
To μερίδιο των χωρών της Μέσης Ανατολής στις νοτιοκορεατικές εισαγωγές αργού το α΄ εξάμηνο του έτους αναμένεται να υποχωρήσει στα χαμηλότερα επίπεδα εδώ και πάνω από τρεις δεκαετίες, αντανακλώντας τις μεγάλες περικοπές στην παραγωγή, στις οποίες προέβησαν χώρες-μέλη του OPEC.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει το Reuters, το οποίο επικαλείται στοιχεία της Korea National Oil Corp (KNOC), από τις συνολικές εισαγωγές πετρελαίου της Νότιας Κορέας, το 67% (κατά μέσο όρο 1,91 εκατ. βαρέλια/ημέρα) προήλθε από τη Μέση Ανατολή. Ο αριθμός αυτός είναι μικρότερος σε σχέση με το μερίδιο 72,8% των χωρών της Μέσης Ανατολής στις νοτιοκορεατικές εισαγωγές αργού έναν χρόνο πριν και ο μικρότερος από το 1988, όταν οι πετρελαιοπαραγωγοί χώρες της Μέσης Ανατολής αντιπροσώπευσαν το 62,1% των συνολικών εισαγωγών αργού της ασιατικής χώρας.
Παραδοσιακά, η Νότια Κορέα, ο πέμπτος μεγαλύτερος εισαγωγέας αργού πετρελαίου του κόσμου, εισάγει το 70-80% του πετρελαίου της κυρίως από το Κουβέιτ, τη Σαουδική Αραβία και το Ιράκ, αναφέρεται στο δημοσίευμα του Reuters.
Από την άλλη, το μερίδιο των ΗΠΑ και Καναδά στις νοτιοκορεατικές εισαγωγές αργού ανήλθε κατά το α΄ εξάμηνο σε ιστορικά υψηλά επίπεδα και συγκεκριμένα στο 19,6%.
Αναλυτές σημειώνουν, τέλος, ότι οι χώρες της Μέσης Ανατολής θα αυξήσουν τις αποστολές τους στη Νότια Κορέα κατά το β΄ εξάμηνο, καθώς εκτιμάται ότι θα αυξηθεί η νοτιοκορεατική ζήτηση για καύσιμα και η αμερικανική παραγωγή μαύρου χρυσού θα μειωθεί.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Η Ευρωπαϊκή Ένωση θα μειώσει τις εισαγωγές ουκρανικών σιτηρών και ζάχαρης έως και 80% για να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες των αγροτών της, σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ