
Ο διευθύνων σύμβουλος της Saudi Aramco, Amin al-Nasser, δήλωσε ότι η ζήτηση πετρελαίου οδηγείται προς σταδιακή ανάκαμψη, παραδεχόμενος ότι η πετρελαϊκή βιομηχανία αντιμετώπισε μία από τις πιο δύσκολες προκλήσεις στην ιστορία της, με την παγκόσμια ζήτηση στο πρώτο μισό του δεύτερου τριμήνου να μειώνεται σε περίπου 25 εκατ. βαρέλια ημερησίως.
«Κάθε μέρα είναι καλύτερη από την προηγούμενη», ανέφερε ο κ. Nasser σε τηλεδιάσκεψη που διοργάνωσε το Ανατολικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Σαουδικής Αραβίας.
Παρά τον ισχυρισμό του ότι οι εταιρείες πετρελαίου περνούν δύσκολες συνθήκες ως αποτέλεσμα της προσφοράς και της ζήτησης, ο κ. Nasser επισήμανε ότι η Aramco αύξησε την παραγωγική ικανότητα στα 12 εκατ. βαρέλια την ημέρα σε σύγκριση με τα 11,4 εκατ. βαρέλια μέσα σε 20 ημέρες, και μάλιστα μεσούσης της κρίσης του κορονοϊού.
Όσον αφορά τον αντίκτυπο της πανδημίας στους επιχειρηματικούς τομείς, ο Σαουδάραβας αξιωματούχος ανέφερε: «Πολλοί τομείς έχουν επηρεαστεί· μια σειρά χωρών και εταιρειών έχουν αναβάλει σκόπιμα ή αναστείλει ορισμένα έργα και καθυστερούν τις τελικές αποφάσεις σχετικά με ορισμένες επενδύσεις και χρηματοδοτήσεις». Ωστόσο πρόσθεσε ότι «είμαστε αισιόδοξοι ότι τα χειρότερα από την πανδημία είναι πίσω μας».
Ο Amin al-Nasser τόνισε ότι η Saudi Aramco αντιμετώπισε μεγάλες προκλήσεις κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης, ωστόσο ορισμένοι παράγοντες βοήθησαν την εταιρεία να ξεπεράσει την κατάσταση, όπως το πρόγραμμα διαχείρισης κινδύνων της εταιρείας.
Τέλος, ο διευθύνων σύμβουλος της Aramco ανακοίνωσε την ολοκλήρωση του 60% της πρώτης φάσης του King Salman Energy City, το οποίο θα ολοκληρωθεί το 2021, και εκτίμησε ότι ο όγκος των επενδύσεων στην πόλη θα φτάσει τα $3,5 δισ., ενώ οι αποδόσεις στην εθνική οικονομία σε περίπου $6 δισ., τονίζοντας ότι το έργο θα δημιουργήσει περίπου 100.000 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας κατά τα επόμενα 15 χρόνια.
Φωτό: Saudi Aramco/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η δευτερογενής αγορά δεξαμενόπλοιων το 2025 εμφανίζει εξαιρετικά υψηλή κινητικότητα, τροφοδοτούμενη από τις ισχυρές αποδόσεις των ναύλων ως αποτέλεσμα της αύξησης των τονομιλίων λόγω…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ