
Με τη Σιγκαπούρη να ετοιμάζεται για τη μετάβασή της στη δεύτερη φάση του σχεδίου της για ασφαλείς αλλαγές πληρωμάτων, η Λιμενική Αρχή της χώρας (MPA) ανανέωσε τις απαιτήσεις της για τις εν λόγω διαδικασίες σε εμπορικά πλοία που βρίσκονται στο λιμάνι της. Οι νέες απαιτήσεις αφορούν και δραστηριότητες σκαφών αναψυχής.
Η MPA θα παράσχει υποστήριξη και στους ναυτικούς που απασχολούνται σε πλοία του νηολογίου της, ενώ έχει ήδη εγκρίνει 6.000 περιπτώσεις αλλαγών πληρωμάτων για εμπορικά πλοία από τις 27 Μαρτίου έως σήμερα, σύμφωνα με όσα αναφέρει σε ανακοίνωσή της.
Για τις αιτήσεις αναφορικά με τις αλλαγές πληρωμάτων που θα ληφθούν από τις 19 Ιουνίου και μετά, η MPA έχει μεριμνήσει με τη δημιουργία δύο εγκαταστάσεων στις οποίες θα μπορούν να παραμένουν οι ναυτικοί μέχρι και για 48 ώρες, έως ότου μπορέσουν να επιβιβαστούν στο πλοίο ή στην πτήση τους.
Προκειμένου να διευκολυνθούν οι αντικαταστάσεις ναυτικών, θα επιστρατευτεί η τεχνολογία. Έτσι, οι εξ αποστάσεως ιατρικές συμβουλές θα καταστήσουν δυνατή την έκδοση πιστοποιητικών απαραίτητων για τις μετακινήσεις των ναυτικών.
Δεδομένου του τεράστιου αριθμού αιτήσεων για επαναπατρισμό, η MPA ανακοίνωσε ότι θα τηρήσει σειρά προτεραιότητας, με τους ναυτικούς που εργάζονται σε πλοία του νηολογίου της χώρας να είναι οι πρώτοι οι οποίοι θα επαναπατριστούν. Ωστόσο, τα πλοία του σιγκαπουριανού νηολογίου τα οποία βρίσκονται σε ξένα λιμάνια ενδεχομένως να αντιμετωπίσουν δυσκολίες στη διεξαγωγή αλλαγών πληρώματος. Η MPA δεσμεύτηκε να κάνει το καλύτερο δυνατό για τέτοιες περιπτώσεις, ανακοινώνοντας ότι θα έλθει σε επαφή με τις εκάστοτε λιμενικές αρχές για ασφαλείς και ομαλές αντικαταστάσεις ναυτικών.
Παράλληλα, η MPA προέβη στη χαλάρωση ορισμένων από τους περιορισμούς που έχουν επιβληθεί στα σκάφη αναψυχής στο λιμάνι της Σιγκαπούρης. Η άρση των περιορισμών τέθηκε σε ισχύ από τις 19 Ιουνίου.
Φωτό: StockSnap/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ