνατότητα αποθήκευσης σημαντικής ποσότητας ηλεκτρικής ενέργειας.
Με αυτόν τον τρόπο, εντός των λιμένων όλες οι ενεργειακές απαιτήσεις του πλοίου θα καλύπτονται από ηλεκτρική ενέργεια. Κατά τη ναυσιπλοΐα, θα χρησιμοποιείται συμβατικό καύσιμο και τα συστήματα μπαταριών θα επαναφορτίζονται από ηλεκτρογεννήτριες, συνδεδεμένες με τον άξονα της έλικας, καθώς και από φωτοβολταϊκά πάνελ συνολικής επιφάνειας 600 τ.μ.
Φωτο: www.grimaldi.napoli.it
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ