
To μερίδιο των χωρών της Μέσης Ανατολής στις νοτιοκορεατικές εισαγωγές αργού το α΄ εξάμηνο του έτους αναμένεται να υποχωρήσει στα χαμηλότερα επίπεδα εδώ και πάνω από τρεις δεκαετίες, αντανακλώντας τις μεγάλες περικοπές στην παραγωγή, στις οποίες προέβησαν χώρες-μέλη του OPEC.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει το Reuters, το οποίο επικαλείται στοιχεία της Korea National Oil Corp (KNOC), από τις συνολικές εισαγωγές πετρελαίου της Νότιας Κορέας, το 67% (κατά μέσο όρο 1,91 εκατ. βαρέλια/ημέρα) προήλθε από τη Μέση Ανατολή. Ο αριθμός αυτός είναι μικρότερος σε σχέση με το μερίδιο 72,8% των χωρών της Μέσης Ανατολής στις νοτιοκορεατικές εισαγωγές αργού έναν χρόνο πριν και ο μικρότερος από το 1988, όταν οι πετρελαιοπαραγωγοί χώρες της Μέσης Ανατολής αντιπροσώπευσαν το 62,1% των συνολικών εισαγωγών αργού της ασιατικής χώρας.
Παραδοσιακά, η Νότια Κορέα, ο πέμπτος μεγαλύτερος εισαγωγέας αργού πετρελαίου του κόσμου, εισάγει το 70-80% του πετρελαίου της κυρίως από το Κουβέιτ, τη Σαουδική Αραβία και το Ιράκ, αναφέρεται στο δημοσίευμα του Reuters.
Από την άλλη, το μερίδιο των ΗΠΑ και Καναδά στις νοτιοκορεατικές εισαγωγές αργού ανήλθε κατά το α΄ εξάμηνο σε ιστορικά υψηλά επίπεδα και συγκεκριμένα στο 19,6%.
Αναλυτές σημειώνουν, τέλος, ότι οι χώρες της Μέσης Ανατολής θα αυξήσουν τις αποστολές τους στη Νότια Κορέα κατά το β΄ εξάμηνο, καθώς εκτιμάται ότι θα αυξηθεί η νοτιοκορεατική ζήτηση για καύσιμα και η αμερικανική παραγωγή μαύρου χρυσού θα μειωθεί.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ