
Το κινεζικό υπουργείο Γεωργίας αναθεώρησε προς τα πάνω τις εκτιμήσεις του για τις εισαγωγές καλαμποκιού για την καλλιεργητική περίοδο 2019/2020 και 2020/2021 δεδομένων των αυξημένων αφίξεων από τις ΗΠΑ.
Για το 2019/2020 εκτιμάται ότι οι εν λόγω εισαγωγές θα κινηθούν στους 7 εκατ. τόνους, αυξημένες κατά 1 εκατ. τόνους σε σχέση με τις εκτιμήσεις του Αυγούστου ενώ για το 2020/2021 εκτιμάται επίσης ότι οι εισαγωγές θα αγγίξουν τους 7 εκατ. τόνους (5 εκατ. τόνοι κατά τις εκτιμήσεις του Αυγούστου).
Η Κίνα αύξησε σημαντικά τις εισαγωγές από τις ΗΠΑ πρόσφατα καθώς το Πεκίνο επιχειρεί να καλύψει το χαμένο έδαφος της φάσης 1 της εμπορικής συμφωνίας που υπεγράφη μεταξύ των δύο χωρών τον περασμένο Ιανουάριο.
Την ίδια ώρα το κινεζικό υπουργείο Γεωργίας αναθεώρησε προς τα κάτω τις εκτιμήσεις για την εγχώρια παραγωγή καλαμποκιού για την καλλιεργητική περίοδο 2020/2021, η οποία ξεκινά τον προσεχή Οκτώβριο και ολοκληρώνεται τον Σεπτέμβριο του 2021, κυρίως λόγω ενός τυφώνα που έπληξε τις καλλιέργειες στα βορειοανατολικά της Κίνας.
Πιο συγκεκριμένα στην έκθεση του υπουργείου «Chinese Agriculture Supply and Demand Estimates (CASDE)» αναφέρεται ότι το 2020/2021 η εγχώρια παραγωγή θα φτάσει στους 265 εκατ. τόνους, μειωμένη κατά 1,8 εκατ. τόνους από τις εκτιμήσεις του Αυγούστου.
Χωρίς διαφοροποιήσεις παρέμειναν οι εκτιμήσεις για την παραγωγή, τις εισαγωγές και την εγχώρια κατανάλωση σόγιας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε σήμερα ότι η Ινδία και το Πακιστάν συμφώνησαν σε μία “πλήρη και άμεση κατάπαυση του πυρός”, μετά από…
Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια σχεδόν 200 ναυτικών και περισσότερων από 15 πλοίων, που είχαν εγκλωβιστεί για αρκετές εβδομάδες στα ανοικτά του λιμένα Ρας…
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων α΄ τριμήνου 2025 προχώρησε η εισηγμένη στον Nasdaq Capital Clean Energy Carriers Corp., με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη.…
Ο πρωταγωνιστικός ρόλος της ναυτιλίας χύδην ξηρού φορτίου για το παγκόσμιο εμπόριο είναι πασιφανής, εφόσον ληφθούν υπόψη τα εμπορεύματα που μεταφέρουν τα bulk carriers: από μεταλλεύματα χαμηλότερης ζήτησης σε σιτηρά που διασφαλίζουν τη διατροφική επάρκεια χωρών και από τον θερμικό άνθρακα που αξιοποιούν εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής σε σιδηρομετάλλευμα, το δομικό «συστατικό» της κατασκευαστικής βιομηχανίας.
Με νωχελικούς ρυθμούς συνεχίζει να κινείται η spot ναυλαγορά των LNG carriers, τα οποία βρίσκονται σε αναζήτηση πυξίδας. Ωστόσο, την εβδομάδα με πέρας την…
Επίσημη επίσκεψη στην Τήνο πραγματοποίησε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας, στο πλαίσιο της οποίας ανακοίνωσε τη δημοπράτηση ενός έργου ύψους 2,5…
Ένας δύτης έχασε τη ζωή του σήμερα, κατά τις προκαταρκτικές εργασίες για την ανέλκυση του γιοτ του Βρετανού μεγιστάνα Μάικ Λιντς, το οποίο βυθίστηκε…
Tην ενεργοποίηση δικαιωμάτων προαίρεσης για την επαναγορά καθενός από τα VLCC πλοία «Nissos Kea», «Nissos Nikouria» και «Nissos Anafi», από τον τρέχοντα χρηματοδότη πώλησης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ