
Η εταιρεία Mitsui OSK Lines, που διαχειρίζεται το ιαπωνικό φορτηγό πλοίο που προσάραξε ανοικτά του Μαυρικίου στον Ινδικό Ωκεανό στα τέλη του προηγούμενου μήνα, ζήτησε σήμερα συγγνώμη για την μεγάλη πετρελαιοκηλίδα, η οποία σύμφωνα με αξιωματούχους και περιβαλλοντολόγους προκαλεί οικολογική καταστροφή.
Το πλοίο MV Wakashio, το οποίο διαχειρίζεται η Mitsui OSK Lines, προσάραξε σε κοραλλιογενή ύφαλο στη νοτιοανατολική ακτή του Μαυρίκιου στις 25 Ιουλίου.
«Ζητάμε βαθιά συγγνώμη για το μεγάλο πρόβλημα που προκαλέσαμε», δήλωσε ο Ακιχίκο Όνο, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Mitsui OSK Lines σε συνέντευξη Τύπου στο Τόκιο. Πρόσθεσε ότι η εταιρεία θα «κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να επιλύσει το ζήτημα».
Τουλάχιστον 1.000 τόνοι πετρελαίου εκτιμάται ότι έχουν διαρρεύσει από το πλοίο στη θάλασσα. Περίπου 500 τόνοι πετρελαίου έχουν απαντληθεί από το πλοίο αλλά παραμένουν σε αυτό ακόμα 2.500 τόνοι.
Η Mitsui OSK Lines και η Nagashiki Shipping, η ιδιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου, δεν ήταν σε θέση να επιβεβαιώσουν το κόστος της ζημιάς από την πετρελαιοκηλίδα. Ο Μαυρίκιος κήρυξε την Παρασκευή κατάσταση «περιβαλλοντικής έκτακτης ανάγκης».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Μaxar/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ