
Η Erma First, ανακοίνωσε νωρίτερα σήμερα ότι νέος Τεχνικός Διευθυντής αναλαμβάνει ο δρ Στέλιος Κυριακού. Ο κ. Κυριακού, διαθέτει μια εμπειρία 30 χρόνων στη ναυτιλία και συγκεκριμένα στους τομείς σχεδιασμού, καινοτομιών και εφαρμοσμένου R&D.
O δρ Στέλιος Κυριακού, είναι απόφοιτος του Hatfield Polytechnic in Mechanical Engineering και κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου στα Applied Mechanics και διδακτορικό στο Engineering Mechanics από το Cranfield University.
Έπειτα από δεκαετή ακαδημαϊκή καριέρα στο Πανεπιστήμιο του Cranfield, ο δρ Στέλιος Κυριακού διαθέτει ισχυρό υπόβαθρο καθώς έχει στελεχώσει ανώτατες ηγετικές θέσεις, σε πρωτοπόρες εταιρείες του κλάδου ναυτιλιακών εξοπλισμών, όπως η HamworthyKSE, η Hatlapa GmbH, η Wärtsilä/Hamworthy Water Systems, και η De Nora Water Technologies (USA), στις οποίες εργάστηκε ως Engineering Manager, Engineering Director, Technical Director και General Manager.
«Με έλκυσαν ιδιαίτερα οι υπηρεσίες και η εξειδίκευση της ERMA FIRST και είμαι πρόθυμος να επικεντρωθούμε περαιτέρω στην ποιότητα και στην καινοτομία, μέσω της τεχνικής βελτιστοποίησης. Ως τεχνικός διευθυντής, στόχος μου είναι η ανάπτυξη νέων προϊόντων για την επέκταση του χαρτοφυλακίου της εταιρείας και τη διείσδυση σε νέες αγορές», δήλωσε ο κ. Κυριακού.
«Ανυπομονούμε για αυτό το νέο κεφάλαιο της ιστορίας μας και για το τι θα φέρει στην ομάδα μας. Ο Στέλιος είναι ένας εξαιρετικός επαγγελματίας και άνθρωπος και είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα τον έχουμε στην ομάδα μας ως νέο τεχνικό διευθυντή και θα ενισχύσουμε τις προσπάθειές μας για το
πάθος μας που είναι η ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών» δήλωσε ο κ. Κωνσταντίνος Σταμπεδάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Erma First S.A.
Ο δρ Στέλιος Κυριακού υπήρξε μέλος τόσο Εθνικών όσο και Ευρωπαϊκών Επιτροπών και βιομηχανικών οργανώσεων με δραστηριοποίηση στη θαλάσσια στρατηγική, στους κανονισμούς και στη τεχνολογία R&D. Συμμετείχε επίσης στο MEPC Ballast Water Working Group του IMO, στο IMarEST BWEG και στη Ballast Water Manufacturers Association (BEMA). Ως ενεργό μέλος ευρωπαϊκών βιομηχανικών groups, ήταν πρόεδρος του EMEC-RID και αντιπρόεδρος της Τεχνικής Επιτροπής της SEA EUROPE, καθώς και αντιπρόεδρος της Waterborne TP, ενώ προέδρευσε και της ανάπτυξης του WG for LeaderSHIP2020.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Μπορεί οι γεωπολιτικές και εμπορικές μεταβολές να εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των πλοιοκτητών, εντούτοις η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων εξακολουθεί να καταγράφεται νωχελική. Υπό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ