
Παρά το γεγονός ότι το φλέγον πλέον ζήτημα των αλλαγών πληρωμάτων έχει λάβει παγκόσμιες διαστάσεις, η κωλυσιεργία των κυβερνήσεων έχει οδηγήσει τους ναυτικούς στα όριά τους, σύμφωνα με το τελευταίο report της INTERCARGO.
Οι εκτιμήσεις της INTERCARGO θέλουν το 30% των ναυτικών του παγκόσμιου στόλου των bulkers να παραμένει «εγκλωβισμένο» στα πλοία, πέραν των αρχικών συμβατικών υποχρεώσεών τους. Επιπλέον, τουλάχιστον το 5% των ναυτικών έχουν παραμείνει εντός του πλοίου περισσότερο από έναν χρόνο, καταπατώντας τα όσα προβλέπει η Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας (MLC), όπως αναφέρει η INTERCARGO.
«Οι κυβερνήσεις πρέπει να αναγνωρίσουν τη δέσμευση των ναυτικών κατά τη διάρκεια αυτής της πανδημίας, να τους αναγνωρίσουν ως “key workers” και να ανοίξουν τα σύνορά τους, επιτρέποντάς τους να επιστρέψουν στην πατρίδα τους», δήλωσε ο πρόεδρος της INTERCARGO, Δημήτρης Φαφαλιός.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η INTERCARGO, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ναυτικών (25 Ιουνίου), ο IMO κάνει έκκληση στα κράτη-μέλη να αναγνωρίσουν τους ναυτικούς ως «key-workers» και να τους παράσχουν την κατάλληλη υποστήριξη προκειμένου να μπορέσουν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην πατρίδα τους.
Τέλος, η INTERCARGO δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τις κυβερνήσεις οι οποίες έχουν ευαισθητοποιηθεί επί του ζητήματος επαναπατρισμού των ναυτικών και ευελπιστεί ότι με συλλογική προσπάθεια θα επιτευχθεί η πλήρης αλλαγή πληρωμάτων του dry-bulk στόλου έως και τις 30 Ιουνίου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ