
Μέρος του στόλου της MISC Berhad (MISC) αποτελεί πλέον το Very Large Ethane Carrier (VLEC) «Seri Everest», το πρώτο στην ιστορία της εταιρείας και ένα από τα μεγαλύτερα του είδους του σε ολόκληρο τον κόσμο. Το πλοίο ναυπηγήθηκε από το ναυπηγείο της Samsung Heavy Industries, στο Geoje της Νότιας Κορέας, και αποτελεί το πρώτο από τα έξι VLECs τα οποία έχει παραγγείλει η MISC.
O πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της MISC, YeeYang Chien, δήλωσε: «Είμαστε υπερήφανοι που καλωσορίζουμε στον στόλο μας το “Seri Everest”, το πρώτο μας VLEC. Το πλοίο αυτό αποτελεί ένα νέο σημείο αναφοράς για την αγορά αιθανίου. Το “Seri Everest” έχει τη δυνατότητα μεταφοράς μεγάλων ποσοτήτων αιθανίου για μεγάλες αποστάσεις, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει τον ύψιστο βαθμό ασφάλειας και αξιοπιστίας. Είμαστε επίσης πολύ ευχαριστημένοι που το πλοίο παραδόθηκε εγκαίρως, παρά τον αντίκτυπο της πανδημίας του Covid-19. Η επιτυχής παράδοσή του αντικατοπτρίζει την ανθεκτικότητα της βιομηχανίας και τη δέσμευσή της για ασφάλεια».
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η MISC, το «Seri Everest», το οποίο διαθέτει μεταφορική ικανότητα μεγαλύτερη των 98.000 κυβικών μέτρων αιθανίου, θα ναυλωθεί από την STL για δεκαπέντε χρόνια και θα τεθεί υπό τη διαχείριση της Eaglestar Shipmanagement Gas (S) Pte. Ltd. Τα υπόλοιπα πέντε VLECs της εταιρείας αναμένεται να παραδοθούν περί το πρώτο μισό του 2021.
Φωτό: www.misc.com.my
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν σήμερα από την ισχυρή έκρηξη που σημειώθηκε στο λιμάνι Σαχίντ Ρατζάι της πόλης Μπαντάρ Αμπάς στο νότιο Ιράν, σύμφωνα με…
Ο αριθμός των τραυματιών από την ισχυρή έκρηξη που σημειώθηκε νωρίτερα σήμερα στο λιμάνι Σαζίντ Ρατζάι, στην πόλη Μπαντάρ Αμπάς του Ιράν, ανήλθε σε…
Διαχρονικά, αρχής γενομένης από την ίδρυσή τους, το 1931, τα Ναυτικά Χρονικά εστιάζουν την προσοχή τους σε κάθε σημαντική εξέλιξη, η οποία ενδεχομένως επηρεάζει…
To βυθισμένο superyacht «Bayesian» του εκλιπόντος Βρετανού μεγιστάνα Μάικ Λιντς πρόκειται να ανελκυστεί από τον βυθό της θάλασσας, με τις εργασίες να ξεκινούν μέχρι…
Οι προκλήσεις για τη ναυλαγορά των LNG carriers παραμένουν έντονες, καθώς το ανοδικό μομέντουμ που κατεγράφη πριν από μερικές εβδομάδες δεν διατηρήθηκε και πλέον…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ