
H Σύμβαση του Ballast Water Management (BWM) για την αποτροπή της εξάπλωσης δυνητικά διεισδυτικών υδρόβιων ειδών από πλοία καλύπτει πλέον περισσότερο από το 90% του παγκόσμιου τονάζ, μετά την προσθήκη από την Κίνα της Ειδικής Διοικητικής Περιοχής του Χονγκ Κονγκ.
Συνεπώς, τα πλοία υπό σημαία Χονγκ Κονγκ θα πρέπει να συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις της Σύμβασης για τη Διαχείριση Θαλάσσιου Έρματος. Η εν λόγω σύμβαση στοχεύει στην προστασία των θαλάσσιων οικοσυστημάτων, απαιτώντας από τα πλοία να διαχειρίζονται το έρμα τους, προκειμένου να απομακρύνονται οι επιβλαβείς υδρόβιοι οργανισμοί και τα παθογόνα. Τέθηκε σε εφαρμογή τον Σεπτέμβριο του 2017 και πλέον αριθμεί 83 μέλη, αντιπροσωπεύοντας έτσι το 90,98% του gross tonnage του παγκόσμιου στόλου.
Όπως αναφέρει ο ΙΜΟ με ανακοίνωσή του, η κυβέρνηση της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας ενημέρωσε τον Οργανισμό στις 13 Μαΐου ότι επιθυμεί την επέκταση της σύμβασης στην Ειδική Διοικητική Περιοχή Χονγκ Κονγκ, με ισχύ από τις 13 Αυγούστου 2020.
Φωτό: Pxhere
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ επιχειρεί την αποδυνάμωση της κινεζικής επιρροής στις παγκόσμιες λιμενικές υποδομές, με στόχο να θέσει περισσότερους τερματικούς σταθμούς υπό δυτικό…
Καθώς η παγκόσμια αγορά πετρελαίου «ακροβατεί» σε τεντωμένο σχοινί, το τοπίο στον κλάδο των διυλίσεων παραμένει ρευστό. Αν και η παραγωγή των διυλιστηρίων κατέγραψε…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, προχωρά στην επόμενη φάση της καμπάνιας της «All Aboard Greece», αναδεικνύοντας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ