
Tον κώδωνα του κινδύνου έκρουσε για ακόμα μία φορά το International Chamber of Shipping (ICS) σχετικά με την εφαρμογή των πρωτοκόλλων του ΙΜΟ για τις αλλαγές πληρωμάτων.
To ICS αναφέρει ότι έχει δεχτεί έναν αριθμό αναφορών για διαχειρίστριες εταιρείες που δεν εφαρμόζουν επαρκώς τις εθνικές κατευθυντήριες γραμμές για τις αλλαγές πληρωμάτων. Παράλληλα, στην ανακοίνωσή του τονίζει ότι υπάρχουν crew agencies και ναυτικοί οι οποίοι δεν «λαμβάνουν σοβαρά» υπόψη το πρωτόκολλο της υποχρεωτικής καραντίνας των 14 ημερών. Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα, ναυτικοί στη Σιγκαπούρη επιβιβάστηκαν σε πλοίο και ήρθαν σε επαφή με πολλούς συναδέλφους τους, παρά το γεγονός ότι είχαν εμφανίσει συμπτώματα όμοια με αυτά του Covid-19.
Ως εκ τούτου, το ICS προειδοποιεί ότι αυτή η μειονότητα ναυτικών που δεν ακολουθούν τους κανονισμούς ενδεχομένως να υπονομεύσει τη μέχρι τώρα πρόοδο στις αλλαγές πληρωμάτων. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το ICS, η πλήρης συμμόρφωση της ναυτιλιακής βιομηχανίας και των εθνικών κυβερνήσεων με το πρωτόκολλο των 12 βημάτων του IMO, το οποίο έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματικό, είναι αναγκαία για τις απρόσκοπτες αλλαγές των πληρωμάτων.
Το ICS κάνει έκκληση προς ολόκληρη τη βιομηχανία να μη χάσει την πίστη της στις κυβερνήσεις, ενώ προειδοποιεί επίσης ότι η αμέλεια των λίγων μπορεί να αποτελέσει τροχοπέδη στην όποια πρόοδο έχει επιτευχθεί στο ζήτημα των αλλαγών πληρωμάτων.
Τέλος, καλεί όλα τα μέρη της βιομηχανίας να συνεχίσουν να συνεργάζονται και να συμμορφώνονται με τους διεθνείς κανονισμούς, προκειμένου οι ναυτικοί να επιστρέψουν επιτέλους στις πατρίδες τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη αεροσκάφος εντάχθηκε στόλο της Olympic Air, σύμφωνα με ανάρτηση της τελευταίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ειδικότερα, η AEGEAN Airlines, μέσω της θυγατρικής…
Αντίρροπες μεταβολές σημείωσαν κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2025 οι εισαγωγές πετρελαίου και φυσικού αερίου της Κίνας. Σύμφωνα με στοιχεία των κινεζικών τελωνείων,…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Οκτωβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Η απαγόρευση εισαγωγής ρωσικού φυσικού αερίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), η οποία θα εφαρμοσθεί μέχρι το τέλος του 2027, εγκρίθηκε σήμερα Δευτέρα 20 Οκτωβρίου…
Η κυματική ενέργεια αποτελεί μία από τις ακόμη αναξιοποίητες πηγές θαλάσσιας ανανεώσιμης ενέργειας, ικανή να προσφέρει σταθερή, χαμηλών εκπομπών ηλεκτροπαραγωγή. Η γαλλική νεοφυής επιχείρηση…
O Lloyd’s Register (LR) παρουσίασε τον Οκτώβριο 2025 τον πρώτο ολοκληρωμένο οδηγό πλοήγησης προς την πυρηνική πρόωση στη ναυτιλία, υπό τον τίτλο «Navigating Nuclear Energy in Maritime». Η νέα καθοδήγηση του LR,…
Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Τουρκία πρόκειται να εισέλθουν σύντομα σε τρίτο γύρο διαπραγματεύσεων για την εξασφάλιση μιας νέας και «ολοκληρωμένης» συμφωνίας ελεύθερου εμπορίου…
Εκτός Ρωσίας φαίνεται να ωθούν το ρωσικό πετρέλαιο οι αυξανόμενες ουκρανικές επιθέσεις στα διυλιστήρια της χώρας, οι οποίες καθιστούν αναγκαστική την εκτροπή των φορτίων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ