
Τους τρόπους αναβάθμισης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης ώστε να γίνει το πιο σύγχρονο λιμάνι της Μεσογείου συζήτησαν ο Υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας και Θράκης), κ. Θεόδωρος Καράογλου, με τον Πρόεδρο του Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε., κ. Αθανάσιο Λιάγκο, στη συνάντηση εργασίας που είχαν την Πέμπτη 27 Αυγούστου στο Διοικητήριο.
Ο κ. Λιάγκος παρουσίασε στον Υφυπουργό τη σημαντική πρόοδο που έχει καταγραφεί τους τελευταίους μήνες στα ζητήματα των υποδομών που αφορούν στο λιμάνι, όπως η επέκταση του 6ου προβλήτα και η σύνδεση του με την ΠΑΘΕ, την Εγνατία Οδό και τον σιδηρόδρομο. Επίσης του ανέλυσε τους βασικούς άξονες της στρατηγικής που χαράσσει η νέα διοίκηση του Οργανισμού για την καθιέρωση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης ως κυρίαρχη πύλη της Ν.Α. Ευρώπης, καθώς και το ευρύ επενδυτικό πρόγραμμα που βρίσκεται σε εξέλιξη.
“Θέλουμε να δώσουμε “φτερά” στο λιμάνι της πόλης ώστε να αποδώσει πολλαπλασιαστικά οφέλη στην τοπική και εθνική οικονομία” ανέφερε κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε., ευχαριστώντας τον κ. Καράογλου για την “απλόχερη στήριξη” που παρέχει η Κυβέρνηση στο αναπτυξιακό πλάνο του λιμανιού.
“Στόχευσή μας είναι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να γίνει το πιο σύγχρονο της Μεσογείου” δήλωσε από την πλευρά του ο Υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας και Θράκης), επισημαίνοντας πως η ολοκλήρωση των κύριων έργων υποδομής θα δώσει στον Οργανισμό την απαιτούμενη ώθηση “ώστε πολύ σύντομα να φτάσει στην κορυφή, εκεί όπου αξίζει να βρίσκεται και προστάζει η ιστορία του λιμανιού μας. Σε αυτήν την προσπάθεια θα σταθώ σύμμαχος και αρωγός, δεδομένου ότι ο μοναδικός μας γνώμονας είναι η εξέλιξη του και η διασφάλιση ότι θα ανταποκριθεί με επιτυχία στο λιμενικό ανταγωνισμό. Ως Υπουργείο Εσωτερικών (Τομέας Μακεδονίας και Θράκης) θα συνδράμουμε όπου χρειαστεί τις προσπάθειες της διοίκησης του ΟΛΘ, διότι το λιμάνι αποτελεί βασικό άξονα ανάπτυξης” πρόσθεσε ο κ. Καράογλου.
Πηγή-φωτό: ΟΛΘ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε «ορμητήριο» για την επέκταση της CMA CGM στα logistics της Ανατολικής Μεσογείου φαίνεται να εξελίσσεται ο λιμένας της Λαττάκειας στη Συρία, καθώς η…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία κατακλύζεται τα τελευταία χρόνια από νέες τεχνολογίες, η ανάπτυξη αυτόνομων πλοίων φαίνεται να κεντρίζει ιδιαίτερα το ενδιαφέρον της Νότιας Κορέας.…
Ανοδική πορεία κατέγραψε η ζήτηση για αερομεταφορές το α΄ τρίμηνο του 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με δεδομένα της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), η ζήτηση των…
Στα νεότευκτα πλοία συνεχίζουν να εστιάζουν δίχως παύση οι κολοσσοί της liner ναυτιλίας. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του Reuters, η OOCL προχώρησε σε…
Η ναυλαγορά των LNG carriers πρόσφατα βυθίστηκε σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα, με την ανάκαμψη των ναύλων να μην έχει λάβει χώρα ακόμη. Ειδικότερα, σύμφωνα…
Γεγονός πρέπει να θεωρείται πλέον η δημιουργία της μεγαλύτερης εταιρείας logistics παγκοσμίως, καθώς η δανική DSV ολοκλήρωσε αισίως την εξαγορά της DB Schenker. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Αναμφισβήτητα, ο Ελευθέριος Βενιζέλος (1864-1936) δεσπόζει ως μία από τις πλέον εμβληματικές πολιτικές φυσιογνωμίες στη σύγχρονη ελληνική ιστορία. Η διαδρομή του, από τις Μουρνιές…
Σημαντική επίδοση παρουσίασαν οι δείκτες κερδοφορίας της ΟΛΠ Α.Ε. το πρώτο τρίμηνο του 2025, έναντι του πρώτου τριμήνου 2024, ενώ θετικές επιδόσεις κατέγραψαν και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ