
H Σύμβαση του Ballast Water Management (BWM) για την αποτροπή της εξάπλωσης δυνητικά διεισδυτικών υδρόβιων ειδών από πλοία καλύπτει πλέον περισσότερο από το 90% του παγκόσμιου τονάζ, μετά την προσθήκη από την Κίνα της Ειδικής Διοικητικής Περιοχής του Χονγκ Κονγκ.
Συνεπώς, τα πλοία υπό σημαία Χονγκ Κονγκ θα πρέπει να συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις της Σύμβασης για τη Διαχείριση Θαλάσσιου Έρματος. Η εν λόγω σύμβαση στοχεύει στην προστασία των θαλάσσιων οικοσυστημάτων, απαιτώντας από τα πλοία να διαχειρίζονται το έρμα τους, προκειμένου να απομακρύνονται οι επιβλαβείς υδρόβιοι οργανισμοί και τα παθογόνα. Τέθηκε σε εφαρμογή τον Σεπτέμβριο του 2017 και πλέον αριθμεί 83 μέλη, αντιπροσωπεύοντας έτσι το 90,98% του gross tonnage του παγκόσμιου στόλου.
Όπως αναφέρει ο ΙΜΟ με ανακοίνωσή του, η κυβέρνηση της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας ενημέρωσε τον Οργανισμό στις 13 Μαΐου ότι επιθυμεί την επέκταση της σύμβασης στην Ειδική Διοικητική Περιοχή Χονγκ Κονγκ, με ισχύ από τις 13 Αυγούστου 2020.
Φωτό: Pxhere
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παύση της επένδυσής της στον σχεδιαζόμενο χερσαίο τερματικό σταθμό εισαγωγής υγραερίου στο Jawaharlal Nehru Port Authority (JNPA) στο Navi Mumbai της Ινδίας ανακοίνωσε…
Σε τεντωμένο σχοινί «ακροβατεί» η παγκόσμια οικονομία, καθώς οι αυξανόμενες εμπορικές εντάσεις εξελίσσονται σε απειλή για το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα και την ευμάρεια των…
H οικοδόμηση του γιγαντιαίου στόλου του Κατάρ για εξαγωγές LNG συνεχίζεται, με την QatarEnergy να τοποθετεί νέα παραγγελία για πλοία-μεγαθήρια. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…
Προς ιστορικά υψηλά οδεύουν οι αμερικανικές εξαγωγές καλαμποκιού το 2025, ευνοούμενες από γεωργικούς, γεωπολιτικούς και οικονομικούς παράγοντες. Συγκεκριμένα, το αμερικανικό Υπουργείο Γεωργίας εκτιμά ότι…
Την ετήσια κατάταξη των 1.000 μεγαλύτερων πόλεων παγκοσμίως δημοσίευσε πρόσφατα η Oxford Economics, η οποία καταρτίζεται βάσει του δείκτη Global Cities Index. Ο δείκτης…
Τις πρόσφατες εξελίξεις στη Βαλτική Θάλασσα παρακολουθούν στενά οι ναυτασφαλιστές μετά την κράτηση ελληνόκτητου δεξαμενόπλοιου από τις ρωσικές αρχές, το οποίο τελικά αποδεσμεύτηκε μερικές…
Νέα στοιχεία για τις εισαγωγές ρωσικού LNG της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) δημοσίευσε πρόσφατα η Ευρωπαϊκή Στατιστική Υπηρεσία (Eurostat). Σύμφωνα με τη Eurostat, το α΄…
H Atlas Maritime και η European Maritime Finance (EMF) ανακοίνωσαν την Τετάρτη 21 Μαΐου 2025 την επιτυχή παραλαβή ενός ακόμα Aframax/LR2 tanker από τα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ