
Tον κώδωνα του κινδύνου έκρουσε για ακόμα μία φορά το International Chamber of Shipping (ICS) σχετικά με την εφαρμογή των πρωτοκόλλων του ΙΜΟ για τις αλλαγές πληρωμάτων.
To ICS αναφέρει ότι έχει δεχτεί έναν αριθμό αναφορών για διαχειρίστριες εταιρείες που δεν εφαρμόζουν επαρκώς τις εθνικές κατευθυντήριες γραμμές για τις αλλαγές πληρωμάτων. Παράλληλα, στην ανακοίνωσή του τονίζει ότι υπάρχουν crew agencies και ναυτικοί οι οποίοι δεν «λαμβάνουν σοβαρά» υπόψη το πρωτόκολλο της υποχρεωτικής καραντίνας των 14 ημερών. Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα, ναυτικοί στη Σιγκαπούρη επιβιβάστηκαν σε πλοίο και ήρθαν σε επαφή με πολλούς συναδέλφους τους, παρά το γεγονός ότι είχαν εμφανίσει συμπτώματα όμοια με αυτά του Covid-19.
Ως εκ τούτου, το ICS προειδοποιεί ότι αυτή η μειονότητα ναυτικών που δεν ακολουθούν τους κανονισμούς ενδεχομένως να υπονομεύσει τη μέχρι τώρα πρόοδο στις αλλαγές πληρωμάτων. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το ICS, η πλήρης συμμόρφωση της ναυτιλιακής βιομηχανίας και των εθνικών κυβερνήσεων με το πρωτόκολλο των 12 βημάτων του IMO, το οποίο έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματικό, είναι αναγκαία για τις απρόσκοπτες αλλαγές των πληρωμάτων.
Το ICS κάνει έκκληση προς ολόκληρη τη βιομηχανία να μη χάσει την πίστη της στις κυβερνήσεις, ενώ προειδοποιεί επίσης ότι η αμέλεια των λίγων μπορεί να αποτελέσει τροχοπέδη στην όποια πρόοδο έχει επιτευχθεί στο ζήτημα των αλλαγών πληρωμάτων.
Τέλος, καλεί όλα τα μέρη της βιομηχανίας να συνεχίσουν να συνεργάζονται και να συμμορφώνονται με τους διεθνείς κανονισμούς, προκειμένου οι ναυτικοί να επιστρέψουν επιτέλους στις πατρίδες τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Μπορεί οι γεωπολιτικές και εμπορικές μεταβολές να εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των πλοιοκτητών, εντούτοις η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων εξακολουθεί να καταγράφεται νωχελική. Υπό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ