
Στον επαναπατρισμό περίπου 230 ναυτικών έχει συμβάλει από τον Μάρτιο η Ναυτιλιακή Αρχή του Παναμά (AMP). Σύμφωνα με όσα αναφέρει η ίδια η AMP, το γεγονός αυτό είναι απόρροια της στενής συνεργασίας με ναυτιλιακές και αεροπορικές εταιρείες, καθώς και με τις πρεσβείες των εκάστοτε κρατών που αντιπροσωπεύουν σημαντικές ναυτικές κοινότητες.
Η γενική γραμματέας της AMP, Elvia Bustavino, η οποία είναι επικεφαλής των προσπαθειών επαναπατρισμού των ναυτικών, δήλωσε ότι «το να φέρουμε κάθε ναυτικό πίσω στην πατρίδα του υπήρξε μεγάλη πρόκληση, καθώς πολλά λιμάνια παγκοσμίως διατηρούν τα περιοριστικά μέτρα κατά της πανδημίας. [….] Πρόκειται για μια επί εικοσιτετραώρου βάσεως δουλειά, λόγω των διαφορετικών ζωνών ώρας. Ωστόσο, όταν τελικά τους συναντάμε στο αεροδρόμιο, μας δίνει ιδιαίτερη ευχαρίστηση το να βλέπουμε τις χαρούμενες αντιδράσεις τους».
Απόδειξη της σημαντικής και αποτελεσματικής δουλειάς της AMP αποτελούν οι δηλώσεις του Eliseo Vega, ναυτικού που επαναπατρίστηκε πρόσφατα. Ο κ. Vega ευχαρίστησε θερμά την AMP και την πρεσβεία του Παναμά στην Ελλάδα για τη συνεργασία και τον συντονισμό τους, καθώς έτσι κατάφεραν αυτός και αρκετοί συνάδελφοί του να επιστρέψουν στις πατρίδες τους.
Η AMP αναφέρει ότι κάθε ναυτικός που έχει ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις τις οποίες προβλέπει η σύμβασή του και επιθυμεί να επαναπατριστεί πρέπει να εγγραφεί στην πλησιέστερη διπλωματική αποστολή. Παράλληλα, θα πρέπει να προβεί στην αποστολή του διαβατηρίου καθώς και του βιβλίου ναυτολόγησης του πλοίου στην AMP μέσω email στις εξής ηλεκτρονικές διευθύνσεις: ebustavino@amp.gob.pa και secgen@amp.gob.pa.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ