
Η εταιρεία Mitsui OSK Lines, που διαχειρίζεται το ιαπωνικό φορτηγό πλοίο που προσάραξε ανοικτά του Μαυρικίου στον Ινδικό Ωκεανό στα τέλη του προηγούμενου μήνα, ζήτησε σήμερα συγγνώμη για την μεγάλη πετρελαιοκηλίδα, η οποία σύμφωνα με αξιωματούχους και περιβαλλοντολόγους προκαλεί οικολογική καταστροφή.
Το πλοίο MV Wakashio, το οποίο διαχειρίζεται η Mitsui OSK Lines, προσάραξε σε κοραλλιογενή ύφαλο στη νοτιοανατολική ακτή του Μαυρίκιου στις 25 Ιουλίου.
«Ζητάμε βαθιά συγγνώμη για το μεγάλο πρόβλημα που προκαλέσαμε», δήλωσε ο Ακιχίκο Όνο, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Mitsui OSK Lines σε συνέντευξη Τύπου στο Τόκιο. Πρόσθεσε ότι η εταιρεία θα «κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να επιλύσει το ζήτημα».
Τουλάχιστον 1.000 τόνοι πετρελαίου εκτιμάται ότι έχουν διαρρεύσει από το πλοίο στη θάλασσα. Περίπου 500 τόνοι πετρελαίου έχουν απαντληθεί από το πλοίο αλλά παραμένουν σε αυτό ακόμα 2.500 τόνοι.
Η Mitsui OSK Lines και η Nagashiki Shipping, η ιδιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου, δεν ήταν σε θέση να επιβεβαιώσουν το κόστος της ζημιάς από την πετρελαιοκηλίδα. Ο Μαυρίκιος κήρυξε την Παρασκευή κατάσταση «περιβαλλοντικής έκτακτης ανάγκης».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Μaxar/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ