
															Η πολυετής εμπειρία της εταιρείας Wärtsilä, η οποία ειδικεύεται σε «έξυπνες τεχνολογίες» στον τομέα της ανάπτυξης μπαταριών και υβριδικών συστημάτων πρόωσης, επιβεβαιώνεται για ακόμα μία φορά με την υπογραφή συμβολαίου για τον σχεδιασμό και τον εξοπλισμό δύο πορθμείων μηδενικών εκπομπών άνθρακα.
Τα πλοία που θα σχεδιάσει η Wärtsilä προορίζονται για τη διαχειρίστρια εταιρεία Boreal Sjö και θα ναυπηγηθούν στο Holland Shipyards της Ολλανδίας. Οι παραγγελίες για τα πλοία έγιναν τον Απρίλιο του 2020. Πέρα από την ειδική επιμέλεια επί του σχεδιασμού των πορθμείων, στις παροχές της Wärtsilä συμπεριλαμβάνεται και ο εξοπλισμός τους με κινητήρες ώθησης, μπαταρίες και συστήματα φόρτισης. Οι προαναφερθέντες εξοπλισμοί θα παραδοθούν στο ολλανδικό ναυπηγείο στις αρχές του 2021, ενώ τα πλοία αναμένεται να ξεκινήσουν τις εμπορικές τους δραστηριότητες το φθινόπωρο του ίδιου έτους.
«Αυτό το project αποτελεί εξαιρετικό παράδειγμα του εύρους των δυνατοτήτων της Wärtsilä στον τομέα σχεδιασμού των πλοίων και στην παροχή εξοπλιστικών λύσεων. Αυτά τα πορθμεία, που θα λειτουργούν με μπαταρίες, αντιπροσωπεύουν το μέλλον της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας και ο σχεδιασμός τους αποτελεί προϊόν χρόνιας έρευνας και ανάπτυξης, στις οποίες η Wärtsilä έχει επενδύσει για τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα της ναυτιλίας», δήλωσε ο Account Manager, Newbuild Sales της Wärtsilä, René Zuidam.
«Τόσο η Wärtsilä όσο και η Holland Shipyards Group έχουν εκτεταμένη εμπειρία στην ηλεκτροκίνηση πλοίων και κοινό όραμα για την παροχή περιβαλλοντικά βιώσιμων λύσεων στον τομέα των μεταφορών. Ο συνδυασμός τεχνογνωσίας των δύο εταιρειών θέτει εξαιρετικές βάσεις για μια πολύτιμη και επιτυχημένη συνεργασία», δήλωσε ο διευθυντής της Holland Shipyards, Marco Hoogendoorn.
Η παροχή του εξοπλισμού των πορθμείων αποκλειστικά από τη Wärtsilä αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα, καθώς οποιαδήποτε επιπλοκή ή ανάγκη για ανταλλακτικά και συντήρηση παρέχονται από την ίδια την εταιρεία, εξοικονομώντας έτσι χρόνο. Ο σχεδιασμός δεν είναι ίδιος για τα δύο πορθμεία. Το ένα πορθμείο θα διαθέτει μήκος 30 μ. και μεταφορική ικανότητα δέκα οχημάτων και 100 επιβατών, ενώ το δεύτερο θα έχει μήκος 50 μ. και μεταφορική ικανότητα 35 οχημάτων και 149 επιβατών, συμπεριλαμβανομένου και του πληρώματος.
Αμφότερα τα πορθμεία θα εκτελούν τα δρομολόγια Launes-Kvellandstrand, Launes και Abelnes-Andabeløy και Andabeløy-Abelnes της Νορβηγίας.
Φωτό: www.wartsila.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…

Οκτώ χώρες του ΟPEC+ συμφώνησαν να αυξήσουν την παραγωγή πετρελαίου τον Δεκέμβριο κατά 137.000 βαρέλια ημερησίως και στη συνέχεια να σταματήσουν τις αυξήσεις της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ