
Στην ανάπτυξη νέας στρατηγικής σχετικά με την αντιμετώπιση του κλίματος αβεβαιότητας ένεκα του Covid-19 προέβη μία από τις κορυφαίες ναυτιλιακές εταιρείες της Ιαπωνίας, η Mitsui O.S.K. Lines (MOL).
Για να χαράξει τη μελλοντική της πορεία, η εταιρεία χρειάστηκε να ανατρέξει σε εκτιμήσεις σχετικά με την ανάκαμψη της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείται μετά το πέρας της πανδημίας. Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην ιστοσελίδα της εταιρείας, η ανάκαμψη για τους κλάδους των tankers και bulkers αναμένεται να ξεκινήσει το 2021 και 2022 αντίστοιχα.
Ως εκ τούτου, η MOL έχει αποφασίσει να μειώσει τον στόλο της κατά 40 πλοία, προκειμένου να αντεπεξέλθει στα νέα δεδομένα της αγοράς. Τα πλοία που θα αφαιρέσει η ιαπωνική εταιρεία από τον στόλο της είναι tankers, bulk carriers και Ro-Ro, με τον κλάδο των τελευταίων να αναμένεται να έχει την πιο αργή ανάκαμψη, και συγκεκριμένα από το 2023 και μετά.
Όσον αφορά το εγγύς μέλλον, η MOL εκτιμά ότι θα υπάρξει ιδιαίτερο επενδυτικό ενδιαφέρον για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και ψηφιοποίηση της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Συνεπώς, η εταιρεία θα προβεί στην προώθηση και στην ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της με επίκεντρο το LNG, καθώς και στην εκπόνηση ενεργειακών projects.
Φωτό: www.mol.co.jp/en
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η Ρωσία επιτέθηκε στο λιμάνι Πιβντένι, στη νότια Ουκρανία, σήμερα, έγινε γνωστό από Ουκρανούς αξιωματούχους, καθώς κλιμακώνει τα πλήγματα στην περιφέρεια της Οδησσού κατά…

Διήμερη επίσκεψη πραγματοποίησε την Πέμπτη 18 και Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2025 σε Λήμνο και Άγιο Ευστράτιο, ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανος Γκίκας.…

Την ένταξη του νεότευκτου «AEGEAN WINNER» στον στόλο της επισημοποίησε η Arcadia, συμφερόντων των αδελφών Αγγελόπουλου, σε ειδική τελετή ονοματοδοσίας που πραγματοποιήθηκε στις ναυπηγικές…

Αζέρικα καύσιμα εισήλθαν στην Αρμενία, στην πρώτη εμπορική συναλλαγή ύστερα από πάνω από τρεις δεκαετίες πολέμων μεταξύ των δύο χωρών, ανακοίνωσε την Παρασκευή 19…

Η αύξηση στις ουρές αναμονής των Capesizes έξω από τους κινεζικούς λιμένες αποτελεί ένδειξη πίεσης στην εφοδιαστική αλυσίδα, η οποία ωστόσο παρουσιάζει συγκεκριμένα ποιοτικά…

Σε μια κίνηση στρατηγικής σημασίας, η Odfjell ανακοίνωσε την έναρξη του πρώτου λειτουργικού «πράσινου διαδρόμου» μεταξύ Βραζιλίας και Ευρώπης. Η πρωτοβουλία, η οποία βασίζεται…

Για «επενδύσεις στην ελληνική ναυτιλία με στόχο την ανάπτυξη, την ασφάλεια και το άνοιγμα νέων θέσεων εργασίας» έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας & Νησιωτικής…

Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Δεκεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ