
Παρά το γεγονός ότι το φλέγον πλέον ζήτημα των αλλαγών πληρωμάτων έχει λάβει παγκόσμιες διαστάσεις, η κωλυσιεργία των κυβερνήσεων έχει οδηγήσει τους ναυτικούς στα όριά τους, σύμφωνα με το τελευταίο report της INTERCARGO.
Οι εκτιμήσεις της INTERCARGO θέλουν το 30% των ναυτικών του παγκόσμιου στόλου των bulkers να παραμένει «εγκλωβισμένο» στα πλοία, πέραν των αρχικών συμβατικών υποχρεώσεών τους. Επιπλέον, τουλάχιστον το 5% των ναυτικών έχουν παραμείνει εντός του πλοίου περισσότερο από έναν χρόνο, καταπατώντας τα όσα προβλέπει η Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας (MLC), όπως αναφέρει η INTERCARGO.
«Οι κυβερνήσεις πρέπει να αναγνωρίσουν τη δέσμευση των ναυτικών κατά τη διάρκεια αυτής της πανδημίας, να τους αναγνωρίσουν ως “key workers” και να ανοίξουν τα σύνορά τους, επιτρέποντάς τους να επιστρέψουν στην πατρίδα τους», δήλωσε ο πρόεδρος της INTERCARGO, Δημήτρης Φαφαλιός.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η INTERCARGO, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ναυτικών (25 Ιουνίου), ο IMO κάνει έκκληση στα κράτη-μέλη να αναγνωρίσουν τους ναυτικούς ως «key-workers» και να τους παράσχουν την κατάλληλη υποστήριξη προκειμένου να μπορέσουν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην πατρίδα τους.
Τέλος, η INTERCARGO δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τις κυβερνήσεις οι οποίες έχουν ευαισθητοποιηθεί επί του ζητήματος επαναπατρισμού των ναυτικών και ευελπιστεί ότι με συλλογική προσπάθεια θα επιτευχθεί η πλήρης αλλαγή πληρωμάτων του dry-bulk στόλου έως και τις 30 Ιουνίου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Το νησί Σαπιέντζα, στα ανοικτά της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, και κατ’ ακρίβεια ο βυθός περιμετρικά της, αποτελεί εστία συσσώρευσης διχτυών ψαρέματος, τα οποία κανείς δεν…

Η επενδυτική εταιρεία KKR ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της Galaxy Container Solutions, μιας πλατφόρμας μίσθωσης εμπορευματοκιβωτίων, η οποία υποστηρίζεται από κεφάλαια ύψους 500 εκατ.…

Η Union Pacific ανακοίνωσε ότι αναμένει να υποβάλει τα έγγραφα για τη συγχώνευσή της με τη Norfolk Southern, αξίας $85 δισ., στις αρμόδιες ρυθμιστικές…

Οι πιέσεις των ΗΠΑ κατά της Ινδίας, ώστε η ασιατική χώρα να σταματήσει να εισάγει αργό από τη Ρωσία, φαίνεται πως αποδίδουν καρπούς. Πιο…

Εν μέσω επιβράδυνσης της ζήτησης για νεότευκτα πλοία σε διεθνές επίπεδο, οι παραγγελίες των Ελλήνων πλοιοκτητών συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Στο πλαίσιο αυτό, την…

Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., ως Χρυσός Χορηγός της Γυναικείας Ομάδας Βόλεϊ του Α.Ο.Φ. Πορφύρας, ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την έναρξη λειτουργίας…

Η Αφρική αγκαλιάζει μια νέα γενιά υποθαλάσσιας τεχνολογίας, με την εγκατάσταση των πρώτων ROV XLX EVO III της Forum Energy Technologies (FET) στα έργα…

Θετικά είναι τα «σήματα» που εκπέμπει το τελευταίο διάστημα η ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους να σημειώνουν άνοδο για δεύτερη διαδοχική εβδομάδα.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ