Maersk: Η ανανεώσιμη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο για το μέλλον

Maersk: Η ανανεώσιμη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο για το μέλλον

161
Maersk: Η ανανεώσιμη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο για το μέλλον

Πολλά από τα μεγαλύτερα ονόματα της δανέζικης μεταφορικής αλυσίδας, όπως η Maersk, συνάπτουν «συμμαχία» για την παραγωγή βιώσιμων καυσίμων για τις μεταφορές ξηράς, θαλάσσης και αέρος στις περιοχές της Κοπεγχάγης. Η Maersk, μαζί με την Copenhagen Airports, την DSV Panalpina, τη Ro-Ro operator DFDS, την αεροπορική εταιρεία SAS και την εταιρεία κοινής ωφελείας Ørsted, συμφώνησαν να συνεργαστούν σε project για τη δημιουργία εγκαταστάσεων παραγωγής βιώσιμων καυσίμων.

Σύμφωνα με δήλωση των εταιρειών, η συνεργασία τους «ενώνει τις πλευρές προσφοράς και ζήτησης των εναλλακτικών καυσίμων για τη δημιουργία των μεγαλύτερων εγκαταστάσεων ηλεκτρόλυσης και εναλλακτικών καυσίμων».

Η νέα εγκατάσταση παραγωγής υδρογόνου και e-fuel αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία της το 2023. Από το 2030 και μετά, η παραγωγή είναι δυνατόν να φτάσει μέχρι και τους 250.000 τόνους εναλλακτικών καυσίμων, τα οποία θα είναι διαθέσιμα προς όλες τις εταιρείες της μεταφορικής αλυσίδας.

Το project που θα λάβει χώρα στη δανέζικη πρωτεύουσα έχει ως σκοπό την παροχή ανανεώσιμου υδρογόνου στην DSV Panalpina, ανανεώσιμης μεθανόλης στη Maersk και ανανεώσιμου jet fuel για τη SAS καθώς και για όσες πτήσεις γίνουν εκτός Κοπεγχάγης.

Φωτό: PxHere

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.